Vierailija

Tuli vaan mieleen, nyt kun ekaa kertaa kuulin laulavan livenä. Ei yhtään nuottia kohdalleen ja lauluääni muutenkinkin jostain perähikiän karaoke-baarista...

• ylös 14
  • alas 8

Kommentit (15)

Vierailija

Ihan sama. Tuskin käyn livenä kuuntelemassa. Joistain biiseistä tykkään ja niissä ei pistä korvaan ääni mitenkään ikävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvin lauloi mun mielstä. Sen sijaan ulkonäöltä aika rupsahtanut, turvonnut 15kg ja keski-ikäistynyt.

Vierailija

Eihän hän koskaan ole laulutaidollaan häikäissyt, mutta teki nuorempana tukun hyviä biisejä.

Vierailija

Hänen ei kyllä ehkä olisi kannattanut jatkaa uraansa yksin Negativen jälkeen. Onko hän edes saanut mitään irti soolouraltaan, muuta kuin luvan ulista radiossa huonoja kappaleitaan? Itse olen musiikin suhteen todella avoin, kuuntelen aivan kaikkea!! Mutta Jonne Aaron se vain jaksaa ärsyttää ja oksettaa, vaikka kuinka yritän tykätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvin lauloi mun mielstä. Sen sijaan ulkonäöltä aika rupsahtanut, turvonnut 15kg ja keski-ikäistynyt.

Ai, ihana keski-ikäinen Jonne siellä.

Vierailija

Ihanaa. Vihdoinkin joka on mun kanssani samaa mieltä, kun tuntuu että sen vain elämää sarjan jälkeen jossa oli, kaikki on vaan hehkuttaneet miten on niin hyvä.

Ei ole. Huono on.

Vierailija

Jonne on laulutaidoiltaan about samaa sarjaa kuin Arttu Wiskari tai Sepi Kumpulainen.

Vierailija

Eikös Jonne tienaa leipäänsä nykyään sanoittajana? Ollut Vexi Salmen opissakin. Että jos nyt vähän turvonnut, niin ei kai sen niin väliä enää..

Vierailija

Virheen teki kun lopetti Negativen. Siinä bändin kanssa esiintyessä ei olisi tullut niin voimakkaasti esille tuo laulutaidottomuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai, ihana keski-ikäinen Jonne siellä.

Eikös me kaikki ikäännytä? Olis aika jännää, jos olis ainavaan samoissa anorektisissa mitoissa kuin 20v pojat...

Vierailija

Hän on keskinkertainen laulaja. Kappale oli vaikea, ja se pitäisi laulaa muutenkin todella kirkkaasti ja puhtaasti. Raspi ei tähän biisiin sopinut. Ulkonäöllisesti hän on omasta mielestäni aika kuuma rokkari.

Vierailija

Eikös sen laulu ole levyillä kaiutettu ihan puuroksi ja miksauspöydästä on kaikki tehosteet täysillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jonne on laulutaidoiltaan about samaa sarjaa kuin Arttu Wiskari tai Sepi Kumpulainen.

Arttu Wiskari on hyvä laulaja. Biisinsä ei vaan tuo sitä esiin, mutta Tähdet, tähdissä se tuli ilmi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.