Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pakahtua tukahdutettuun intohimoon ja kaipuuseen -- mikä tähän auttaisi?

Vierailija
07.10.2018 |

Olen tosi rakastunut onnettomasti, yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä ja rakkautta aivan mielettömästi. Saan sensuellin värähdyksen jo siitä, kun upotan käteni lämpimään taikinaan leipoessani ja olen hekumoissani, kun olen lämpimässä suihkussa. Hengailen yksin kotona, kuuntelen musiikkia ja katselen kaipaavasti merelle. Miten ratkaisisin tämän tilanteeni?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee ajan kanssa ohi.

Vierailija
2/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dild0

Vierailija
4/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ratkaisua olet vailla? Omaan korvaani tilanteesi kuulostaa ideaalilta.

Vierailija
5/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit.

Vierailija
6/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lisäksi olen onnettomasti naimisissa. Eikä ole merinäköalaa 🙂 En tiedä miten tästä pääsee yli.. no ehkä sitten kun hormonit lakkaa hyrräämästä.

Vierailija
7/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakas perseseksi on ratkaisu!

Vierailija
8/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies leikkii vauvaa

ei sitä tarvi katsella kauaa

kokeile vaikka sauvaa.

Vierailija
9/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies leikkii vauvaa

kokeile vaikka sauvaa.

:)

Tästä tuli hyvä mieli.

Paitsi, ettei ole miestä.

T. Ap

Vierailija
10/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Lisäksi olen onnettomasti naimisissa. Eikä ole merinäköalaa 🙂 En tiedä miten tästä pääsee yli.. no ehkä sitten kun hormonit lakkaa hyrräämästä.

Minäkin odottelen sitä hormonien rauhoittumista tältä osin. Mutta vielä ei ole ollut sellaista näköpiirissä.

T. Ap

Vierailija
11/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6-jatkaa. Toisaalta tästä tilanteesta kannattaa yrittää nauttia. Ap, ei se sun unelmien kohde välttämättä oikeasti olisi jokapäiväisessä elämässä niin ihana kuin sun kuvitelmissa. Ihanaa kidutusta kun kaikki vastaukset jää roikkumaan ilmaan ja pelkikisi vihjeiksi...Miksi muuten olet onnettomasti rakastunut? Onko toinen varattu vai mikset voisi tehdä itse aloitetta?

Vierailija
12/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ratkaisua olet vailla? Omaan korvaani tilanteesi kuulostaa ideaalilta.

Tuntuu siltä kuin nääntyisin tähän kaipuuseeni. Tåmä on hidasta kuolemaa, jota mä teen.

T. Ap

Vierailija
13/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies leikkii vauvaa

kokeile vaikka sauvaa.

Tästä tuli hyvä mieli.

T. Ap

Ilman miestä on vapaa turhasta hiestä voit vaikka säkkiä piestä tai treeneihin mennä. Vaikka oisit matami, voi treenipaikka olla tatami. Intohimon voi kohdistaa niin että harrastukseen sitoutuu, ennenkuin tylsyyteen nitoutuu.

Vierailija
14/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 6-jatkaa. Toisaalta tästä tilanteesta kannattaa yrittää nauttia. Ap, ei se sun unelmien kohde välttämättä oikeasti olisi jokapäiväisessä elämässä niin ihana kuin sun kuvitelmissa. Ihanaa kidutusta kun kaikki vastaukset jää roikkumaan ilmaan ja pelkikisi vihjeiksi...Miksi muuten olet onnettomasti rakastunut? Onko toinen varattu vai mikset voisi tehdä itse aloitetta?

Silti hän on todella kiehtova ja ihana ihminen. Hän on mulle niin suloinen unelma. En ole kohdannut ketään ihastuttavampaa koskaan missään. Hän on ilmeisesti varattu, eikä muutenkaan vain voi alkaa mihinkään kanssani. :'(

T. Ap

Vierailija
15/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies leikkii vauvaa

kokeile vaikka sauvaa.

Tästä tuli hyvä mieli.

T. Ap

Ilman miestä on vapaa turhasta hiestä voit vaikka säkkiä piestä tai treeneihin mennä. Vaikka oisit matami, voi treenipaikka olla tatami. Intohimon voi kohdistaa niin että harrastukseen sitoutuu, ennenkuin tylsyyteen nitoutuu.

Kiitos tästä

T. Ap

Vierailija
16/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen siis mikä ratkaisuksi siihen että asun sisä-Suomessa mutta katselen kaipailevasti merelle?

Vierailija
17/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa on kyllä jotain runollista 🙂 Luulen että kaikki taide saa inspiraationsa onnettomasta rakkaudesta. Ihania nuo runot ❤ Ei ehkä jää klassikoiksi mutta piristää. T. Nro 6.

Vierailija
18/18 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselen siis mikä ratkaisuksi siihen että asun sisä-Suomessa mutta katselen kaipailevasti merelle?

Tämä on traagisinta, sisä-suomi ja silti kaipuu merelle. Siinä ei auta linnun kaihoisa huuto järvellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi