Siis nyt oikeesti apua, eilen testi näytti haamuplussan tänään gynella ja en kuulemma ole raskaana ultran perusteella
Niin siis laitoinkin tänne eilen kuvan ku mietin r testiä onko siinä himmeä viiva vai viivanpaikka.
Mulla ollut siis 3vko repivää kipua oikeessa munasarjassa ja lääkäri kehotti tekee testin ennen gynelle menoa varmuudeksi vaikka raskaus hyvin epätodennäköinen Koska mulla ollut 3vko sitte viimeksi menkat niin nyt vasta oli ovulaationkin aika tällä viikolla. Tein testin varmuudeksi kuitenkin eilen.
Testin johon tuli epämääräinen viiva.
Tänään gynella ei näyttänyt et mikään viittais raskauteen mutta ei myöskään mitään järkevää syytä tälle kivulle löytynyt. Eli kaikki oli ultran mukaan kunnossa kohdussa ja munasarjoissa. Lääkäri sano et raskaus ei näy ku vasta 5vko jälkee ultrasss mutta että tosi epätodennäköistä että olisin.
Mulla ei oo ehkäisyä käytössä kuitenkaan.
Ollaan keskeytetty miehen kans koska lapsi olis ihan tervetullut mutta ei yritetä varsinaisesti.
Olikohan tää testi vaan viallinen?
Tässä siis kuva siitä
Kommentit (7)
Ei hitto.... oonko tehny tän aloituksen unissani :D Just kävin gynellä ja verikokeessa kun tuli lähes vastaava viiva samaan testiin. En ollut raskaana. Gyne oli vähän kiukkuinen ja sanoi, että: "kyllä noihin testeihin pitäisi voida luottaa mutta valitettavasti näitä haamuja käy täällä vähän väliä, eikä ole ollenkaan tavatonta, ettei nainen olekaan raskaana"
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto.... oonko tehny tän aloituksen unissani :D Just kävin gynellä ja verikokeessa kun tuli lähes vastaava viiva samaan testiin. En ollut raskaana. Gyne oli vähän kiukkuinen ja sanoi, että: "kyllä noihin testeihin pitäisi voida luottaa mutta valitettavasti näitä haamuja käy täällä vähän väliä, eikä ole ollenkaan tavatonta, ettei nainen olekaan raskaana"
JA mulla tosiaan oli myös oireena kovia vatsakipuja ja kipuja munasarjan kohdalla :D
Siis häh eiks toi ole ihan selvä negatiivinen?
Hcg-mittaus labrassa, ihan vaan siks et kohdunulkoinen raskaus antaa testiin viivan, mutta viiva voi olla vaaleampi.
Ei otettu mitään verikoetta eikä raskaustestiä.
Mikä saisi sinut uskomaan? Ja kävit sunnuntaina tämän vuoksi gynekologilla?