Kuinka ns. "julkea" nainen olet?
Olen alkanut miettiä sitä, miten moni mies on kertonut parisuhdetapahtumissa tai palstoilla, miten paljon toivoo enemmä seksiä tai aloitteita tms. että olenko jotenkin itse harvinaisen villi ja estoton tässä asiassa? JA kerran joku jopa sanoi, että on joutunut anelemaan kaikin tavoin, että vaimo joskus nukkuisi alasti... Miksi ihmeessä sitä pitää joutua anelemaan??
En nyt tässä asiassa halua korostaa olevani parempi kuin muut tms., mutta ihan aidosti haluaisin tietää, olenko sitten itse jotenkin outo, kun musta on maailman luonnollisinta koettaa täyttää miehen tarpeet seksuaalisuudenkin saralla, eikä vain täyttää vaan koittaa pitää mahdollisimman onnellisena ja itsekin siitä nautin ja kostun samalla, kun hän on onnellinen, hänkin helpommin täyttää mun muitakin tarpeita, vähän niin kuin win-win, paitsi että seksiin innolla suostumine ei ole koskaan ollut mulle mikään uhri.
Mutta siis en oikeasti muista, että olisin koskaan kieltäytynyt seksistä tän 22 vuoden suhteen aikana, ehkä joskus ollut vähän innoton ja joskus niin väsynyt, että mies on sitten itse lopettanut kun huomannut, että en jaksa lähteä mukaan, mutta sekin on tosi harvinaista. Vaikkei alkuun olisi niin innoissaan, niin voihan sitä lähteä mukaan ja silti ihan kivaa ja ainahan sitä sitten vauhdissa innostuu.
Mut en voi käsittää, miksi naiset ei vaikka anna suuseksiä, vaikka mies kaipaa tai vaikka herätä seksillä keskellä yötä tai aamulla tms. tai pidä seksialusvaatteita tai osta vaikka sauvaa jos mies haluaa katsella. Miksi tavallaan itse tekee hallaa suhteelle sillä, että kieltäytyy?
Oonkohan mä jotenkin tavallista estottomampi asiassa kun varmaan 8 kertaa kymmenestä mä olen se, joka ehtii tehdä aloitteen. En pysty edes makaan miehen vieressä ilman että tartun sitä varsin nopeasti peniksestä tai kasseista tai jos ollaan lusikassa niin ei mieskään voi vaan maata ja musta on ihanaa, kun se alkaa painautua mun peppuun tms. ja siitä se sekstailu sit taas lähtee. Joskus jos herään ensin musta on ihana alkaa hieroa miehen pakaroita tai alkaa koskea sitä tai ottaa suhin ja herää kesken sen. Ja rakastan tuhmia viestejä ja ärsyttää, ettei mies ole siin nii hyvä. Jos lähetän vaikka tissikuvat töihin saattaa lähinnä sanoa OHO ja olla kiusaantunnut,e ttä joku näkee. Tää on meilä vähän riidan aihekin, kun ei sillai halua puhua tuhmia.
Ja olen monta kertaa sanonut, että ostaisi jotakinn seksialusvaatteita mulle, mutta sitäkään ei oikein osaa. Välilä tuntuu,e ttä sille tulee seksi mieleen vaan makkarissa aamustondiksen aikaan ellei ole vähintään ollut viikon tauko, mutta ei sillai kesken päivän lämpiä ellen mä tee aktiivisesti aloitetta ja mene asiaan. Olisi ihana, että sekin olisi sellainen villimpi. Toki olen oppinut naiselliset temput kuten pistän vaikka moottoripyörän selässä sormet taskuun niin kerran sain sen jopa pysättään pyörän rantaseksisessioon ja se oli mahtavaa, että siitä löytyi sekin puoli. Mutta oonko jotenkni outo?
Kommentit (12)
no juu siinä mielessä, että itseä ärsyttää tuommoinen "uhrautuminen" jossa tehtään asioita, joita ei itse välttämättä halua vaan miellyttääkseen toista. Joskus kyllä voi, mutta esimerkiksi seksi vaan toisen mieliksi ei oikein itseä huvita, kyllä meillä siihen lähdetään molempien halusta. Ja myöskään mitään sauva "kävely" näytöksiä en ala miehen mieliksi esittämään. Mutta kukin tavallaan. Itse koen kuvailemasi jutut jotenkin alistavina ja naista halventavina.
Meillä toimii molempiin suuntiin.kumpikin pitää tousen tyytyväisenä niin homma toimii. Aivan mieletöntä seksiä edelleen yli 10 vuoden jälkeen.ja alasti nukun aina.ei ole ihanampaa kuin tuntea toisen iho nukahtaessa vaikka ei joka ilta seksiä olisikaan.
Mitä "julkeaa" tuossa on? Kyllähän seksuaalisen kohtaamisen pitää toimia puolin ja toisin, eli on luonnollista haluta miellyttää kumppania. Toisaalta jokaisella on oikeus myös olla haluamatta välillä.
En tajunnut mitä ”julkeaa” tässä ap:n aloituksessa on. Mun mielestä kuvastaa suht normaalia elämää. Halu miellyttää kumppania ei kai vielä julkeaa ole enkä itse ainakaan pidä poikkeuksellisen estottomana. Aivan normisettiä.
Ei tarvitse olla julkea... Kunhan edes joskus olisi pientä pilkettä silmäkulmassa. Vihjailevia viestejä, lupausta illasta. Kiihkon nostattamista. Ja sen ei edes tarvitsisi realisoitua juuri sinä päivänä. Joskus parasta olisikin juuri sellainen muutaman päivän kestävä nousu joka purkautuu sit esim viikonloppuna. Siitä vain tulisi sellainen olo että toinenkin on mukana ja halukas... Mutta ne on vain päiväunia itsellä...
Minä taas en käsitä miksi pitäisi tehdä jotain toisen mieliksi mistä ei itse tykkää? Esim. pukeutua seksiasuihin tai ottaa suihin, nukkua alasti. En tekis noista mitään. n46
Mieheni ei välitä seksiasuista, hänen mielestään eroottisinta on kauhtuneet lökäpöksyt päälläni aamukahvia keittäessä, toisessa jalassa sukka, ja toisessa ei. Mieheni ei nuku ilman vatteita koska ei tykkää siitä, itse nukun miehen t-paita päällä, mutta ilman alkkareita. Meillä jos aamusessioita haluaisi, niin pitäisi herätä 04 molempien että kerettäisiin, joten ei kiitos :D Mun mies tykkää musta just tämmösenä, eikä sillä olw mitään mielihaluja että mun pitäis näyttää joltain muulta, tai toiselta naiselta, tai kekkuloida missään hepeneissä. On meillä vakka kantensa valinnut, sen voin myöntää.
Nää on sellaisia ikuisuuskysymyksiä, kun suhteessa on kaksi yksilöä. Kyllä minusta suhteeseen kuuluu se, että tehdään toisen mieliksi molemmin puolin toki. Silti rakkaus ei ole mitään vaihtokauppaa, vaikka reilun pelin hengessä toimitaankin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en käsitä miksi pitäisi tehdä jotain toisen mieliksi mistä ei itse tykkää? Esim. pukeutua seksiasuihin tai ottaa suihin, nukkua alasti. En tekis noista mitään. n46
Koska toinen tykkää. Ja tekee asioita sinun mieliksi. Niin molemmille tulee hyvä mieli, molemmat saavat mitä haluavat.
Et ole outo, vaan parempi kumppani kuin monet, ehkä kuin useimmat.
Aloitus on ihan pimeä. Tuoko olisi julkeaa tai edes normaalia parempaa tai rohkeampaa?
Ei ole julkeaa haluta, että molemmat nauttivat. Teen ihan mitä vain rakkaani pyytäisi, tai suostuisi, tekemään. En osaa kuvitella mitään, mitä en kokeilisi hänen kanssaan.
Totta kai molemmille maksimaalinen ilo ja nautinto. Semmoista on rakkaus ja hyvä seksi.
kyllä