Kerroin miehelle, että mulla on jatkuvasti paha mieli ja tosi paska olla.
Mies vain meni pois, eikä ole sanonut aiheesta yhtään mitään pariin päivään. Vituttaa.
Kommentit (22)
Vierailija:
kaivelu. Naiset kehittää välillä pahaaoloa ties mistä ja sitten pitäisi sielunhoitoa antaa. Jos miehesi kokee, ettei syytä ole ja lisäksi vielä otti asian syytöksenä? Voisit pyytää anteeksi mieheltä, jos loukkasit ja selittää, mikä on ongelma. Ei kenestäkään tunnu kivalta, jos kumppani ihan yhtäkkiä tulee huokaisemaan niskaan: " mulla on paska olo koko ajan" . Tottakai sen ottaa itseensä ja vielä pahemmin, ellei näe mitään syytä. Täytyy puhua hiukan kauniimmin ja selittää tausta.
On mulla paljonkin anteeksipyydettävää, mutta ei kai sentään masennustaan tarvitse pyydellä anteeksi?
Tiedän olevani viheliäinen paskapää kun ahdistaa niin valtavasti. Mulla se purkautuu niin, että olen kiukkuinen ja hermoheikko. Suutun ihan pimeistä asioista ja jälkikäteen kamala morkkis, kun ei vain voi itselleen mitään.
Taustoja ei tarvitse kauheasti selitellä, koska mies tietää varsin hyvin, että olen ollut vaikean masennuksen takia laitoshoidossa (kylläkin kauan aikaa sitten), syönyt vuosia masennuslääkkeitä (niistäkin monta vuotta) ja kävin myös monta vuotta psykoterapiassa..
Aika paskalta siis näitä taustoja vasten tuntuu, ettei mies reagoi mitenkään siihen, kun vihdoin saan sanottua asian ääneen. Kuten kakkonenkin, niin olen pitkään ollut tuskineni, koska en ole jaksanut ja/tai halunnut nostaa kissaa pöydälle.
Voimia muillekin masennusta sairastaville!
Ap
kaivelu. Naiset kehittää välillä pahaaoloa ties mistä ja sitten pitäisi sielunhoitoa antaa. Jos miehesi kokee, ettei syytä ole ja lisäksi vielä otti asian syytöksenä? Voisit pyytää anteeksi mieheltä, jos loukkasit ja selittää, mikä on ongelma. Ei kenestäkään tunnu kivalta, jos kumppani ihan yhtäkkiä tulee huokaisemaan niskaan: " mulla on paska olo koko ajan" . Tottakai sen ottaa itseensä ja vielä pahemmin, ellei näe mitään syytä. Täytyy puhua hiukan kauniimmin ja selittää tausta.