Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos juoksen 2 kertaa viikossa 6,5 km lenkin

Vierailija
07.10.2018 |

ja kerran viikossa 10 km lenkin, niin laihdunko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan suurelta osin ruokavaliosta

Vierailija
2/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta voi työntää suuremman kalorimäärän sisään mitä ikinä jaksat juosta pois. Vastaus 1 on oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sykkeestä. Jos liikut matalalla sykkeellä, rasvaa palaa enemmän kuin silloin, kun liikut kovalla sykkeellä. Ylipäätään ruokavalion osuus laihtumisessa on 90 % ja liikunnan vain 10 %. Eli et välttämättä laihdu tuolla liikunnan määrällä, jos syöt liikaa.

Vierailija
4/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta sanon, että vain oikea ruokavalio voi laihduttaa. Liikunta on muuten suositeltavaa, olen ainakin itse todennut, että pitkän kävelylenkin jälkeen ei vaan tee mieli syödä. Lisäksi liikunta vahvistaa lihaksia, on hyvä mielenterveydelle, ym. Mutta ei riitä yksin, jos haluaa pudottaa kiloja. Olen itse pudottanut vuodessa 12kg. Aloitin painonpudotuksen asenteella, että nyt en laihduta, vaan yritän korjata ravintotottumuksiani pysyvästi. Pyrin syömään hedelmiä ja vihanneksia ainakin 500g päivässä, lisäksi vaaleaa lihaa, kokojyväviljaa, ym. Viikonloppuisin saan syödä pullaa (heikkouteni!) ja pizzaa (kevytversio). Olen pulla- ja suklaalihava. Olen analysoinut, että pullaa pystyn syömään silloin tällöin, mutta suklaa on minulle kuin viina alkoholistille, en voi ottaa ensimmäistäkään palaa sortumatta ostamaan 5 sinistä levyä tarjouksesta ja syömällä ensimmäisen kaupan pihassa käärepapereineen. 

Vierailija
5/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kg lähtee normaalipainoiselta kuukaudessa kun nostat tuon urheilun 2-3 kertaiseksi ja muutat ruokavalion pois hiilaripaskasta normaaliin ruokaan. Tämä on avain oikeen laihtumiseen ja elämäntapamuutokseen. 

6/6 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta sanon, että vain oikea ruokavalio voi laihduttaa. Liikunta on muuten suositeltavaa, olen ainakin itse todennut, että pitkän kävelylenkin jälkeen ei vaan tee mieli syödä. Lisäksi liikunta vahvistaa lihaksia, on hyvä mielenterveydelle, ym. Mutta ei riitä yksin, jos haluaa pudottaa kiloja...

Noin se menee, ruokavaliolla isoin merkitys ja liikunta toissijainen. Ap'lle vinkiksi ettei kantsi tota liikuntamäärää lisätä, siis lenkkeilyn muodossa kun  ihan hyvä määrä. Jos kovin lenkkeilee niin tahtoo käydä nivelin päälle tai tulla jotain muuta häikkää. Jos haluttaa lisätä liikuntaa niin jotain muuta kuin lenkkeilyä niin lihastasapaino kehittyy, elimistö kiittää.

Liikunnallakin saa niitä kiloja pois jos vedetään ihan överillä. Aikoinaan tuli liikuttua yhdessä välissä paljon. n.4 tuntia vuorokaudesta siten että keskisyke oli tuon ajan n.160

Ei vaan pystynyt syömään niin paljoa mitä elimistö kulutti.

Maltti kuitenkin parempi ja se ruokavalio. Kantsii katsella mitä sinne suuhun lappaa, pienet annoskoot ja n. 3-4 tunnin välein ruokailu tuottaa tulosta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-