Oletko menossa Jenni Vartiaisen Hartsun keikalle marraskuussa?
Ja olitko Sannin keikalla? Olisi mukava kuulla vertailua näistä kahdesta varsin erilaisesta artistista joiden kohdeyleisö tosin on myös aivan erilaista.
Kommentit (15)
Olen menossa. Meitä on 2 naista ja 3 miestä ja mukana jätkien tekemä banderolli. Siihen kirjoitettua tekstiä en ihan allekirjoita koska Jenni seurustelee...
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa. Meitä on 2 naista ja 3 miestä ja mukana jätkien tekemä banderolli. Siihen kirjoitettua tekstiä en ihan allekirjoita koska Jenni seurustelee...
No mitä siinä lukee?
Jennin keikasta ei varmasti tule samanlainen lasten pelleilytapahtuma kuten Sannin keikasta. Yritin viime viikolla saada meille lippuja mutta Ticketmasterin mukaan ei enää saa.
En mene. Pidän kyllä hänen musiikistaan (muutamaa biisiä lukuunottamatta), joten saattaisin kyllä keikankin käydä katsomassa, jos olisi kohtuuhintainen ja lähempänä kotipaikkakuntaani.
On sinne gallupin mukaan pari mammaa menossa rahojaan tuhlaamaan. Aika yksinkertaisia olette kun tuosta maksatte 70 egee...
Sain liput Tori.fi koska virallisesti niitä ei enää ole myynnissä. Odotan todella tuota konserttia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siinä lukee?
No mitäs luulet minkä viestin nuoret miehet haluaisivat artistille välittää? En ole tuo kirjoittaja mutta voin hyvin kuvitella...
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne kukaan älykäs ihminen mene.
Konsertti on loppuunmyyty, eli sinun mielestäsi sinne menevät 13 400 ihmistä eivät ole älykkäitä?
Miten muka noin monta av-mammaa on sinne menossa? Vitttuilemaanko ja sabotoimaan?
Turha kysyä mammapalstalta tuollaista. Kukaan ei mene Jennin keikalle. Sannin keikalla olleet suurin osa.