Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa mitään miesten töitä, pitäisikö ottaa mies?

Vierailija
06.10.2018 |

En osaa vaihtaa renkaita autoon tai polkupyöräänkään, valaisimien asetus on todella vaikeaa sokeripalojen takia (vanha talo), sähkötyökalut ja tietokone tuottavat päänvaivaa. Pudonneita lehtiä piha täynnä, mutta en osaa käyttää lehtipuhallintakaan. Lunta en edes jaksaisi lapioida pihalta.

Täytyy syödä äkkiä suklaata että nämä murheet unohtuu!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy hyvä meisseli ;)

Vierailija
22/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usei oikein vaihdat niitä valaisimia? By the way google auttaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaan vaihto, sähkötyöt tehdään suht harvoin, joten ne työt voi teettää ammattilaisella. Pihatöitä, haravointia ja lumen luontia osaa jokainen, jos vain viitsii.

Meillä on 15 omenapuuta, koivuja ja kaksi valtavaa hevoskastanjaa 😂 ilman miestä kuljettamassa monta peräkärryllistä haravointijätettä pois olisin pulassa.

Ei en osaa kuljettaa peräkärryä.

Lumitöitäkin niin valtavasti, että ihana, kun joku vahva apuna.

Jos joku asuisi yksin jossain omenapuiden ja kastanjoiden keskellä, niin ensimmäinen neuvo olisi: Muuta välittömästi kerrostaloon tai rivitaloon.

Vierailija
24/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän renkaat vaihdan kyllä, mutta auton renkaat saa vaihtaa ammattilainen. Kaiken varalta.

Vierailija
25/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei saa olla nainen. Mies ja nainen ovat erilaisia ja tarkoitettu eri tehtäviin.

Vierailija
26/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei saa olla nainen. Mies ja nainen ovat erilaisia ja tarkoitettu eri tehtäviin.

Eihän mieskään saa olla mies. Siihenhän tässä kokoajan tähdätään nykyään, että mies=nainen. Kaikki asiat tehdään tasan puoliksi.

Vierailija
27/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin perinteinen nainen ja haluan perinteisen miehen. >Ei ole mikään häpeä olla miesten töissä avuton nainen ja mieskin saa tehdä vain miehen työt, jotka on syytä osata. N49

Vierailija
28/35 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos roolit olisivat tosin päin:

mies tekee avauksen tänne jossa sanoo haluavansa naisen vaan sen takia ettei osaa/viitsu tiskata, laittaa ruokaa ja siivota. Mies tuomittaisi saman tien. Noi hommat mitä luettelit tehdään harvoin ja sillon kun jotain pitäisi hoitaa, voisit pyytää ammattilaisen ja samalla seurata ja oppia miten hommat hoituu.

Äitini oli yksinhuoltaja ja asuimme kahdestaan isossa omakotitalossa. Hänkään ei osannut noita ns. miesten töitä mutta tekemällä oppi tekemään kaiken.

Olen itse nainen ja sitä mieltä, että koskaan ei pitäisi joutua tilanteeseen, jossa on niin avuton ettei pärjää yksin. Koskee myös raha-asioita. Mitä jos olisitkin suhteessa jossa mies tekisi kaikki nuo työt. Mitä sitten jos mies jättää tai kuolee? Et pärjäisi yksin. Suosittlen opettelemaan nuo hommat ettet joutuisi tähän tilanteeseen.

Vierailija
29/35 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo voi ostaa palveluna jos itse ei huvita opetella. Tulee halvemmaksi ja helpommaksi kuin miehen kanssa vääntäminen. 

Vierailija
30/35 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo voi ostaa palveluna jos itse ei huvita opetella. Tulee halvemmaksi ja helpommaksi kuin miehen kanssa vääntäminen. 

Hienosti päästiin tässäkin vähän näpäyttämään miehiä.

Vierailija
31/35 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun pysyä naisen roolissa.

Minäkin haluan olla uhri.

Vierailija
32/35 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vaikeaa tuo lamppujuttu. Ei siksi että olen nainen, vaan koska kukaan ei ole opettanut. Autoa ei ole, joten renkaita ei tarvi vaihtaa, ja polkupyörä on, mutten aja, kävelen. Eikö aika moni vie huoltoasemalle auton renkaiden vaihtoon? Tietokoneeseen käytän ammattilaisia huoltamaan.

Lapiointi ja kolaus onnistuu ja ruohonleikkuu ja halonhakkuu mökillä.

Jos mulla olis mies, en kehtaisi pyytää siltä apua, eikä läheskään kaikki miehet osaa teknisiä hommia.

Vierailija
33/35 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota minut. Sitten meitä on 2 miesten hommia osaamatonta.

M40

Vierailija
34/35 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
35/35 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaan vaihto, sähkötyöt tehdään suht harvoin, joten ne työt voi teettää ammattilaisella. Pihatöitä, haravointia ja lumen luontia osaa jokainen, jos vain viitsii.

En ole ap, mut vastaan kuitenkin. Esim. tietokone rupeaa tökkimään kohtalaisen usein. En todellakaan kehtaa sitä aina ammattilaiselle kiikuttaa ja maksaa törkeitä summia saadakseni kuulla, et kyse oli jostain pikkujutusta. Kyllä kaipaan eksääni. Miestä elämääni. Monessa asiassa. Miksi se on niin synti nykyään tarvita miestä? Tai myöntää, että tarvii?

Munallaanko se mies sen tietokoneen korjaa? Vai miksi sukupuoli on siinä olennainen asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi