Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa mitään miesten töitä, pitäisikö ottaa mies?

Vierailija
06.10.2018 |

En osaa vaihtaa renkaita autoon tai polkupyöräänkään, valaisimien asetus on todella vaikeaa sokeripalojen takia (vanha talo), sähkötyökalut ja tietokone tuottavat päänvaivaa. Pudonneita lehtiä piha täynnä, mutta en osaa käyttää lehtipuhallintakaan. Lunta en edes jaksaisi lapioida pihalta.

Täytyy syödä äkkiä suklaata että nämä murheet unohtuu!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nuo ole kaikki taitoja jotka voit opetella? Itse miehenä hoidan kaikki miesten ja naisten työt, pidän kotini siistinä, kokkailen hyvät pöperöt ja viikkaan pyykkini. En syntynyt nämä taidot halliten, vaan työn ja tuskan kautta saavutin niissä tämän nykyisen mestarillisen osaamiseni. Tsemppiä!

Vierailija
2/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kaiken voi kyllä oppia. Eikä kaikki miehetkään osaa kaikkia "miesten hommia" ja sama toisinpäin, kaikki naiset eivät ole ns. kodinhengettäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tylsyyttäni tulla noi hommat hoitamaan jos asut pk-seudun lähellä.

Vierailija
4/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko KT talo parempi?

Vierailija
5/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten työt hohhoijaa...

Vierailija
6/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä vaihda renkaita. Maksan pari kymppiä rengasliikkeen rengille joka tekee sen puolestani.

Vierailija
7/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja vaihdatan auton renkaat liikkeessä, valaisimia joutuu asentamaan todella harvoin, eikä se sokeripalan asennus vaadi kuin ruuvimeisselin ja parin johdon ruuvaamisen. Sähkötyökaluja en käytä koskaan. Ehkä harvoin muuttaessa jonkun hyllyn seinään poraaminen vaatii sähköporakoneen käyttöä. Lehtiä en jaksa haravoida. Lunta lähinnä siirtelen pois tieltä, että pääsen kotiini.

Näetkö. Ei miehenkään tarvitse tehdä miesten töitä. Teen lähinnä perinteisiä "naisten" töitä.

Vierailija
8/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, samaa mietin. Ikuisuuden oon ollut yksin ja on ollut pakko opetella myös nuo nk. miesten työt. Olis vaan niin kivaa jos joku muu tekisi niistä edes osan. Ja "hoitelis" muakin siinä samalla joskus :)

Vierailija
9/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaan vaihto, sähkötyöt tehdään suht harvoin, joten ne työt voi teettää ammattilaisella. Pihatöitä, haravointia ja lumen luontia osaa jokainen, jos vain viitsii.

Vierailija
10/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy! Ei miestä oteta palveluksia tekemään, vai tarkoititko että olisi varaa jopa maksaa tehdystä työstä. 

Vierailija
11/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-aviomiespalvelu.

Vierailija
12/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka sanoi, et kaiken voi oppia...mulle on veli miljoona kertaa selvittänyt miten tietsikkahommat ja pikkurempat sujuu ja oon lähes yhtä avuton kuin alussa. Toisilya vaan ei suju koskaan.

Komppaan ap:tä. Pitäisi taas löytää joku parisuhteeseen. En osaa näitä, enkä ees halua opetella. Sori nyt vaan voimaantuneet "siskot". Mä haluun pysyä naisen roolissa.

Vierailija
13/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap mies vai nainen, mutta sanon että pitäisi.

Vierailija
14/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille joka sanoi, et kaiken voi oppia...mulle on veli miljoona kertaa selvittänyt miten tietsikkahommat ja pikkurempat sujuu ja oon lähes yhtä avuton kuin alussa. Toisilya vaan ei suju koskaan.

Komppaan ap:tä. Pitäisi taas löytää joku parisuhteeseen. En osaa näitä, enkä ees halua opetella. Sori nyt vaan voimaantuneet "siskot". Mä haluun pysyä naisen roolissa.

Siinähän se syy on kaikilla. Ja se on ihan ok, jos niin haluaa.

Vierailija
15/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renkaan vaihto, sähkötyöt tehdään suht harvoin, joten ne työt voi teettää ammattilaisella. Pihatöitä, haravointia ja lumen luontia osaa jokainen, jos vain viitsii.

En ole ap, mut vastaan kuitenkin. Esim. tietokone rupeaa tökkimään kohtalaisen usein. En todellakaan kehtaa sitä aina ammattilaiselle kiikuttaa ja maksaa törkeitä summia saadakseni kuulla, et kyse oli jostain pikkujutusta. Kyllä kaipaan eksääni. Miestä elämääni. Monessa asiassa. Miksi se on niin synti nykyään tarvita miestä? Tai myöntää, että tarvii?

Vierailija
16/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa naisten töitä. En ainakaan naisten mielestä. Pistän pyykit samaan koneeseen ja pesen kuudessakympissä. Ei ole tullut ongelmia. Tiskaan joskus jotenkin. Tämä huone on siivottu viimeksi vuonna 2016. Kyllähän intissä lakaisemaan oppi, mutta ei kantamaan vastuuta...

Vierailija
17/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ap mies vai nainen, mutta sanon että pitäisi.

Epäilen että on mies :D

Vierailija
18/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 15 omenapuuta, koivuja ja kaksi valtavaa hevoskastanjaa 😂 ilman miestä kuljettamassa monta peräkärryllistä haravointijätettä pois olisin pulassa.

Ei en osaa kuljettaa peräkärryä.

Lumitöitäkin niin valtavasti, että ihana, kun joku vahva apuna.

Vierailija
19/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään osaa naisten töitä. En ainakaan naisten mielestä. Pistän pyykit samaan koneeseen ja pesen kuudessakympissä. Ei ole tullut ongelmia. Tiskaan joskus jotenkin. Tämä huone on siivottu viimeksi vuonna 2016. Kyllähän intissä lakaisemaan oppi, mutta ei kantamaan vastuuta...

Petauksen siellä kyllä oppii. Viikkaan edelleen taitavasti.

Vierailija
20/35 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomat naiset on niin noloja. Onneksi kaikki eivät ole tällaisia vajakkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi