Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdatteko perheen pyyhkeet joka kolmannen käyttökerran jälkeen?

Vierailija
06.10.2018 |

Meillä se tarkoittaisi joka toinen päivä tapahtuvaa pyyhkeiden vaihtorumbaa, meitä on 4hlöä perheessä ja jokainen käy aamuin/illoin suihkussa. Eli esim.jos huomisaamuna ottaisin puhtaat pyyhkeet niin ne menisi vaihtoon ma-aamun suihkun jälk ja illalla taas uudet pyyhkeet. Ei tulisi mitään, kaiken muun pyykinpesun ja kuivaamisen lisäksi, pyykkikone laulaa n.5x/vkossa ja joka toinen viikko muutama koneellinen lisää, kun petivaatteiden vaihto. Pyyhkeet vaihdetaan 1x/vkossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö peseydy ollenkaan ennen kuivaamista?

Kastelette vaan ja pyyhitte liat pyyhkeeseen.

Vierailija
2/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään pyyhkeet noin kahden viikon välein. Eivät ole kyllä likaisia vielä silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan pääasiassa joka käyttökerran jälkeen.

En halua roikottaa niitä missään ja jäähän niihin kuollutta (puhdasta) ihosolukkoa yms. kuonaa pyyhkimisen jälkeen aina.

Tarkoittaa muutamaa pyyhekoneelllista viikossa, mut mun arjen luksusta on ottaa aina puhdas laskostettu pyyhe kaapista kun menen suihkuun.

Vierailija
4/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, eihän tuossa olisi mitään järkeä edes! Ja aamuin/illoin suihkussa?! Miksi ihmeessä?? Hyvä luoja sentään nykyihmisiä...marttojen ohje pyyhkeiden vaihtoon on muuten hyvä, itse huomasin noudattavani sitä jo ennenkuin luin edes koko jutun.

Vierailija
5/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirahvi33 kirjoitti:

En halua roikottaa niitä missään ja jäähän niihin kuollutta (puhdasta) ihosolukkoa yms. kuonaa pyyhkimisen jälkeen aina.

Tarkoittaa muutamaa pyyhekoneelllista viikossa, mut mun arjen luksusta on ottaa aina puhdas laskostettu pyyhe kaapista kun menen suihkuun.

Anna kun arvaan, teillä on allergioita, astmaa tmv.?

6/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirahvi33 kirjoitti:

Anna kun arvaan, teillä on allergioita, astmaa tmv.?

No eipä kyllä ole :)

Vierailija
7/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on toimiva nenä, niin nuuhkaiskaa pyyhettä. Jos ei haise eikä näy likaa, voi käyttää edelleen. Aioin esittää saman kysymyksen kuin ykkönen.

Vierailija
8/8 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdetaan pyyhkeet kerran viikossa saunan jälkeen. Näin tehtiin myös lapsuuden kodissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi