Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla pitkä

Vierailija
06.10.2018 |

185cm nainen. Kaverit yrittävät lohduttaa aina: "No mallithan on aina tosi pitkiä!" yms. Mutta vartaloni ei ole mikään mallivartalo, vaikka pitkä olenkin. Olen suurinta osaa miehistäkin pitempi enkä KOSKAAN käytä korkokenkiä, koska olen niin epävarma omasta pituudestani. Olen aina haaveillut siitä, että voisin olla alle 175cm, lyhyt ja suloinen. En tiedä, miten voisin löytää rakkauden omaa pituuttani kohtaan.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan sua ei kutsuta persjalaks

T: 153cm

Vierailija
2/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa tuosta pituudesta oikeasti on? Mitä väliä, jos olet miehiä pidempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aivan normaalin mittainen nainen. Oletko koskaan ajatellut liittyä pitkien ihmisten kerhoon? En ole varma, oletko riittävän pitkä.

Työkaverina oli 190-senttinen nainen, joka osallistui kerhon kokouksiin ja löysi rinnalleen parimetrisen miehen. 

Pituus on tyylikästä ja on kätevää, kun saa tuotteita ylähyllyiltä. 

Vierailija
4/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on tyylikästä XDDDDDD

Vierailija
5/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa tuosta pituudesta oikeasti on? Mitä väliä, jos olet miehiä pidempi?

En edes tiedä. Kai se johtuu niistä normeista ja stereotypioista, että naisen pitää olla lyhyt ja miehen pitkä jne. Lisäksi pituus kerää huomiota, jota en halua. Enemmän kuin muutaman kerran joku täysin tuntematon on jossain julkisella paikalla tokaissut: "Ootpas sä pitkä!" Ja koska olen muutenkin epävarma pituudestani, ei ole mukavaa kuulla tuntemattomilta siitä huutelua.

Ap

Vierailija
6/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aivan normaalin mittainen nainen. Oletko koskaan ajatellut liittyä pitkien ihmisten kerhoon? En ole varma, oletko riittävän pitkä.

Työkaverina oli 190-senttinen nainen, joka osallistui kerhon kokouksiin ja löysi rinnalleen parimetrisen miehen. 

Pituus on tyylikästä ja on kätevää, kun saa tuotteita ylähyllyiltä. 

Alahyllylle kumarteleminen on kaikkea muuta kuin kätevää.

Vierailija
7/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm ja aina ollut sitä mieltä, että pitkät ihmiset ovat yleensä viehättävämpiä. Olisin mieluummin 185 cm ja käyttäisin korkokenkiäkin.

Vierailija
8/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus on tyylikästä XDDDDDD

Niin on.

Oletko sinä epäkohtelias, koska sinua ei ole kasvatettu vai onko syynä yksinkertaisuutesi?

Vierailija
9/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä. Kai se johtuu niistä normeista ja stereotypioista, että naisen pitää olla lyhyt ja miehen pitkä jne. Lisäksi pituus kerää huomiota, jota en halua. Enemmän kuin muutaman kerran joku täysin tuntematon on jossain julkisella paikalla tokaissut: "Ootpas sä pitkä!" Ja koska olen muutenkin epävarma pituudestani, ei ole mukavaa kuulla tuntemattomilta siitä huutelua.

Ap

Miksi hyväksyt tuollaisia normeja? Eikö kuulosta hemmetin tyhmältä, että sukupuoli "määrää" sen kuinka pitkä saa olla? Etenkin kun pituuteensa ei voi vaikuttaa

Vierailija
10/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen ei paljoa vaadita, että on suurinta osaa suomalaisista miehistä pidempi.

T. 169cm nainen, joka on suurinta osaa miehiä pidempi.

Vierailija
11/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tarkoitin:

http://www.tall.org/#

Osallistujat olivat kuulemma mukavia ja pitkät ihmiset tapaavat toisiaan kerran vuodessa.

Minä osallstuisin, jos kärsisin pituudestani. Vertaistukea on ilahduttavaa saada.

Vierailija
12/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin olla lyhyt, jotta voisin ratsastaa russ-poneilla.

Vierailija
13/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihen ei paljoa vaadita, että on suurinta osaa suomalaisista miehistä pidempi.

Oon saman pituinen kuin sä, enkä tunne montaa itseäni lyhyempää miestä.

Vierailija
14/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset ovat älykkäämpiä. Tästä on jokin tutkimuskin.

Vierailija
15/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi. Opi elämään asian kanssa.

Vierailija
16/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ihmiset ovat älykkäämpiä. Tästä on jokin tutkimuskin.

Joo, mitä pidempi ihminen, sen älykkäämpi. Ja norsut ne vasta älykkäitä ovatkin kun niillä on niin suuret aivot. Se, että pitkät ovat mahdollisesti keskimäärin hitusen älykkäämpiä kuin lyhyet, ei tarkoita sitä, että jokainen pitkä yksilö olisi älykkäämpi kuin joku lyhyt henkilö. Tällaisella tutkimuksella leijuminen on vähän sama asia kuin se, että jokainen mies luulee olevansa supernero sen vuoksi, että jotkut miehet ovat tehneet suuria tieteellisiä läpimurtoja. Kiinnostaisi tietää mikä taho ylipäätään tekee näin epäeettisiä ja turhia tutkimuksia ja ovatko ne oikeasti tieteellisesti luotettavia. Saa laittaa linkkiä.

Ja ap:lle. Turha murehtia pituudesta. Se on ominaisuus jota naisissakin arvostetaan. Täällä saa aina lukea miten lyhyet naiset ovat lapsen näköisiä lihavia persjalkoja, jotka eivät voi ikinä näyttää kauniille tai seksikkäälle. Ja ovat tutkitusti tyhmiäkin, ilmeisesti. Et onneksesi joudu ikinä kuuntelemaan tällaista paskaa puhuttavan itsestäsi.

Vierailija
17/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten keskipituus huitelee siellä 180 sentissä.

Vierailija
18/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen pituudestasi, ainakaan et kuule jatkuvasti olevasi kää pi ö. 

T: 152 cm 

Vierailija
19/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni on kaunista ja naisellista.

Vierailija
20/59 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni on kaunista ja naisellista.

Höpö höpö. Tälläkin palstalla on välillä ollut kommentteja, että meistä pienistä naisista pitävät miehet olisivat pe do fii le ja. Ja aina haukutaan joka välissä persjalaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä