Sannin eilinen Hartsun keikka: törkeää kiroilua lapsiyleisölle, pirunmerkin ja kielen näyttämistä, panoliikkeitä. Kaiken huipuksi solvasi Kallion kodittomia ihmisiä välispiikeissä.
Ystäväni oli perheensä kanssa keikalla ja lähtivät kesken pois. Epämiellyttävää käytöstä artistilta, ja kun laulukin oli epävireistä honotusta, menivät kuulemma rahat hukkaan. Aikamoista yleisön aliarviointia Sannilta. Ja Mari Pudas Iltalehdestä senkun ylistää...
https://www.iltalehti.fi/musiikki/dd1968f4-d92c-4d80-9ae4-c260c2a7afcd_…
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Miten dissasi kodiottomia? Jos syytät jotain lähteet esiin kiitos.
Mitkä ihmeen lähteet? Kai keikalla olleet ihmiset saavat kertoa mitä artisti keikalla välispiikeissään sanoi. Ei siitä mitään nauhoitetta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme sai ystäväsi kuvittelemaan että Sanni on joku tenavatähti?
Se että 80% yleisöstä Hartwallilla oli alaikäisiä joilla vanhemmat mukana.
Ilmeisesti suurin osa vanhemmista pitää Sannia ihan sopivana lapsilleen. Jos ei tykkää niin kannattaa jatkossa olla menemättä.
Nää SANNIT ovat sellaisia joita ei voi kuunnella.
Sannin panolaulut ovat kyllä sellaista paskaa, että ihmetellä täytyy kuka huomionhakuista Sannia edes jaksaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten haukkui Kallion kodittomia?
Kertoi välispiikissään asuvansa Kalliossa joka on muuten cool mesta mutta joka paikassa kadulla istuskelevat spurgut häiritsee. Ja kyllä, suurin osa yleisöstä oli lapsia vanhempiensa kanssa, ikärajaton keikka.
Ei Sanni asu kalliossa. :DDDDDDD
Nyt niitä lähteitä ennenkun postitatte paskaa. Ja en oo ees mikään fani joten turha syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi välispiikissään asuvansa Kalliossa joka on muuten cool mesta mutta joka paikassa kadulla istuskelevat spurgut häiritsee. Ja kyllä, suurin osa yleisöstä oli lapsia vanhempiensa kanssa, ikärajaton keikka.
Nyt niitä lähteitä ennenkun postitatte paskaa. Ja en oo ees mikään fani joten turha syyttää.
En ole ap mutta hänen kaverinsa keikalla ei ilmeisesti kuullut Sannin honottavaa välispiikkiä kunnolla. Hän sanoi oikeasti näin:
"Sanni kertoi yleisölle myös Jos mä oon oikee -kappaleen taustoista.
– Tämä on mulle tärkeä biisi. Kirjoitin tämän kun asuin Kalliossa sellaisessa kämäisessä 24 neliön yksiössä. Maalit tippui siellä seiniltä ja spurgut käveli vastaan kadulla."
Lähde:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005854553.html
Lisäksi Sanni valehteli päin naamaa yleisölleen väittäessään että "opetteli luupperin käytön pari tuntia ennen Hartsun keikkaa". P*skat, on käyttänyt luupperia keikoillaan jo vuosia Vain elämää ekasta kaudesta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekin ja en ole kyseisen artistin fani yhtään, mutta miksi joku alkaisi solvaamaan kodittomia omalla keikallaan.. Mitähän järkeä sellasessa olisi. Vaikeaa kuvitella, että artisti alkaa laukomaan aika kovasta asiasta sontaa. Miten ylipäätään tulisi edes mieleen omalla keikalla missä on ollu fiilistä, niin yhtäkkiä välispiikeissä alkaa suolaa. Tollanen olisi järjetöntä ja sen tietää tonttukin, että some huutaa punasena jos päästää suusta sellasta.
Why play ping pong cuz ya can suck ding dong. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekin ja en ole kyseisen artistin fani yhtään, mutta miksi joku alkaisi solvaamaan kodittomia omalla keikallaan.. Mitähän järkeä sellasessa olisi. Vaikeaa kuvitella, että artisti alkaa laukomaan aika kovasta asiasta sontaa. Miten ylipäätään tulisi edes mieleen omalla keikalla missä on ollu fiilistä, niin yhtäkkiä välispiikeissä alkaa suolaa. Tollanen olisi järjetöntä ja sen tietää tonttukin, että some huutaa punasena jos päästää suusta sellasta.
Katso viesti numero 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta hänen kaverinsa keikalla ei ilmeisesti kuullut Sannin honottavaa välispiikkiä kunnolla. Hän sanoi oikeasti näin:
– Tämä on mulle tärkeä biisi. Kirjoitin tämän kun asuin Kalliossa sellaisessa kämäisessä 24 neliön yksiössä. Maalit tippui siellä seiniltä ja spurgut käveli vastaan kadulla."
Lähde:
Lisäksi Sanni valehteli päin naamaa yleisölleen väittäessään että "opetteli luupperin käytön pari tuntia ennen Hartsun keikkaa". P*skat, on käyttänyt luupperia keikoillaan jo vuosia Vain elämää ekasta kaudesta alkaen.
Ei tossa oo mitään haukkumista vaan se on karu fakta. Oon ite asunu kalliossa ja siellä koulumatkalla tuli vastaan aina spurguja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde:
Ei tossa oo mitään haukkumista vaan se on karu fakta. Oon ite asunu kalliossa ja siellä koulumatkalla tuli vastaan aina spurguja.
Vaikka kuinka olisi fakta, en pidä siitä että artisti opettaa nuorille s p u r g u jen olevat "a l i - ihmisiä" ja että biiseissä ja välispiikeissä kiroilemin ja p i r u n m e r k i n näyttäminen ovat jotenkin coolia.
Sanni yrittää selkeästi käytöksellään ja tietyillä kappaleillaan päästä irti teinitähteydestä. Hänhän on tainnut itsekin todeta jo jossakin, ettei tee musiikkia varsinaisesti lapsille. Eri asia sitten, kuinka kypsää tuollainen käytös on. Mutta toi just vetoaa sellaisiin n. 12-15v
Tulee mieleen Hannah Montanan jutut kun yritti päästä leimasta irti
Olin itsekin keikalla ja lähinnä myötähäpeää aiheutti nuo jutut. Musiikki oli kohtalaista, tykkään eniten vanhemmasta tuotannosta
Vierailija kirjoitti:
Sanni yrittää selkeästi käytöksellään ja tietyillä kappaleillaan päästä irti teinitähteydestä. Hänhän on tainnut itsekin todeta jo jossakin, ettei tee musiikkia varsinaisesti lapsille. Eri asia sitten, kuinka kypsää tuollainen käytös on. Mutta toi just vetoaa sellaisiin n. 12-15v
Tulee mieleen Hannah Montanan jutut kun yritti päästä leimasta irti
Olin itsekin keikalla ja lähinnä myötähäpeää aiheutti nuo jutut. Musiikki oli kohtalaista, tykkään eniten vanhemmasta tuotannosta
Hannah Montana on roolihahmo, Miley Cyrus se räväytti.
Oli kyllä seksikäs esiintymisasu Sannilla 👍😍
Oi onpas ollut hurjaa kun on näyttänyt oikein pirunmerkkiä ja kieltäkin kaiken lisäksi :D
Onko ap joku uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä seksikäs esiintymisasu Sannilla 👍😍
Onnea vaan sulle, Skeleton Lover.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko viedä lapset sitten Sannin keikalle? Luulis että se joka sitä kuuntelee, tietää mitä se laulaa.
Että mitähän vittua, jos haluut testaa mua yhden kerran vaan jne epämääräiset sanoitukset pitäisi olla jo tiedossa eikä yllättää jos lasten kanssa menee Sannin keikalle
Mutta jos keikka olisi ollut k18 niin ei olisi hartsua myyty
Ei jumasviidu teijän kanssa. Menkää lapsinenne katsomaan Hevisaurusta tai Fröbelin Palikoita jos lastenkonserttiin mielitte. Sanni ei ole mikään tenavatähti, joten turha uhriutua ja leikkiä mielensäpahoittajaa. Tsiisus.
Ap:n lapset 11v ja 12v.
Olivat varmaan ihan tosi järkyttyneitä kielen näyttämisestä ja kiroilusta, ton ikäsiltähän ei mitään muuta kuulekaan :'D
Hartwall areenan keikka oli ikärajaton ja suurin osa yleisöstä alaikäisiä lapsia ja nuoria.