Sannin eilinen Hartsun keikka: törkeää kiroilua lapsiyleisölle, pirunmerkin ja kielen näyttämistä, panoliikkeitä. Kaiken huipuksi solvasi Kallion kodittomia ihmisiä välispiikeissä.
Ystäväni oli perheensä kanssa keikalla ja lähtivät kesken pois. Epämiellyttävää käytöstä artistilta, ja kun laulukin oli epävireistä honotusta, menivät kuulemma rahat hukkaan. Aikamoista yleisön aliarviointia Sannilta. Ja Mari Pudas Iltalehdestä senkun ylistää...
https://www.iltalehti.fi/musiikki/dd1968f4-d92c-4d80-9ae4-c260c2a7afcd_…
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten haukkui Kallion kodittomia?
Kertoi välispiikissään asuvansa Kalliossa joka on muuten cool mesta mutta joka paikassa kadulla istuskelevat spurgut häiritsee. Ja kyllä, suurin osa yleisöstä oli lapsia vanhempiensa kanssa, ikärajaton keikka.
Ei Sanni asu kalliossa. :DDDDDDD
Nyt niitä lähteitä ennenkun postitatte paskaa. Ja en oo ees mikään fani joten turha syyttää.
En ole ap mutta hänen kaverinsa keikalla ei ilmeisesti kuullut Sannin honottavaa välispiikkiä kunnolla. Hän sanoi oikeasti näin:
"Sanni kertoi yleisölle myös Jos mä oon oikee -kappaleen taustoista.
– Tämä on mulle tärkeä biisi. Kirjoitin tämän kun asuin Kalliossa sellaisessa kämäisessä 24 neliön yksiössä. Maalit tippui siellä seiniltä ja spurgut käveli vastaan kadulla."
Lähde:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000005854553.html
Lisäksi Sanni valehteli päin naamaa yleisölleen väittäessään että "opetteli luupperin käytön pari tuntia ennen Hartsun keikkaa". P*skat, on käyttänyt luupperia keikoillaan jo vuosia Vain elämää ekasta kaudesta alkaen.
Ihan sivumennen, mä asun tuosta puolet pienemmässä kämpässä, kaikki putoilee seiniltä ja katosta, ja asunnottomat Kalliokaverini asuvat huomattavasti tilavammin ja paremmin asuntoloissaan. Enkä todellakaan ole kateellinen, koska ne asuntolat ei ole ihania paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Sanni yrittää selkeästi käytöksellään ja tietyillä kappaleillaan päästä irti teinitähteydestä. Hänhän on tainnut itsekin todeta jo jossakin, ettei tee musiikkia varsinaisesti lapsille. Eri asia sitten, kuinka kypsää tuollainen käytös on. Mutta toi just vetoaa sellaisiin n. 12-15v
Tulee mieleen Hannah Montanan jutut kun yritti päästä leimasta irti
Olin itsekin keikalla ja lähinnä myötähäpeää aiheutti nuo jutut. Musiikki oli kohtalaista, tykkään eniten vanhemmasta tuotannosta
Jos lapsiyleisöstä haluaa eroon, niin sitten ei kyllä kannata mennä Aku Ankan piirroshahmoksi, niin kuin Sanni vastikään teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten haukkui Kallion kodittomia?
Kertoi välispiikissään asuvansa Kalliossa joka on muuten cool mesta mutta joka paikassa kadulla istuskelevat spurgut häiritsee. Ja kyllä, suurin osa yleisöstä oli lapsia vanhempiensa kanssa, ikärajaton keikka.
Ei Sanni asu kalliossa. :DDDDDDD
Nyt niitä lähteitä ennenkun postitatte paskaa. Ja en oo ees mikään fani joten turha syyttää.
Asui ennen ilmeisesti
Miten lapset on edes keksineet alkaa fanittaa Sannia?
Eihän sen laulut ole lapsiaiheisia. Vaikeita ihmissuhdeongelmia niissä käsitellään. Toki lauluääni on lapsimainen.
Hartwall olisi tyhjä jos olisi ollut k-16 keikka... Sanni ei tajua että sitä fanittaa vain 8-12v. tytöt. Ei kukaan muu.
Jos Sanni esiintyy Aku Ankassa, siis lastenlehdessä, niin aika huono selitys että ei ole tarkoitettu lapsille.
Meille kävi sama Sex Pistolsin juhannuskeikalla -96. Kaksvuotias melkein itki kun lähdettiin:(
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen laulut ole lapsiaiheisia. Vaikeita ihmissuhdeongelmia niissä käsitellään. Toki lauluääni on lapsimainen.
No kun sitä markkinoidaan lapsille. Esim. Aku Ankan avulla. Ei varmaan riitä maksavia kuuntelijoita vanhemmissa ikäryhmissä. Olenkin aina ihmetellyt että jos artisti ei halua kohderyhmäkseen lapsia, niin miksi sitten markkinoi itseään lapsiyleisölle. Mutta varmaan se on just tuo raha-asia, mikä siellä on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanni esiintyy Aku Ankassa, siis lastenlehdessä, niin aika huono selitys että ei ole tarkoitettu lapsille.
Eiköhän vähemmistö Akun lukijoista ole lapsia. Lastenlehti😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun sitä markkinoidaan lapsille. Esim. Aku Ankan avulla. Ei varmaan riitä maksavia kuuntelijoita vanhemmissa ikäryhmissä. Olenkin aina ihmetellyt että jos artisti ei halua kohderyhmäkseen lapsia, niin miksi sitten markkinoi itseään lapsiyleisölle. Mutta varmaan se on just tuo raha-asia, mikä siellä on taustalla.
Lapsia on massoina helpompi ohjailla ostamaan jotain tuotetta johon on päälle liimattu artistin nimi.
Sanni on tyypillinen levy-yhtiöiden tuotos, musiikki ei kovin kaksista mutta markkinoinnilla ja julkisuudella saadaan nimi julkisuuteen ja kauppa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Hartwall olisi tyhjä jos olisi ollut k-16 keikka... Sanni ei tajua että sitä fanittaa vain 8-12v. tytöt. Ei kukaan muu.
Olin Sannin keikalla ja todellakin, reilusti yli puolet yleisöstä näytti alaikäiseltä ja vanhemmat mukana. En viitsi kommentoida keikan laatua muuten kuin että petyin aika lailla. Vertailukohta saadaan, kun Jenni Vartiainen vetää marraskuussa oman aikuiselle yleisölle suunnatu nloppuunmyydyn keikkansa Hartsulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alunpitäen ollut näin. Vasta parin viime vuoden aikana on alkanut tuo markkinointi.
Mä oon 28v työssäkäyvä, asuntovelallinen aikuinen. Mut arvatkaa mitä, mä kuuntelen Sannia ja luen Aku Ankkaa. Kävinpä kerran keikallakin ja tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Meille kävi sama Sex Pistolsin juhannuskeikalla -96. Kaksvuotias melkein itki kun lähdettiin:(
Jos hän ois halunut kattoa keikan loppuun;)
Ei hele, lauloiko Sanni omia biisejään keikalla eikä esim. Fröbelin palikoita.
Voitko valaista, että kenen musiikkia ystäväsi oli Sannin keikalle menossa kuuntelemaan?
Sannia kuuntelee lähinnä alaikäiset joten kannattaisi alkaa käyttäytymään sen mukaisesti. Jos vanhemmat kieltävät lapsiltaan Sannin kuuntelun, loppuu Sannilta levyn myynti.
Ihan sama mitä tuo honottaja sönkkää lavalla tai biiseissään, mutta surkeaa laulamista en voi antaa anteeksi.