Jenni Haukio on ainakin 10 vuotta vanhemman näköinen
Täytyi taas ihmetellä, kuinka "ikääntyneen" näköinen Jenni Haukio on iltalehden kuvissa. Onhan hän ihan hehekän näköinen, mutta jotenkin vanhan oloinen. Kasvotkin ovat iäkkäämmän ihmisen oloiset. Toki hän silti on tyylikäs ja näyttävä. Sopii kyllä hyvin Niinistölle.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Jennille sopisivat vaaleammat sävyt esim luonnonvalkoinen, haaleankeltainen ja vihreä. Ihan liian tummiin pukeutuu tai pinkkiin.
Todella liian tummiin ja kylmiin sävyihin pukeutuu usein - vaalemmat ja myös lämpimämmät sävyt sopisivat kalpeaan ihoon paremmin.
Mikä mahtaa olla Jennin oikea hiusväri? Luulen, että paljon vaaleampi kuin suosimansa tummanruskea.
Tumman tukan vaatima tumma meikkikin vain pienentää pienehköjä silmiäkin.
Sanni Grahn-Laasonen on toinen esimerkki karmeasta "tätitukasta"...
- näyttää paljon ikäistään vanhemmalta ja ihan spanielilta, kun malli ja liian tumma värikin korostaa alaspäin vieviä silmän ulkonurkkia.
Sannilla toki treenatomaton kroppakin, mun Jennillä sentään treenattu, vaikka onkin vanhempi.
Vrt. Jaana Pelkonen, joka on kai aika saman ikäinen kuin Jenni ja Sannia vanhempi?
Jos on kovin kalpea, niin tumma tukka tekee hyvästäkin ihosta vahamaisen näköisen. Irlantilaisten musta tukka/kalpea iho -efekti ei useinkaan toimi suomalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen pressa saa kyllä liikkua ihan vapaasti ja käydä kaupassa. Joku maalla asuva oli bongannut Saulin vaippaostoksilla Isossa Omenassa ja kertonut siitä paikallislehteen. Täällä asuville julkisuuden ihmiset ostoksilla on ihan norminäky, eikä siihen kiinnitetä huomiota.
Kuinka presidentillä on aikaa/halua käydä jossain isossa omenassa vaippaostoksilla?!?
Kai nyt pressallakin on vapaa-aikaa ja saa käyttää sen miten tahtoo. Jos Jenni oli hoitamassa vauvaa, niin eikö ole ihan luonnollista, että mies käy ostoksilla.
Pääministeri on vielä kiireisempi ja niin vain Katainenkin hoiti perheen ruokaostokset Iso-Omenan Cittarissa. Asuivat Friisilässä.
Katainen oli monta kymmentä vuotta Niinistöä nuorempi eli jaksoi senkin takia enemmän. En silti usko, etteikö sielläkin käytetty apuvoimia.
Ei ole kysymys ihosta tai sen kunnosta, vaan jotenkin kasvon muodoista. Sitä on tosi vaikea selittää, mistä se "vanhuus" näkyy. Jaana Pelkonen on kyllä paljon nuoremman oloinen. Toki hänellä on myös paljon nuorempi mieskin.
Mitä minä olen seurannut suomalaisia poliitikkoja, niin ihan tavismaisesti käyttäytyvät arjessaan. Palkkakin on melko pieni; ei sillä apuväkeä palkata.
Ja eikö ole vain hyvä, että johtavat poliitikot eivät eristäydy. Pääministerin ja presidentin pesti on määräaikainen. Sen jälkeen koittaa arki joka tapauksessa.
Mä ainakin liputan Jennin ja miehensä puolesta! Niin kuin joku tuolla aiemmin totesi, Suomi ei taida ansaita Sauli Niinistöä. Ihan liian hyvä mies meille. Senhän näkee jo tämänkin keskustelun tasosta. Ja Jenni on aivan ikäisensä näköinen, ihastuttava ja raikas olemukseltaan. Molemmat aivan loistavia roolimalleja tämänkin ketjun tylyttäjille.
Kumartakaa kaikki vanhaa äijää ja sen muijaa. Ollaan kohta kuin Venäjällä, jossa ei saa arvostella ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen seurannut suomalaisia poliitikkoja, niin ihan tavismaisesti käyttäytyvät arjessaan. Palkkakin on melko pieni; ei sillä apuväkeä palkata.
Ja eikö ole vain hyvä, että johtavat poliitikot eivät eristäydy. Pääministerin ja presidentin pesti on määräaikainen. Sen jälkeen koittaa arki joka tapauksessa.
Ettekö taida tietää, että pressalla on hyvä eläke. Monta kertaa parempi kuin jonkun keskipalkkaisen palkka.
Niinistö alkaa muistuttaa Kekkosta, joka ätähtelee tämän tästä. Jälkeenpäin on myös selvinnyt, että sillä oli vaikka kuInka paljon sitä nuorempia rakastajattaria. Kun on rikas ja valtaa, on vara tehdä, mitä haluaa joka alalla.
Niinistöt eivät olisi ansaineet myöskään Suomen kansaa. Meille syötetään kuvaa lepposasta maanisästä, joka on oikeasti hyvin herkkä loukkaantumaan ja näyttämään sen. Niinhän se Kekkonekin aikanaan.
Ehkä saamme jälkikäteen lukea myös Niinistön kaikista naisseikkailuista, jotka on tähän asti salattu. Haukiostakin voi paljastua vaikka mitä.
Oikein on julkisuudessa puitu sitä, kuinka Kekkosenkin asioita salaliitiin ja totuus oli aivan muuta.
Niinistö ja Haukio ovat myös vallanhaluisia, eiväthän muuten olisi taas ryhtyneet tähän presidentin hommaan. Ihan varmaan Niinistö rouvineen olisi voitu korvata jollain toisella.
Valta tekee ihmiset sokeiksi. Lakimieskoulutuksen osaavat varsinkin hoitaa hommat omaksi parhaakseen. Ovat todella ahneita ja epäluotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin liputan Jennin ja miehensä puolesta! Niin kuin joku tuolla aiemmin totesi, Suomi ei taida ansaita Sauli Niinistöä. Ihan liian hyvä mies meille. Senhän näkee jo tämänkin keskustelun tasosta. Ja Jenni on aivan ikäisensä näköinen, ihastuttava ja raikas olemukseltaan. Molemmat aivan loistavia roolimalleja tämänkin ketjun tylyttäjille.
Oot sä kokoomuksen kannattaja?
Ettäkö Niinistöillä ei ole mukamas kotiapulaisia? Halosella käy vielä siivojakin, vaikka ei edes ole enää istuva presidentti. Kertoi tämän yhdessä tv-ohjelmassa.
Kyllä ootte tosi lapsellisia, jos uskotte presidenttiparin itse tekevän kaikki likaiset työt. Enää puuttuu kuva rouva Haukiosta imuroimassa lattiaa, jonka juuri on imuroinut takaovesta poistunut palvelija. On ihan sitten kuin Neuvostoliitossa, jossa kansalle syytettiin kaikenlaista valetta.
Tarja Halonenkaan ei ollut mikään leppoinen muumimamma, liikkui juttuja ärhentelyistä etenkin henkilökunnalle. Kekkosen miniä kertoi, että Urho oli paljon lämpimämpi ja empaattisempi sukulaisia kohtaan kuin Sylvi. Urho tuli lasten kanssa hyvin toimeen ja viihtyi lasten seurassa. Sylvi oli välillä suorastaan jäätävä.
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö Niinistöillä ei ole mukamas kotiapulaisia? Halosella käy vielä siivojakin, vaikka ei edes ole enää istuva presidentti. Kertoi tämän yhdessä tv-ohjelmassa.
Kyllä ootte tosi lapsellisia, jos uskotte presidenttiparin itse tekevän kaikki likaiset työt. Enää puuttuu kuva rouva Haukiosta imuroimassa lattiaa, jonka juuri on imuroinut takaovesta poistunut palvelija. On ihan sitten kuin Neuvostoliitossa, jossa kansalle syytettiin kaikenlaista valetta.
Ilman muuta Mäntyniemessä on henkilökunta, mutta tuossa tarkoitettiin Niinistöjen Espoon kotia, jossa naapureiden mukaan ei ole näkynyt kotiapulaisia vaan pariskunta hoitaa itse ainakin pihansa ja ostoksensa kuten muutkin. Ihan niin kuin ennen presidentiksi valitsemista. Minusta se ei kuulosta ollenkaan kummalliselta. Noin toimii myös pääministeri Sipilä Sipoon kodissaan.
Niin iäkkääksi äidiksi yllättävän freesin näköinen. Hiuslaatu näyttää parantuneen ja vahvistuneen. Varmaan korkea kynnys alkaa nuorentaa hiustyyliä radikaalisti. Pitkä polkka voisi toimia tosi hyvin.
Hei! Älkää sotkeko pääministerin ja presidentin virka-asuntoja heidän omiin koteihinsa. Kummallakin on oma talo, Sipilällä iso, Niinistöllä aika pieni.
Virka-asunnossa on henkilökuntaa, mutta koti halutaan pitää ihan privaattina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta Mäntyniemessä on henkilökunta, mutta tuossa tarkoitettiin Niinistöjen Espoon kotia, jossa naapureiden mukaan ei ole näkynyt kotiapulaisia vaan pariskunta hoitaa itse ainakin pihansa ja ostoksensa kuten muutkin. Ihan niin kuin ennen presidentiksi valitsemista. Minusta se ei kuulosta ollenkaan kummalliselta. Noin toimii myös pääministeri Sipilä Sipoon kodissaan.
No Halosella on ainakin apulainen, kun itse kertoi sen. Kyllä luultavasti on myös Niinistöillä, kaikkea ei näytetä ja kerrota. Miten 70-vuotias mies mukamas pystyy tekemään kaikkia töitä tai jaksaa. Hänhän ei palaudukaan niin nopeasti. Jos hän tosiaan tekee oikein töitä, on presidentin homma sitten iisi biisi työ.
Varmaan teillä on siis valvontakamera Niinistöjen kaikissa huoneissa ja pihalla, jos noin varmasti tiedätte kaiken.
Moni 70-vuotias tarvitsee jo terveytensä vuoksi apua jossain töissä. Mikä ihmeen alfauros tämä Niinistö on, jos pystyy kaikesta huolehtimaan (siis myös yksityiskodissa). Kesällä heillä ainakin on aina täysi palvelu, koska ilmeisesti asuvat Kultarannassa, jossa on henkilökunta asioita hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Älkää sotkeko pääministerin ja presidentin virka-asuntoja heidän omiin koteihinsa. Kummallakin on oma talo, Sipilällä iso, Niinistöllä aika pieni.
Virka-asunnossa on henkilökuntaa, mutta koti halutaan pitää ihan privaattina.
Molemmilla on varmaan yksityisellä että julkisella puolella apuvoimia. Niinistöille vielä varmaan enemmän, koska isäntä on jo 70-vuotias ja on omakotitalo hoidettavana ja perheessä pieni lapsikin.
Islannissa on sitten tosi avointa. Yksi nähtävyys (muistaakseni kirkko) on presidentin asunnon lähellä ja joskus kuulemma turistit menevät suoraan pressan makuuhuoneeseen katsomaan. Nyt kyllä on sanottu, että pysykää sieltä pois. Kerran olivat japanilaiset vieraat menneet makuuhuoneeseen ja ottaneet valokuvia.
Tiedän myös, että näillä korkeilla virkamiehillä ym. on autonkuljettajat. Ei siis sen takia tarvitse itseään väsyttää. Kyllä heillä etuja on, me emme vaan tiedä kaikkea. Toisinaan jokuhan jää kiinni, kun on käyttänyt yteiskunnan varoja omiin ykityisasioiden hoitamiseen. Tilanne tekee varkaan, olkoot kysymys sitten vaikka pressasta.
No maailma on mennyt tällaiseksi. JOkaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Kyllä opettajan ulkonäköä arvostellaan rajusti, ei vain mun. Me ollaan kanssa jatkuvasti esillä. Varsinkin nuoremmat arvostelevat tosi rajusti, mun tytär on vain lisännyt tätä käsitystä. Hän on kertonut, miten oppilaat arvostelevat opettajia.