Mikä teillä on yleisin asento panna sohvalla?
Vai panetteko vain sängyssä peiton alla lähärissä?
Kommentit (52)
Takaapäin että telkkari näkyy ja vaimo voi päivttää samalla facea.
Me rakastellaan aina niin, että mä päädyn alle vaikka aloitettaisiin muutoin. Mies on kiihottuneena niin hallitseva, että mä saan nauttia selälläni hänen työskentelystään myös sohvalla. Vaikka tykkään olla aktiivinen, suudella miestä, hyväillä hänen selkäänsä, kietoutua, yrittää vastata hänen liikkeisiinsä, tykkään silti eniten siitä kun hän painaa mut alas ja pitelee käsistäni kiinni. Siinä on jotain niin ihanan maskuliinista ja alkukantaista.
Minä haarat levälläni, mies polvillaan lattialla kieli haarovälissäni. Harvemmin naidaan tuossa, vaan lopulta naidaan lattialla doggy style asennossa.
Vaimo joko ratsastaa, tai on jalat koukussa tyyny pyllyn alla. Silloin on jalat useimmiten olkapäillä. Usein aloitetaan ratsailla, mutta päädytään tuohon toiseen asentoon. Vaimo tykkää avautua kunnolla kun saa mällit sisäänsä. Seinänaapurit kuulee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä haarat levälläni, mies polvillaan lattialla kieli haarovälissäni. Harvemmin naidaan tuossa, vaan lopulta naidaan lattialla doggy style asennossa.
Älkää nyt naiset pahastuko, mutta minua aina miehenä kiihottaa lukea naisen kirjoittavan: "Minä haarat levälläni ...".
Tätä meilläkin harrastetaan usein, on seisten niin sopiva korkeus panna, voi samalla hyväillä vaimoa kun kädet on vapaat..
Ex ei osoittanut kiinnostusta asentoihin ja paikkoihin, sohvaan tai muuhun kuin sänky, 3 min, tyhjennys.
En ole koskaan rakastellut sohvalla, lähin verrannollinen on auton takapenkki.
Erästä yh äitiä asettelin loppuhuipennukseen sohvan selkänojan päälle yläpää siten että raskaat rinnat jäi selkänojan ulkopuolelle ja nainen kontillaan itse asetuin rasvatun kullin kanssa hajareisin tähtääjän paikalle ja terska hakeutui pöllö silmään.samalla rauhallisesti liikkeellä hieroin isoja ryntäitä ja näykin niskaa. Naiselta irtosi joskus toka orkku tuohon näykkimiseen kun kairasin anusta mikä oli tiukahko. Lopussa laskin runsaan määrän siemennestettä suoleen
Lapset kai niin pieniä, että eivät ymmärtäneet mitään, edes sitä, että isi tässä nyt pitää vähän äitiä sylissä, kun me niin tykätään toisistamme. Menittekö tuossa ihan loppuun asti?