Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tietyt piirteet kertovat teidän mielestä ihmisistä?

Tia
06.10.2018 |

Aloin pohtimaan asiaa koska olen tavannut uuden miespuolisen tutun, jonka kanssa ollaan tällä hetkellä ainakin minun mielestäni kavereita (en siis tiedä miltä hänestä tuntuu). Meillä sujuu keskustelu ja ajanvietto muuten hyvin, mutta nyt olen huomannut hänen kysyvän minua jatkuvasti ulos sellaisella tahdilla, ettei ehditä puhua paljoa.

Sen lisäksi, jos otan esille yhtään syvällisempää keskustelua, ei mitään elämää suurempia asioita kuitenkaan, olen huomannut hänen välttelevän tiettyjä keskusteluja tietoisesti. Monesti hän on kyllä itse maininnut perhekuvioistaan ja olen saanut sellasen käsityksen tähän mennessä että hänelle ei koskaan opetettu perheessä puhumaan asioista. Tulee aika kylmä vaikutelma välillä sellaisesta käytöksestä, mutta mitenhän kävisi, jos kysyisin asiasta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sun viestisi on vähän sekava, enkä ole ihan varma, mitä tässä yrität kysyä. Tuolle ainakin voi olla miljoona syytä, miksi tiettyjä aiheita välttelee, enkä lähtisi väkisin kaivelemaan, jos ei oma-alotteisesti siitä halua puhua. Siellä voi olla vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen tarvitse puhua, jos ei halua. Ei siinä mitään kylmää ole. Todennäköisesti hän häpeää jotain perheessään tai jokin asia on vain vaikea.

En minäkään perheestäni puhu kellekään. Toinen lapsistani käyttää satunnaisesti jotain aineita ja usäni on homovastainen fundamentalistiuskovainen. Eipä niitä asioita viitsi levittää. En edes av:lla niistä kertoile.

Empatiaa kehiin, hei.