Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisemisen kammo - miten eroon?

Vierailija
05.10.2018 |

Kaikki alkoi siitä kun minua kiusattiin haisemisesta. Haisin silloin siis vaikka huolehdin hyvin hygieniasta. Sitten aloin pelätä hysteerisesti haisemista ja aloin pestä itseäni ja vaatteitani liikaa. Tarkkailen pakonomaisesti muiden ihmisten eleitä ja ilmeitä, jotka mahdollisesti viittaisivat haisemiseen, olen kuulevinani kauempaa jatkuvasti että ihmiset puhuisivat haisemiseen liittyvästä ja ajattelen, että he puhuvat minusta. Siis tästä on tullut kamala pakkomielle ja se kuluttaa minua paljon. Läheiset ja ammatti-ihmiset ovat vakuutelleet minulle, etten haise, mutta ei se auta. Mikähän tähän voisi auttaa? Muita joilla sama?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/3 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni mukaan noita fobioita hoidetaan siedätyshoidolla ja lääkityksellä. Suomessa tosin voi olla vaikeaa löytää ainakaan julkiselta puolelta muuta kuin pilleriresepti. Jos kantti kestää, voi yrittää siedättää itseään. Eli pitää laittaa päälle ne eiliset vaatteet, jättää suihku väliin ja vain kestää sitä tunnetta. Ja kun huomaa, ettei siihen kuolekaan, neuroosi lievenee ajan myötä.

Kannattaisi kyllä varmaan etsiä yksityinen, nimenomaan fobioihin ja pakkoneurooseihin erikoistunut psykiatri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on helppoa kun voi haista paskalle ja viinalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan