Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi pyykkien ripustaminen olla näin vaikeaa

Vierailija
05.10.2018 |

V*ttu oikeesti. Pyörittänyt 5 päivää lakanoita välillä 95 asteessa välillä 60 asteessa.

Inhoan märkien pyykkien ripustamista. No kyllä se kuivienin viikkaus on vähän niin ja näin. Tykkään kyllä siitä puhtaan kuivuneen pyykin tuoksusta. Jotenkin tämä pyykkiasia on aina ollut hankala.

Kaikki muut kodinhoidolliset työt kyllä sujuvat. Imurointi, moppaus ja pölyjen pyyhintä on iloista ajanvietettä verrattuna märkiin kankaisiin ja niiden kuivina viikkaamiseen. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sinä imuroimaan meille niin minä ripustan pyykkisi.

Vierailija
2/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu? Saat pestyt lakanat takaisin sänkyyn ilman, että välissä tarttee viikkailla. Muutenkin kuivausrumpu säästää aikaa, kun ei tartte ripustelka narulle ja kerätä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kunpa saisikin vain pyykätä! Ihan paras kotihomma, samaa ei voi sanoa siivoomisesta tai ruoanlaitosta!

Vierailija
4/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa epäreilulta sinua kohtaan. Omatuntoni sanoo ei.

Ap

Vierailija
5/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä pyykin ripustus ja viikaus aina koirankarvaisen ja hiekkaisen huushollin imuroinnin voittaa.

Vierailija
6/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä pyykin ripustus ja viikaus aina koirankarvaisen ja hiekkaisen huushollin imuroinnin voittaa.

Imurointi on helppoa ja sinun tilanteessa äärimmäisen tyydyttävää. Suulake imee hiekat ja koirankarvat. Ero imuroimattomaan alueeseen on silminnähtävä.

Vierailija
7/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voin yhtyä.Inhottavin kotityö, mutta ei mulla kuivuri pelastanut asiaa, vaan se aiheutti vaan järkälemäisiä pestyn ja kuivatun pyykin kasoja kun en jaksanut viikata.Nyt kun ripustelen taas (kun ripustelen)Voin viikata siitä sitten suoraan.

Vierailija
8/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkäyksen ajoitus on kyllä usein haastavaa. Mulla on päivällä paljon aikaa tehdä asioita. Jostain kumman syystä se pyykkikoneellinen tulee aina laitettua sellaiseen aikaan, että linkous on vielä kesken kun pitää lähteä töihin. Eipä sitä sitten töiden jälkeen enää jaksa tai muista laittaa pyykkejä kuivumaan. Parin päivän kuluttua kun menee muuta pyykkäämään, on edelliset edelleen siellä koneessa ja ne on pestävä uudestaan. Ja tietysti se linkous on taas kesken kun lähden töihin ja kun tulen töistä niin...

Vierailija
9/11 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivausrumpu? Saat pestyt lakanat takaisin sänkyyn ilman, että välissä tarttee viikkailla. Muutenkin kuivausrumpu säästää aikaa, kun ei tartte ripustelka narulle ja kerätä pois.

Pyörivät siellä ruttuisesti? Eli pitää silittää?

Vierailija
10/11 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu. Sieltä otetaan hieman nihkeinä ja viikataan jolloin ovat silitysssuorat.

Kaikki muutkin vaatteet siliävät kuivausrummussa ja pölyt poistuvat.

10v omistanut enkä luovu ikinä.

Vierailija
11/11 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotenkin jälkeenjääneitä? Ei osaa ottaa pyykkejä koneesta joten pesee saman lastin 5 kertaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi