Miten hoidat ulkonäköä ja paljonko palaa rahaa?
Tässä sitä ollaan 37-vee ja ulkonäköä joutuu miettimään enemmän...mitäs teen:
-mikroneulaus kotona,ei paljon mitään mene rahaa
-happokuorinta kotona,n.4€/kk
-rakennekynnet,65€/kk
-brassi,55€/kk (mies maksaa,lol.)
-kosmetiikka,shampoo jne...nyt tarttee jo vaikka mitä,noin 30-40€/kk???
Vaatteita,salia tai muuta en laske.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sitä ollaan 37-vee ja ulkonäköä joutuu miettimään enemmän...mitäs teen:
-mikroneulaus kotona,ei paljon mitään mene rahaa
-happokuorinta kotona,n.4€/kk
-rakennekynnet,65€/kk
-brassi,55€/kk (mies maksaa,lol.)
-kosmetiikka,shampoo jne...nyt tarttee jo vaikka mitä,noin 30-40€/kk???Vaatteita,salia tai muuta en laske.
Liikkumalla. Lenkkarit noin 200 vuodessa.
Oho! Kylläpä monet panostavatkin! Mua aina moititaan, kun laitan mukamas paljon rahaa kosmetiikkaan, mutta vertailussa häviän näemmä heittämällä av-mammoille!
Itsellä tulee ostettua uusi ripsiväri kerran kuussa ja puuteri noin kolmen kuukauden välein. Nämä maksavat viitisentoista euroa kappaleelta. Muuta meikkiä en käytä.
Kynnet on omat, lakkaan niitä jollain sata vuotta vanhoilla Tokmannin lakoilla.
Shampoo ja hoitoaine on Biosilkin, samoin jälkikäsittely (Silk Therapy Lite). Uudet ostan puolivuosittain, maksaa parikymppiä pullo. Tukan värjään itse kerran kuussa, maksaa kympin. Latvat tasoittaa kaveri, ei ole mitään muuta mallia kuin pituus puoleen selkään.
Karvat sheivaan päivittäin, höylän hintaa en muista.
Rasvaan itseni ihan markettikamalla, olisko joku Doven tökötti käytössä parhaillaan. Samalla rasvalla niin naama kuin kroppakin. Pesuaineena jokin suihkusaippua, niin naamalle kuin kropallekin. Ryppyjä ei ole.
En käy salilla, en harrasta mitään liikuntaa. Olen kuitenkin hoikka. Selluliittiakaan ei ole.
Ikää mulla on 39.
Nolla euroa. En meikkaa tai värjää hiuksia. Ja jos tarttee kuivia latvoja leikata pois niin mies tekee sen.