Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijari myy Gugguuta torissa

Huijattu
05.10.2018 |

Varoittelen täällä, kun on varmasti ihmisiä jotka ostavat torista lastenvaatteita. J.N. kirjainyhdistelmällä myi torissa ainakin gugguun mustaa pipoa ja tummansinistä haalaria, ei ikinä postittanut tuotteita ja nyt ei enää vastaa sähköpostiin. Omaa hölmöyttä, kun menin maksamaan haalarin tilille! Haluisi vielä uskoa ihmisten rehellisyyteen, mutta ilmeisesti ei liian sinisilmäinen auta olla! Varokaa jos yrittää huiputtaa muita, ja toivotaan ettei jo ehtinyt myymään useammalle tuotetta!

Rikosilmoitus tehty, mutta tuskinpa näkee enää rahoja! Kannattaa pyytää postiennakkoa näissä hintavemmissa tuotteissa tai noutaa jos mahdollista :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatemyyjien kanssa kannattaa Torissa olla varovainen. Yksi myi Molon haalaria ja kumma kyllä, ei enää vastannut viesteihin, kun sanoin noutavani puvun.

Vierailija
2/33 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, jos hinta vaikuttaa yhtään liian hyvältä ollakseen totta, on se aika varmasti huijausta. Ei vaan ole omalle kohdalle aiemmin osunut tämmöistä, niin ei edes osannut varoa! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaan onneasi trolli.

Vierailija
4/33 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin, että joku hieno huijari myy kukkuuta (ei mitään) ja joku maksaa, kun sanotaan gugguu.

Vierailija
5/33 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei voida yhtään keskustelua pitää asiallisena.. Aloittajan tarkoitus tässä nyt oli varoittaa vain muita, mikä mielestäni on hieno juttu eikä parjauksen/loukkauksien paikka. Mutta kaikilla ei ole empatiakykyä ja ilmeisesti vähän liikaa aikaa.. Hyvä jos saat pönkitettyä alhaista itsetuntoasi ;)

Vierailija
6/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hox, nyt sama ilmoitus torissa, käyttää nimeä Jaana Sansten. Kuva on myös otettu eräältä facebook käyttäjältä, eli selkeästi jatkaa huijaamista ja nimet on tekaistuja

Vierailija
7/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuosta laittaa viestiä Torin ylläpidolle? Luulisi heitä kiinnostavan huijausyritykset?

Vierailija
8/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hox, nyt sama ilmoitus torissa, käyttää nimeä Jaana Sansten. Kuva on myös otettu eräältä facebook käyttäjältä, eli selkeästi jatkaa huijaamista ja nimet on tekaistuja

Missäpäin suomea?

Vierailija
9/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää näköjään jonkun toisen kuvaa, Torissa aivan sama kuva toisellakin myyjällä.

Vierailija
10/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä laitettu, mutta torin ylläpitohan on täysin aseeton näiden huijausten kanssa. Estävät vain sähköpostin ja sähköposteja on helppo luoda uusia :/ Eli huijarit pystyy helposti jatkamaan toimiaan.

Vierailija
11/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaa näyttäisi nyt olevan, aiemmin oli Varsinais-Suomi ja eri nimi

Vierailija
12/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen haalari Pirkanmaalla ja toinen Uudellamaalla, sama kuva.

Vierailija
13/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn myös Gugguun torissa, mutta vain niin että ostaja noutaa. En ikinä uskalla myydä postitse.

Vierailija
14/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa viestiä ja yritän ehdottaa noutoa

Vierailija
15/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myyn myös Gugguun torissa, mutta vain niin että ostaja noutaa. En ikinä uskalla myydä postitse.

Tää on tosi järkevää, ihan kaikkien merkkivaatteiden kohdalla. Eikä liian skeptinen myöskään kannata olla, kyllä siellä rehellisiäkin merkkivaatteiden myyjiä on :)

Vierailija
16/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyä tuolta voiko tulla katsomaan etukäteen tuotetta johonkin!

Vierailija
17/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan miksi ostatte lapsillenne vaatteita käytettyinä jostain kämäisiltä kauppapaikoilta tuntemattomilta ihmisiltä!

Antakaa kun arvaan: olette todella köyhiä!

Minä ostan lapsilleni Gugguut, Molot ja Mini Rodinit ihan uusina joko kaupasta tai netistä.

Kerroppa miksi innostut jostain helekatin lasten rievuista?

Anna kun arvaan, olet sitä kasaridaijusukupolvea, jolle materialla on jotain väliä.

Vierailija
18/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan miksi ostatte lapsillenne vaatteita käytettyinä jostain kämäisiltä kauppapaikoilta tuntemattomilta ihmisiltä!

Minä ostan lapsilleni Gugguut, Molot ja Mini Rodinit ihan uusina joko kaupasta tai netistä.

Minä kannatan vaatteiden kierrättämistä, ekologisuutta kannattaisi miettiä myös tältä osin. Kulutusvimmaa vastaan, ostan käytettyinä lähes kaiken. Onpa loistava asenne sinulla, ei ole kai sinulta pois että muut ostavat käytettyinä merkkivaatteita. Ja varmasti osalla voi myös rahasta olla kiinni, mutta mitä sillä on väliä? Onko Gugguu yms. vain rikkaille yksinoikeudella tehty merkki?

Vierailija
19/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa miksi innostut jostain helekatin lasten rievuista?

Anna kun arvaan, olet sitä kasaridaijusukupolvea, jolle materialla on jotain väliä.

No en todellakaan innostu! En ainakaan niin, että niitä yrittäisin ostaa käytettyinä. Ostan lapsille uusia vaatteita ihan samoin kuin itsellenikin.

Okei haluat hyvää halvalla kun ei muuhun varaa. Älä sitten valita täällä jos tulet huijatuksi :D

Vierailija
20/33 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenrikkausvaimitensemeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan vaatteiden kierrättämistä, ekologisuutta kannattaisi miettiä myös tältä osin. Kulutusvimmaa vastaan, ostan käytettyinä lähes kaiken. Onpa loistava asenne sinulla, ei ole kai sinulta pois että muut ostavat käytettyinä merkkivaatteita. Ja varmasti osalla voi myös rahasta olla kiinni, mutta mitä sillä on väliä? Onko Gugguu yms. vain rikkaille yksinoikeudella tehty merkki?

Mitä sinä sitten valitat täällä? Tule huijatuksi, jos haluat :)

Minä ostan uusia, hyvälaatuisia ja kauniita vaatteita lapsilleni, jos haluan. Voin palauttaa ne kauppaan, jos en tykkää tai ovat viallisia.

Mut kaikki omalla tyylillään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän