Onko teidän mielestä hölmöä/epätoivoista/idioottia laittaa tapailun lopettaneelle viestiä?
Nainen lopetti kaiken yhteydenpidon. Todennäköisesti löysi jonkun, eikä siinä mitään, mutta aloin vain pohtia, olenko kuitenkin loukannut häntä jotenkin, kun hän oli viimeisellä tapaamiskerrallamme yhtäkkiä todella erikoinen. Olisiko ihan tyhmää kysyä asiaa? Mielestäni siis en tehnyt mitään ja tapailun lopettaminen on kyllä tottakai ihan okei, mutta jotenkin jäi nyt vaivaamaan tämä asia, mulle on ennenkin tehty ohareita, hävitty vaan yms. mutta tää tuntui jotenkin erilaiselta tilanteelta. Miten itse toimisitte? M29
Kommentit (9)
Kyllä sitä voi yhden viestin laittaa ja kysyä asiaa. Jos ei vastaa, niin ei voi mitään.
aika sika saa olla, että ghostaa. Asialle ei kyllä ole mitään tehtävissä saat vain lisää ahdistusta jos jäät roikkumaan.
Minä laittaisin viestin ja kysyisin, haluan selvittää vaivaamaan jääneet asiat. Jos ei vastaa niin onhan sekin sitten tavallaan jonkinlainen vastaus. Itselle jää silloin parempi olo kuitenkin, kun on tullut tehtyä niinkuin oikealta tuntuu. (Olen nainen)
Tottakai sulla on oikeus kysyä syytä että miksi ja kannattaakin kysyä! Tuskin se siitä suuttuu, eri asia kertooko sit sitä syytä kummiskaan
Joo kyllä mä varmaan sitten laitan, jos muidenkin mielestä tää kysymys naiselle olisi ihan okei. Kysyn vielä, että eikö kahdessa vuorokaudessa olettaisi tulevan vastauksen, jos toinen on vastatakseen? Etten nyt siis mene asioiden edelle, jos toinen onkin vain kiireinen :D (En siis elättele mitään toiveita meidän suhteesta enää, mutten halua vaikuttaa naurettavalta hätähousulta, kun saatamme nähdä yhteisen harrastuksen kautta vielä tulevaisuudessa). AP
En tiedä. Olin jokin aika sitten vähän samankaltaisessa tilanteessa. Olimme toisilla treffeillä ja tunnelma oli paljon väkinäisempi kuin ensimmäisillä treffeillä, mutta en tiedä miksi. Treffien jälkeen seuraavana päivänä laitoin jonkin "mitä kuuluu" viestin enkä saanut vastausta. Parin päivän päästä laitoin uudelleen samanlaisen viestin. Siitä seuraavana päivänä laitoin viestin, että ymmärrän, jos ei halua enää tavata, mutta kai sentään ystäviä voimme olla. Sen jälkeen esti minut. Eli treffien jälkeen en kuullut hänestä enää mitään. En tiedä vaikutinko epätoivoiselta reppanalta kun odotin, että mies olisi edes kerran treffien jälkeen vielä vastannut.
Tyhmä nainen jos mitään kertomatta vaan katoaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olin jokin aika sitten vähän samankaltaisessa tilanteessa. Olimme toisilla treffeillä ja tunnelma oli paljon väkinäisempi kuin ensimmäisillä treffeillä, mutta en tiedä miksi. Treffien jälkeen seuraavana päivänä laitoin jonkin "mitä kuuluu" viestin enkä saanut vastausta. Parin päivän päästä laitoin uudelleen samanlaisen viestin. Siitä seuraavana päivänä laitoin viestin, että ymmärrän, jos ei halua enää tavata, mutta kai sentään ystäviä voimme olla. Sen jälkeen esti minut. Eli treffien jälkeen en kuullut hänestä enää mitään. En tiedä vaikutinko epätoivoiselta reppanalta kun odotin, että mies olisi edes kerran treffien jälkeen vielä vastannut.
Tää on kyllä niin kummallista. Ihan kuin toiset oikeen haluaisi pahoittaa muiden ihmisten mielen!
Kyllä mun mielestä voisit kysyä syytä, ja sitten pahoittelisit, jos jotain oletkin tehnyt.