Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman tulisi laittaa ekana viestiä treffien jälkeen?

Vierailija
05.10.2018 |

Olen monelta naiselta kuullut että heidän mielestään miehen tulisi laittaa eka viesti. Itse olen kuitenkin naisena sitä mieltä, että naisen tulisi laittaa kiitosviesti, varsinkin jos/kun mies oli se joka treffeille pyysi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos toinen pyysi, tarjosi, kyyditti jne, niin kiitosviesti on paikallaan. Jos siis on kiitollinne, saattoihan tyyppi olla ihan kamala törttökin. Jos kyseessä tällaiset 2000-luvun treffit jossa tavataan paikan päällä ja lasku puolitetaan, niin sitten se laittaa viestiä, kumpi on innokkaampi. Jos ei innostusta ole niin sitten ollaan hiljaa.

Vierailija
2/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas? Mahtaa sinun elämä olla vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyysi treffeille, miehen tulisi laittaa eka viesti? Jahas.

Vierailija
6/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on maailma mennyt vaikeaksi. Ei liene ihme, että on ni-in paljon sinkkuja. Minäkin. Mutta jos kokisin onnistuneet ja hyvin menneet treffit, niin mikä estäisi minua laittamasta viestiä tai muutoin yrittämsätä olla yhteydessä treffikumppaniini ja elätellä toiveita uudesta kohtaamisesta ja tapaamisesta. Vai onko oikeasti tavallistakin, että moni kokee tällaisen jälkeen rampautuvansa sukupuolensa vuoksi ja jotenkin alentuvansa, jos itse tarttuu toimeen, eikä vain odota ja odota vielä odota vielä lisää.  

Vierailija
7/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt muutenkin yrittää sysätä vastuuta näissä asioissa muille. Yhdyn kyllä johonkin edellisistä rajusti takaa, että on kyllä elämä vissiin joillakin vaikeaa.

Vierailija
8/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa viestiä jos sitä kiinnostaa. Jos ei laita sitä ei kiinnosta. End of story.

Vierailija
9/9 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaa viestiä jos sitä kiinnostaa. Jos ei laita sitä ei kiinnosta. End of story.

Ehkä sinunkin kannattaisi siirtyä elämään 2000 -luvulle. Se voi olla niin mies kuin nainenkin, joka laittaa viestiä ensin. Typeryyttä on käyttää aikaa sen odottamiseen, että toinen tekisi sen, mitä itseä tekisi mieli ja jonka aivan hyvin voisi ja pystyisi tekemään itse, ilman että kyse olisi mistään alentumisesta tai tulisi kokea itsensä jotenkin huonoksi naiseksi, kun näin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi