Minkälainen tilanteeni on jos kirjoitan tänne jotain...
ja sitten se kommentti saa alapeukkuja tai negatiivisia kommentteja niin tekisi mieli hakata jokainen näiden lähettäjä?
Kommentit (16)
Vastaan nyt että tilanteesi on varmaankin akuutti silloin?
Vierailija kirjoitti:
ja sitten se kommentti saa alapeukkuja tai negatiivisia kommentteja niin tekisi mieli hakata jokainen näiden lähettäjä?
Huono porvoo.
Ajattelen, että tilanteesi on aika heikko. Olet toisten mielipiteiden armoilla.
Annat liikaa valtaa muille, suhteessa omaan mielialaasi ja tasapainoosi.
Sitten olet vahvoilla, kun kykenet ottamaan toisten mielipiteet huomioon, pohtia onko niissä jotain fiksua... mutta kommentit, mielipiteet ja peukut ei juuri hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Olet heikko ihminen. Sanoisin jopa luuseri.
Ei tämä kyllä mikään provo ole vaan ihan oikeasti minulla on tämmöinen tilanne. Kaikenlainen negatiivinen palaute vaikuttaa minuun kielteisesti ja sellainen esim. jos unohdan töissä jonkun asian ja tästä kommentoidaan minulle kovalla äänenpainolla minulla tulee paha olo ja viha tätä henkilöä kohtaan joka minulle näin sanoi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Se on se narsisti sinussa...
Parempi on aina parempi ja sinun olisi pitänyt olla paremmin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kyllä mikään provo ole vaan ihan oikeasti minulla on tämmöinen tilanne. Kaikenlainen negatiivinen palaute vaikuttaa minuun kielteisesti ja sellainen esim. jos unohdan töissä jonkun asian ja tästä kommentoidaan minulle kovalla äänenpainolla minulla tulee paha olo ja viha tätä henkilöä kohtaan joka minulle näin sanoi.
ap
Olet myös 11/0 vastaaja ja 13/0 sekä varas!
Ihan tyypillinen narsku. Sinä vihaat jo valmiiksi. Turpaanvedettävää puuttuu. Suosittelen meditaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että tilanteesi on aika heikko. Olet toisten mielipiteiden armoilla.
Annat liikaa valtaa muille, suhteessa omaan mielialaasi ja tasapainoosi.Sitten olet vahvoilla, kun kykenet ottamaan toisten mielipiteet huomioon, pohtia onko niissä jotain fiksua... mutta kommentit, mielipiteet ja peukut ei juuri hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Ei niitten pitäisi mutta vaikka sitä yrittäisi itselleen hokea että älä välitä näistä jne niin ei ole toiminut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Korjaan. Minä kirjoitin 13/0
*Olet myös 11/0 vastaaja sekä varas!*
*olet myös ap*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Korjaan. Minä kirjoitin 13/0
*Olet myös 11/0 vastaaja sekä varas!*
*olet myös ap*
Ap sekä 4/0 sekä 7/0
Sekä apina.
Huono provo. Hermostun kyllä mutta huono provo kysymyksessäsi.