Suuttuisitteko tästä? Elokuvissa...
Menimme miehen kanssa elokuviin. Luulin meidän menevän kahdestaan, mutta samalla penkkirivillä istuikin miehen kaveri, jota en ollut aiemmin tavannut. Olivat sopineet näkevänsä siellä, eikä minulle oltu kerrottu mitään. Seurasi vähän vaivaantunut esittely ja kiusallista small talkia.
Olen loukkaantunut. Olisitteko te?
Kommentit (16)
Mahtuuhan sinne elokuviin muitakin, mutta ihmettelisin kyllä miehen motiiveja moiselle käytökselle. Outo tyyppi, en pystyisi luottamaan.
Halusi näyttää kaverille, että mullapa on tämmöinen (siis sinä). Eli ajattelisin, että mies pitää minua näyttelyesineenä.
En suuttuisi, mutta sanoisin miehelle hyvästi.
En suuttuisi. Vähän outoa toimintaa kyllä, mutta mitä väliä. Ei ole iso juttu.
Lukematta edes ulostustasi, voisitko jatkossa kirjoittaa otsikko-kenttään aloituksesi aiheen? Kiitos.
Enemmänkin ihmettelisin syytä, että miksei kertonut tästä mitään? Kokiko hän jostain syystä, että sulle ei voi kertoa asiasta? Onhan toi ihmeellistä, että asiasta ei voi mainita mutta that's it.
Olivat sopineet että otat molemmilta suihin, mutta homma meni puihin kun miehen kaveria alkoi etomaan naisen ulkoinen olemus ja päälle supertympeät eleet.
En suuttuisi mutta toivoisin että jatkossa kertoo tuollaisista etukäteen. Jos ei oppisi mitään niin sitten voisin jo suuttua.
Aika omituista ettei mies maininnut mitään. Kaverin pyytäminen mukaan on ok, mutta normaali ihminen mainitsee siitä etukäteen.
Puhuuko mies muutenkaan mitään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Lukematta edes ulostustasi, voisitko jatkossa kirjoittaa otsikko-kenttään aloituksesi aiheen? Kiitos.
Ai koko viesti pitäisi tunkea otsikkoon?
Muuten, miksi täällä vastataan kaikille niin ilkeästi, olipa aihe mikä tahansa?
- ap
Itse kyllä suuttuisin. On junttia jättää kertomatta.
Pitäisin häntä varmaankin niin outona, että mulla pitäisi olla todella syviä tunteita, että viitsisin enää jatkaa tapailua. Vähintä, mitä tuon kaltaisessa tilanteessa olisi voinut tehdä etukäteen, olisi ollut kysyä sulta, onko kaverin mukaantulo ok.
Leffa on vähän huono paikka sopia mitään sosiaalista meininkiä, kun hiukan hankalaa jutella. Pikkuisen outoa menoa..
Onhan tuo hieman outoa.
Kaveri-tapaamiset sovitaan muualle.