Satulatuoli
Onko satulatuoli parempi kuin tavallinen työtuoli? Kokemuksia kaipaisin.
Kommentit (10)
Ei ole, potkin nuo viheliäiset töissä kauemmas. Hankala istua kun joudun koko ajan nousemaan. Kokeillut olen ja kompastelen, suorastaan vaarallinen. Jotkut niitä käyttää mutta vain hetken päivässä, tavallisen tuolin ohella.
Voi olla. Jos viihdyt hevosen satulassakin, niin satulatuoli on ihan yhtä hyvä istua. Minulle sopii. Selkä on silloin hyvässä asennossa, toisin kuin tavallisessa tuolissa, mutta jos olet tottumaton, niin ei ehkä tunnu hyvältä. Satulatuolissa on osattava käyttää ristiselkää samalla tavalla kuin ratsastaessakin.
Lähinnä keskikehon hallinnan parantamiseksi ajattelin. Pöytäähän saa tarvittaessa korkeammaksi helposti. ap
Todellakin on. Mä en huoli mitään muuta.
Kiitti teille! Taidan käydä kokeilemassa. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on. Mä en huoli mitään muuta.
näin!
Osta salli, niin ei tartte katua.
Mun Salli on 20 vuotias. Kuin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Jos viihdyt hevosen satulassakin, niin satulatuoli on ihan yhtä hyvä istua. Minulle sopii. Selkä on silloin hyvässä asennossa, toisin kuin tavallisessa tuolissa, mutta jos olet tottumaton, niin ei ehkä tunnu hyvältä. Satulatuolissa on osattava käyttää ristiselkää samalla tavalla kuin ratsastaessakin.
Normaalisti naiset istuvat jalat ristissä mutta ratsastavan naisen tai satulatuoli käyttävän tuntee siitä kun haarat on levällään.
Tuu kokeilemaan ;) Hyppää päälle, sinä määräät tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Tuu kokeilemaan ;) Hyppää päälle, sinä määräät tahdin.
Ei kiitos. Jos ratsastan niin naistensatulassa en muuten.
Ryhti pysyy hyvänä ja vaatii korkeamman työpöydän.