Kun isompi lapsi kommentoi jatkuvasti pienemmän sanomisia ja tekemisiä negatiivisesti...
Onko joku saanut tuon loppumaan jollain keinolla?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Millainen ikäero? Jos on teini ja pikkulapsi, niin on ihan varmasti ärsyttävää, jos pikkusisasrus tulee jatkuvasti häiritsemään.
Ikäero on kolme vuotta, kouluikäisestä ja päiväkoti-ikäisestä on kyse.
Ap
Puhumalla, puhumalla ja puhumalla.
Pienemmässä ei ole koskaan mitään vikaa?
Lapsen suusta sen totuuden kuulee. Vanhemman puheissa joku totuuden siemen? Asetutte esim. kaikessa pienenmän puollelle?
Mä kysyin, onko joku saanut loppumaan. Mua ei kiinnosta nyt alkaa avata asiaa halukkaille rääpijöille.
Ap
Kaikki ihmissuhteet on kahden kauppa. Pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyin, onko joku saanut loppumaan. Mua ei kiinnosta nyt alkaa avata asiaa halukkaille rääpijöille.
Ap
Lapset oppii esimerkistä.
Hyvää päivän jatkoa.
9v lapsella oli sama käytösongelmsaa.
Meillä tähän käytökseen auttoi keskiviikon uudelleen nimeäminen. Nykyään on siis keksi-keskiviikko.
Toimii karkkipäivän tavalla ja siihen voi ansaita hyvällä ja kohteliaalla käytöksellä ns paremman jälkiruoka keksin.
1. Päivä kiltisti =suolakeksi
2. Päivää kiltisti = muumikeksi
3. Päivää kiltisti = suklaakeksi
4. Päivää kiltisti = muumi ja suklaakeksi
Vierailija kirjoitti:
Meillä tähän käytökseen auttoi keskiviikon uudelleen nimeäminen. Nykyään on siis keksi-keskiviikko.
Toimii karkkipäivän tavalla ja siihen voi ansaita hyvällä ja kohteliaalla käytöksellä ns paremman jälkiruoka keksin.
Koirakoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vähäänpä sun lapsi on tyytyväinen..😂 Tuon ikäiset käyvät jo itse kaupassa ostamassa karkkinsa.
Onhan tuossa nyt juuri paha ikäkuilu, että molemmat saisivat kyllä pysyä omissa huoneissaan eri leikeissä.
Millainen ikäero? Jos on teini ja pikkulapsi, niin on ihan varmasti ärsyttävää, jos pikkusisasrus tulee jatkuvasti häiritsemään.