Miten keskitasoisesta naisesta voisi saada kauniimman?
Haluaisin saada miesystävän ja olla paremman näköinen siis.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta kannattaa kouluttautua ja hankkia mielenkiintoisia harrastuksia.
Itse kaipaan älykästä keskusteluseuraa.
Lisäksi harrasta liikuntaa, liiku ystäviesi kanssa ja sivistä itseäsi.
Pelkät ulkoiset seikat eivät auta mitään. Tulee lähinnä WT-vaikutelma.
Paskapuhetta- Tämän ylemmän viestin on todennäköisesti kirjoittanut joko nainen tai mielistelevä mies. OIkeasti miestä ei kiinnosta naisen koulutus, älykkyys kylläkin. Usein ne in ihan eri asioita mutta naiset usein nostavat omaa tasoaan ansaitsemattomasti höpölöpötutkinnon hankittuaan.
Kas, joku kouluttamaton ÄO80-juntti siellä. Newsflash: koulutus korreloi älykkyyden kanssa.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen. Itse painan nyt 52 kg, ja ei näy miehiä. Kun paino oli noin 45 kg tai alle, niin sain miehistä huomiota. Tuntuu tosi rankalle laihduttaa normaalipainosta normaalipainon alarajoille, mutta ei näemmä ole muita vaihtoehtoja. Nyt olen näkymätön.
Vaikea uskoa. Minkä pituinen olet?
Mulla huomion määrä on ollut sama painosta riippumatta, vaikka se on vaihdellut jopa 20 kg.
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen. Itse painan nyt 52 kg, ja ei näy miehiä. Kun paino oli noin 45 kg tai alle, niin sain miehistä huomiota. Tuntuu tosi rankalle laihduttaa normaalipainosta normaalipainon alarajoille, mutta ei näemmä ole muita vaihtoehtoja. Nyt olen näkymätön.
Turha alapeukuttaa faktaa.
Ja olen kyllä urheilullinen, mutta koska vartalossani on nyt sitä naisellista pehmeyttä, niin ei se urheilullisuus näy yhtään mihinkään. Urheilin ihan yhtä paljon hoikempana mitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa. Minkä pituinen olet?
Mulla huomion määrä on ollut sama painosta riippumatta, vaikka se on vaihdellut jopa 20 kg.
Olen tosi lyhyt.
Sinä taas olet upeakasvoinen, joten ihan sama paljonko painat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan treenamalla, syömällä terveellisesti, hankkimalla hiusten- ja ripsipidennykset sekä tekokynnet ja microbleiding kulmat, pukeutumalla ihonmyötäisiin vaatteisiin, hameisiin ja korkeisiin korkoihin, valkaisemalla hampaat, meikkaamalla hyvin, kulkea hyväryhtisenä ja itsevarmana sekä hymyillä ja nauraa paljon. En tosin itse jaksa ryhtyä tuohon kaikkeen.
Ripsipidennykset tai microbleidingit kyllä ovat monen miehen mielestä naurettavat ja kynsiin suurin osa ei todennäköisesti kiinnitä yhtään mitään huomiota.
Devil is in the details.
Ole aina huoliteltu ja kokonaisvaltaisesti tyylisi mukainen. Tyylejä on monia, mutta tärkeintä ylipäätään on, että ON sellainen.
Huolitellut hiukset, kynnet, hyvä iho, valkoiset hampaat.
Ehjät, istuvat vaatteet. EI paljastelevia, vaan hienovaraisesti vihjaavia.
Ryhti ja eleet, tapa liikkua ovat tärkeät.
Lisäksi, mielenkiintoiset harrastukset ja sanottava ovat olennaiset. Seikkailumieli on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö...
Terveisin tavallinen suomalainen pottunenä, jota on kosittu monesti eikä koskaan ole ollut seurasta puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan treenamalla, syömällä terveellisesti, hankkimalla hiusten- ja ripsipidennykset sekä tekokynnet ja microbleiding kulmat, pukeutumalla ihonmyötäisiin vaatteisiin, hameisiin ja korkeisiin korkoihin, valkaisemalla hampaat, meikkaamalla hyvin, kulkea hyväryhtisenä ja itsevarmana sekä hymyillä ja nauraa paljon. En tosin itse jaksa ryhtyä tuohon kaikkeen.
Ripsipidennykset tai microbleidingit kyllä ovat monen miehen mielestä naurettavat ja kynsiin suurin osa ei todennäköisesti kiinnitä yhtään mitään huomiota.
Tämän kertoi teille mies, 30 v.
Emma K. kirjoitti:
Jos menisit vaikka hirteen. Hautausmaalla sitten vieressäsi makaa niitä kaipaamisiasi miehiä.
Tunne yhden Emma K:n, joka hässi edesmenneen veljensä kanssa ja käyttää huumeita ja ryyppää rankasti. On todella inhottava ihminen luonteeltaan.
Koulutettua miestä kiinnostaa kyllä, Suomessa pariudutaan uskollisesti saman sosiaaliluokan kanssa. Se on sitten eri asia, mitä juuri sinä ja sinun amiskaverisi Keravalla tästä tuumaatte.