Vierailija

.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Googlen käytön opettelu on ihan hyvä aktiviteetti. Sen avulla löytää sitten muitakin aktiviteetteja.

Vierailija

Siis tekemistä sisälle, ulos, aikataulutettu harrastus, kerran huvi, yksin, yhdessä...? Ja mitä tarkoitat tuolla, että haluat pyyntöjä ihmisiltä? Pitäskö sun kavereiden pyytää sua leffaan, kahville, tms? Mikset itse pyydä?

Aktiviteetit ovat vähän sellaisia, että niiden suhteen täytyy olla itse aktiivinen. Jos haluat harrastuksen, katso vaikka mitä paikallinen kansalaisopisto tai urheiluseurat tarjoavat, ota yhteyttä toimistoon ja tadaa, sulla on nyt harrastus!

Mä tykkäisin itse tehdä vaikka ja mitä. Harvemmin saan kavereita innostumaan ja koska en yleensä etukäteen suunnittele menojani, ei juuri ikinä kukaan pääse mukaan. Toisilla on kalenteri täynnä pariksi viikoksi tai jopa kuukaudeksi, mitään ei heidän kanssaan voi tehdä sopimatta ja sopiminenkaan ei tahdo onnistua ellei ensin sovi sopivaa aikaa, jolloin voidaan soitella :D. On se vaikeata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pyyntöjä ihmisiltä? Mitä pyyntöjä ja miksi? Kohdistatko itse muihin näitä tarkoittamiasi pyyntöjä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.