Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehä himas ku vaan sataa?

Äippä 94
05.10.2018 |

Taas on kokopäivän tullu tota vettä taivaalta. Lapsi kiukutellu ku joudutaan olee sisäll. Oon moneen kertaan joutunut sanoo et ulos ei päästä tänää ku siel sataa. Silti se vänkää ulos menoo. Ollaa katottu jo kaikki suosikki piirretytkin. Mä en enää keksi mitää tekemist sille.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että leipokaa pullaa. Mutta en sano, koska ap ei viitsi edes pukea sadekelin vaatteita. Liian rankkaa, arvaan. Leipominen vaatis enemmän, vaikka onkin ekaks kivointa.

No en todellakaa leivo ku en ees osaa leipoo pullaa. Jos pullaa haluun niin ostan sen kaupasta. Lisäks mä en kyll viittis pukeutuu mihinkään hiostavaan kumipukuun. Kesäll oli kivaa ulkoilla kuivassa ja hyväs kelis.

Vierailija
22/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan KUUMA! Ei ole +30 sisälläkään. Nyt on pakko tunnustaa, että olen hiukan palellut tänä syksynä...Vaikka lupasin etten ikinä palele tuon kesän jälkeen. Olen kai ollut kippee?

Lähden kyllä tästä fillaroimaan sateeseen. Ei auta muu ja se virkistää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa kirjaa, köllötelkää ja ottakaa vaikka pienet päikkärit.

Vierailija
24/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei provo, niin voi hyvää päivää taas näitä järjen jättiläisiä

Vierailija
25/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa kirjaa, köllötelkää ja ottakaa vaikka pienet päikkärit.

Turha kuvitella, että kehtaa tehdä muuta kuin provoilla

Vierailija
26/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä 94 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mennä ulos. Vaatetta päälle vaan.

No ei tonne ulos paljo viitti lähtee itteensä kastelee. Siel tartte ku hetki seisoo ku on ihan läpimärkä ja sitt ollaanki kauheessa flunssas. Nou thanks.

Lapset pois jos tollast väität. Kautta aikojen ihmiset on ollu syksyllä talvella sateella ulkona. Ei se ole flunssan tekijä.

Vierailija
27/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittakaa paperi kolmeen osaan ja piirtäkää vuoronperään ukkelille eri kehonosat niin että toinen ei näe mitä toinen on piirtänyt. Eli sinä esim. piirrät pään ja taitat sen piiloon, lapsi piirtää keskivartalon ja taittaa sen piiloon ja sä taas piirrät jalat. Lopuksi avaatte koko paperin ja nauratte vedet silmissä hassun näköiselle ukkelille.

Tai keksi tarina jossa adjektiivien kohdalle jätät tyhjän kohdan johon lapsi saa keksiä hassuja sanoja (esim haiseva, pörröinen, tepsutteleva, limainen....). Sitten lopuksi luette koko tarinan ja nauratte taas vedet silmissä.

Teette origameja.

Leikitte hamahelmillä

Siinähän sitä tekemistä riittää.

Vierailija
28/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane ämpäri valumakohdalle ja palaa sänkyyn makaamaan.

Tai tilaa katonkorjaaja.

Vierailija
29/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äippä 94 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mennä ulos. Vaatetta päälle vaan.

No ei tonne ulos paljo viitti lähtee itteensä kastelee. Siel tartte ku hetki seisoo ku on ihan läpimärkä ja sitt ollaanki kauheessa flunssas. Nou thanks.

Höpö höpö. Tuo myytti on kumottu aikankin 20 vuotta sitten.

FLUNSSA EI TARTU KYLMÄSTÄ MUTTA KYLMÄALTISTUS VOI RATKAISEVASTI HEIKENTÄÄ PUOLUSTUSKYKYÄ!