Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän "en jaksaisi tänään seksiä mutta olkoot" -seksi?

Vierailija
05.10.2018 |

Eli mies haluaa seksiä muttei sinua oikein huvittaisi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole onneksi nykyisen kanssa tarvinnut sellaista harrastaa. Eksän kanssa se oli sitä, että makasin joko selälläni tai nelinkontin ja odottelin milloin toimitus loppuu. Jos joutuu usein harrastamaan tuollaista seksiä, niin suosittelen miehen vaihtoon laittamista, helpotti itsellä moneen muuhunkin asiaan.

Vierailija
2/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin. Sellainen lusikan ja doggy stylen hybridi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon suojakännit, jos sitä pitää "velvollisuudesta" harrastaa. Sitten se on yleensä ihan kivaa. Pidemmän päälle ei kyllä tuollainen suhde toimi.

Vierailija
4/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole onneksi nykyisen kanssa tarvinnut sellaista harrastaa. Eksän kanssa se oli sitä, että makasin joko selälläni tai nelinkontin ja odottelin milloin toimitus loppuu. Jos joutuu usein harrastamaan tuollaista seksiä, niin suosittelen miehen vaihtoon laittamista, helpotti itsellä moneen muuhunkin asiaan.

Minä lähdin itse, kun muutti tuollaiseksi. Sitten olin kuulemma perheenrikkoja.

Vierailija
5/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa dildolla kakkoseen samalla pelaan iPadilla Candy Crush Sagaa.

Vierailija
6/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista, missä kumppani viettelee. Usein ollaan yhtä aikaa halukkaita, mutta joskus jos olen väsynyt, niin mies ottaa syliin, halailee ja pussailee ja hellii. Kyllä siinä sitten heltyy ja jälkikäteen on hyvä mieli, kun kumppani innostuu minusta vielä. :) Ikinä ei ole tarvinnut vasten tahtoisesti harrastaa, mutta joskus tosiaan ei itse ole se aloitteen tekijä.

Vierailija
7/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin, eli nainen haluaa seksiä muttei sinua oikein huvittaisi...

...hoidan kyllä naiseni suulla, ja ihan mielelläni teen sen pelkästään nautinnon antamisen nautinnosta. Usein siinä kyllä käy niin, että itse kiihotun siitä, ja alkaisi huvittaa. Hassusti tilanne voi kääntyä toisin päin, eli "mies haluaisi, mutta kun nainen on tyydytyksestä raukeana ja voisi vain nauttia euphorisesta olotilastaan"

Vierailija
8/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusanaali

Vierailija
9/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paljon kun sain naiselta kinuta seksiä ja jäädä saamatta niin lopetin koko yrittämisen. Jos hän tekee aloitteen niin saatan suostus, mutta itse en enää pistä edes tikkua ristiin sen suhteen.

Vierailija
10/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sellaista, missä kumppani viettelee. Usein ollaan yhtä aikaa halukkaita, mutta joskus jos olen väsynyt, niin mies ottaa syliin, halailee ja pussailee ja hellii. Kyllä siinä sitten heltyy ja jälkikäteen on hyvä mieli, kun kumppani innostuu minusta vielä. :) Ikinä ei ole tarvinnut vasten tahtoisesti harrastaa, mutta joskus tosiaan ei itse ole se aloitteen tekijä.

vastentahtoisesti on yhdyssana

Vierailija
11/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä perheen äitinä paljon aikaa ole seksiin

Vierailija
12/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin. Helposti ja nopeasti hoidettu. 

Vierailija
13/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan suihin. Helposti ja nopeasti hoidettu. [/quote

Kävis mulle :)

Vierailija
14/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ei jaksa innostua seksistä, otan kuitenkin mielelläni suihin. Ja silloin kun olen seksin tarpeessa, mutta mieheni ei, niin nappaan korvista tai tukasta kiinni, ja vedän jalkojeni väliin käskyllä "nuole mua". Joskus illalla tullessani suihkusta makkariin, ja mieheni ollesssa jo sängyssä, voin mennä hajareisin hänen kasvojen päälle istumaan ja hieromaan itseni taivaisiin.

Vierailija
15/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse ei jaksa innostua seksistä, otan kuitenkin mielelläni suihin. Ja silloin kun olen seksin tarpeessa, mutta mieheni ei, niin nappaan korvista tai tukasta kiinni, ja vedän jalkojeni väliin käskyllä "nuole mua". Joskus illalla tullessani suihkusta makkariin, ja mieheni ollesssa jo sängyssä, voin mennä hajareisin hänen kasvojen päälle istumaan ja hieromaan itseni taivaisiin.

Oooh baby, olet enkeli taivaan päällä. Jos joskus liittosi miehesi kanssa päättyy, sinun ei tarvii olla yksin, löydän kyllä sinut.

Vierailija
16/17 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pikapano lusikassa. Joskus harvemmin lähetyssaarnaajassa tai sitten suihinotto.

Vierailija
17/17 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oooh baby, olet enkeli taivaan päällä. Jos joskus liittosi miehesi kanssa päättyy, sinun ei tarvii olla yksin, löydän kyllä sinut.

Ooh onko tuollaisiakin? Vaimoa ei saa nuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan