Pahin asia mitä olet saanut selville exästä ennen tai jälkeen eron
Mulle selvisi eron jälkeen että miehellä onkin lapsi toisen naisen kanssa, virallisesti lapsen isä tuntematon, mutta tiesi kyllä lapsesta. Ei vaan kertonut mulle ja juu jätin sen sian. Jo ennen kuin tää tuli ilmi 😀
Kommentit (6)
Että se rakastaa minua vieläkin mutta vähemmän kuin nykyistänsä. Haluaa kuitenkin seksisuhteen myös minun kanssa.
Mies petti lukuisia kertoja (kuulin näistä siis vasta suhteen lopussa). Mies ei asiaa koskaan myöntänyt, mutta kun kävin hakemassa loppuja tavaroita pari päivää eron jälkeen entisestä yhteisestä asunnosta, niin siellä oli jo uuden muijan tavaroita ja ehkä viikon päästä kuulin, että uusi muija asuu siellä jo :D ei kai kukaan nyt muuta yhteen kenenkään kanssa viikon tuntemisen jälkeen? Edes exäni ei varmasti ole niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti lukuisia kertoja (kuulin näistä siis vasta suhteen lopussa). Mies ei asiaa koskaan myöntänyt, mutta kun kävin hakemassa loppuja tavaroita pari päivää eron jälkeen entisestä yhteisestä asunnosta, niin siellä oli jo uuden muijan tavaroita ja ehkä viikon päästä kuulin, että uusi muija asuu siellä jo :D ei kai kukaan nyt muuta yhteen kenenkään kanssa viikon tuntemisen jälkeen? Edes exäni ei varmasti ole niin tyhmä.
Ystävälleni käynyt suurinpiirtein samalla tavalla. Inhottavinta oli et tää ex vielä syytti ystävääni koko erosta. Puhui kaikille miten puskista ero tuli ja että varmaan on joku kolmas osapuoli taustalla. Olihan se joo, hällä itsellään :(
Asuttiin nelisen vuotta saman katon alla ja asunto oli siis miehen, josta lyhensi lainaa. Tietysti itse maksoin myös siellä asumisesta ja välillä jopa paljon enemmän, kuin oltiin sovittu, koska mies valitti lähes jatkuvasti, ettei hänellä ole rahaa... Aina hänellä oli mukamas rahat loppu, ajeli minun autollani, koska ei ollut varaa tankata omaansa, jätti laskuja maksamatta tai maksatti minulla... Kun muutin pois, niin sain kuulla, että miehellä oli sellaiset säästöt, joilla maksoi lainan kokonaan pois ja osti vielä uuden autonkin siihen perään. Toki ei ole minun asiani, mutta pisti vaan mietityttämään millaisen rahasaaliin hän on minun selkäni takana säästänyt ja tietysti minua hyväksikäyttäen.
Tiedän minun vika ja minä se tyhmä olin :) hämmästyttää vaan miten joku kehtaa.
Viestejä että katuu sitä että hän jätti minut ja haluaisi palata yhteen. Paitsi että minä jätin hänet kun hän oli pettänyt minua samaan aikaan kun olin työmatkalla ja jäänyt kiinni kun siskoni oli ilmoittanut että oli nähnyt tyttöystäväni toisen miehen kainalossa kaupungilla.
Käytti subutexia.