Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä mieltä olette...

Luonnolliset hiukset ja naama
04.10.2018 |

..luonnollisen näköisestä nuoresta naisesta, joka ei käytä meikkiä eikä värjää hiuksiaan? Hiukseni ovat pitkät ja hyväkuntoiset ja teen niihin kyllä lettikampauksia ja kiharoita, mutta niissä ei ole purkkiväriä eikä hiuslakkaa. Ihoni on hyvässä kunnossa, mutta silmiäni ei korosta rajaukset eikä ripsarit ym. meikki. Onko meikitön nainen out nykymaailman ulkonäkökulttuurissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh n24

Vierailija
2/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 24, olet siis mies, kuten otsikossa mainitaan? Tässä ei nyt kysytty naisten näkökantaa. Hieman sisälukutaitoa kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä kiinnostaisi tietää että mitä välii? Mitä välii sillä on mitä kaikki miehet on mieltä? Eikö sinulle riitä yksi mies ja hänen suotuisa mielipide?

Vierailija
4/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kiharoista, muuten ok

- Mies

Vierailija
5/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän et sä kysyit miesten mielipiteitä, joten jätä tää vaan omaan arvoonsa jos et haluu kuulla yhtään naisilta, se on ok. :)

Mut mun mielestä on ihanaa jos ihminen ei koe meikkiä pakolliseksi. Itsekään en koe, enkä ole saanut huonoja kommentteja, ihmiset joko sanoo positiivista tai ei mitään.

Meikki on kiva keino ehostaa itseään vaikkapa juhliin ja hauska tapa leikitellä omalla tyylillään, mutta sen ei pitäisi olla mikään pakollinen maski jolla peittää itsensä "tai muuten ei ole ihmisen näköinen".

Mies sanoo mulle että on kiva kun mun kasvoihin voi koskea ilman että jää käsiin/sen vaatteisiin meikkiä, ja meikkiinkin se sanoo vaan että "kivasti korostaa sun parhaita puolia". 

Jos asut alueella jossa on paljon päästöjä tosin, esim. Helsinki ja kuljet paljon keskustassa, laittaisin kuitenkin aina vähän kunnon kasvovoidetta ja kevyttä bb-voidetta, se "likakerros" iholla suojaa saasteilta jonkun verran. Kunhan siis muistaa pestä pois max. 8h jälkeen mikäli mahdollista! :) Mä pesen meikit aina kun tuun kotiin päivän jälkeen.

Toivottavasti tästä oli mitään apua, jos ei niin pahoittelut siitä! :D

Vierailija
6/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä otat hanakasti pyllyyn niin olen valmis menemään naimisiin

M

Vierailija
7/7 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset