Tee minulle ehdotus!
Etsin uusia haasteita/sisältöä elämääni. Ehdota jotain!
Kommentit (10)
opettele jokin uusi kieli
käy IKEAssa japanilaiset tanssihousut päällä
Ehdotan, että et kirjoittaisi tänne mitään muutamaan päivään.
Ryhdy sijoittajaksi. Minä löysin uuden intohimon tuosta. Enimmäkseen suunnittelen ja seuraan ja ostelen ja myyn silloin tällöin mutta on tosi mielenkiintoista seurata eri yhtiöitä ja virheiden kautta oppinut paljon. Ja se rahan tienaaminen tossa on mukavaa vaikkei pikavoittoja tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy sijoittajaksi. Minä löysin uuden intohimon tuosta. Enimmäkseen suunnittelen ja seuraan ja ostelen ja myyn silloin tällöin mutta on tosi mielenkiintoista seurata eri yhtiöitä ja virheiden kautta oppinut paljon. Ja se rahan tienaaminen tossa on mukavaa vaikkei pikavoittoja tulekaan.
Jep, sijoittajaksi tekemään virheitä niin vanhat sijoittajat vievät rahasi :D
Tee jotain mielenkiintoista ja jännittävää. Aloita vaikka soittamaan jotain instrumenttia tai tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sijoittajaksi tekemään virheitä niin vanhat sijoittajat vievät rahasi :D
Tee jotain mielenkiintoista ja jännittävää. Aloita vaikka soittamaan jotain instrumenttia tai tanssimaan.
Virhe voi olla esim. että myy liian aikaisin kun odottaen olis saanut enemmän jne.
Lue jokin kirja! Vaikket yhtään tykkäisi lukea, lue silti yksi.
Laita jotain uutta ruokaa. Ota netistä sellainen resepti, joka kiinnostaa.
Taisi taas olla yksi ketju, jossa ap:lle ei käy mikään ehdotus... :D
Harrastat varmaan jotain? Ryhdy luennoimaan harrastuksesi aiheesta esim. työväenopistossa.