Muistaako joku 80-luvulla syntynyt niitä Fragleja tms??
Mitä ne oli?? Oliko se joku piirretty vai....en ole edes varma kirjoitetaanko noin...Fraglit, Wraglit jne...
Kommentit (20)
roskat ovat ruskeita, tunkio harmaa...
jne. =
vm -84
Duuserit oli niitä vihreitä ukkeleita, joilla oli kypärät päässä ja työkaluvyöt ja rakentelivat niitä rakennelmia joita fragglit söivät! Alkuperäinen nimi oli Fraggle rock.
..tänään suotta surra ei, soikoon musiikki Fraggliluolassa, fraggliluolassa!!
Minä myös vm. -74
mielestäni se oli ehkä hieman pelottavakin.. kaikkee sitä annetaan pienten ihmisten katellakki ku tällasia " traumoja" on jääny ohjelmaa kohtaan ;)
Olivat mielestäni jo silloin vallan ärsyttävät.
Sit siinä oli niitä keltasia pikku-ukkoja (Duudserit?) ja ne isot jotka jahtas niitä fraggleja=)
Mitenhän sitä vielä muistaakin tarkasti kaikki noi?
Minäkin olen syntynyt 80-luvulla, mutten muista ollenkaan.
Itse olin fragli-fani, suorastaan intohimoisesti rakastin ko. ohjelmaa... Hmm.
Vierailija:
Minäkin olen syntynyt 80-luvulla, mutten muista ollenkaan.
Yksi oli ainakin sellainen violetti töyhtö tukkainen ja sitten sellainen pieni keltainen=)
http: //us. imdb. com/title/tt0085017/
Tuosta linkistä saat vähän lisätietoo. Ota välit (3kpl) pois.
Kuva näytti tutulta, mutta mitään ohjelmaa en siltikään muista. 80-luvun alussa olen syntynyt.
t. 6.
Mä sain ainakin synttärilahjaksi muutaman vhs:n jotka sitten tulikin katsottua monen monta kertaa.
Eikä niissä mun mielestä mitään pahaa ollut? Tai siis en ymmärrä pointtiasi miksi ei olisi saanut katsoa?
Muistan niitten nimiäkin: Vempi, Mogi ja Kopo oli mun suosikit. Sit oli se matkaaja-Mat ja gorgit, jotka jahtasi fraggleja..
Vaittaisin, etta toi on tullut kylla myohemminkin kuin vain joskus -83, koska minulla ainakin on tosi selkeat muistikuvat ko. ohjelmasta, ja itse arvioisin katselleeni sita joskus 5-vuotiaana. Ja mitas ihmeellista siina nyt oli? Eihan se ollut tippaakaan pelottava ohjelma. Vanhempani olivat ihan tavallisia. Muistan itse saaneet fragleista kamalan innon syoda retiiseja.
Vierailija:
Muistan niitten nimiäkin: Vempi, Mogi ja Kopo oli mun suosikit. Sit oli se matkaaja-Mat ja gorgit, jotka jahtasi fraggleja..
Ja sit niitten kolon ulkopuolella oli koira, joka yritti kanssa saada fraggleja kiinni..
Vierailija:
Ja sit niitten kolon ulkopuolella oli koira, joka yritti kanssa saada fraggleja kiinni..
Vierailija:
Ja eks fragglien herkkua ollu ne Duuserien tekemät rakennelmat?
Mitäs muita sarjoja muistat??Hinku ja vinku...sit oli se aasi,joka oli surulllinen??mikä sen nimi oli??