Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 80-vuotias läheiseni kertoi minulle nähneessään makuuhuoneessaan kaksi enkeliä, pitäisikö huolestua?

Vierailija
04.10.2018 |

Luulee että se on nyt merkki siitä että hän on kuolemassa (on ihan fyysisesti terve)

Ei usko sen olleen unta, vaikka sitä monta kertaa tolkutin. "Ei se unta ollut kun koirakin haukkui" Eikä ole siis muistisairaskaan tai muuta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko velkoja perimässä? Oliko liivit?

Vierailija
22/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen käsity maailmankaikkeudesta ja todellisuudesta ei kokonaisuuden mittakaavassa poikkea käytännössä lainkaan muurahaisen ymmärryksen tasosta.

Perustuen omaan ymmärryksesi äärimmäiseen rajoittuneisuuteen, et voi saanoa asiasta suntaan taikka toiseen. Enkeleitä todennäköisesti on olemassa, niin kuin mijardi miljardia muutakin asiaa joita ihminen ei ymmärrä saatikka edes havaitse vaikka olisivat sentin päässä nenästä.

Esimerkiksi, on suuri joukko fyysikkoja jotka ovat tuoreimpien tutkimustulosten perusteella vakuuttuneita että on vähintään 6kpl todellisuuksia, joiden mielestä peräti ääretön määrä, päällekkäin tällä hetkellä, eipä olisi ihmeellistä jos jossakin niistä enkelin kataisia olentojakin olisi olemassa ja ihminenkin joissakin tilanteissa pystyisi näkemään johonkin/joihinkin niistä muista todellisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koirat aisivat yliluonnollisen. Miksi koira olisi muuten juuri silloin haukkunut kun läheisesi näki ne enkelit?

Todennäköisesti siksi, että koirat hätääntyvät kun näkevät omistajansa epänormaalissa tilassa. Oliko vaikka huitonut ilmaa ja puhunut omiaan unissaan.

Ei koirat tuollaisiin kiinnitä huomiota.

Oletko ihan idioottı? Totta kai kiinnittävät.

Vierailija
24/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi liittyä myös muistisairauteen moiset näyt.

Tämä.

Vierailija
25/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun 80-kymppinen mummoni, joka tuossa vaiheessa oli omien sanjensa mukaan elänyt tarpeeksi pitkän elämän ja valmis taivaaseen näki makuuhuoneen katossa enkelin. Ja sitä ennen oli tuntenut yöllä , miten joku vetää varpaasta. Mummi oli täysijärkinen pirteä ihminen joka asui kotona loppuun asti.

Vierailija
26/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on nähdä enkeli kuin saatana. Voi ainakin päätellä että on sinne parempaan paikkaan menossa.

Vierailija
27/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 4-vuotias pikkunappula, kun näin enkelin. Se istui äitini pyöräntarakalla, kun mä istuin iskän pyörän takana. Nuori tai vanha, enkeleitä voi nähdä.

Vierailija
28/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewyn-kappaleen muistisairaus sieltä nostaa päätään. Oireisiin kuuluu hyvin todentuntuiset näköharhat. Hyvä et näkee enkeleitä, eikä rosvoja ikkunantakana.

Vierailija
29/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi yks ihminen kerran, kun katsoi kasvojani: enkeli!

Pitäisikö huolestua?

Ensimmäiseen kysymykseen liittyen: tuossa iässä ajatellaan jo usein tuonpuoleisia, joten hyvinkin on voinut ´nähdä`enkeleitä. Siis mielessään, näistä yliluonnollisista en niin tiedä.

Itse en huolestuisi tuosta.

Vierailija
30/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa söpöt lapsenlapsenlapset kävivät vierailulla.

Vierailija
31/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä ainakin uskon, mitä kerrotaan, että lähdön lähestyessä ihminen alkaa nähdä enkeleitä ja edesmenneitä läheisiään. He tulevat auttamaan siirtyessä rajan taakse. Sehän on hyvä ja lohdullinen asia! Ja 80 v on jo vanha. Hän on luultavasti käsitellyt aihetta mielessään paljon enemmän kuin muut ja on siihen valmiimpi. Itse olen kokenut paljon yliluonnollista ja uskon tupnpuoleiseen elämään vahvasti.

Vierailija
32/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisälläni oli Parkinsonin tauti, ja sen edetessä hän alkoi yhä useammin nähdä kukkaruukkujen juurella pieniä miehiä ja ulkona olemattomia ojankaivajia. 

Yksittäinen enkelihavainto ei mielestäni ole huolestuttava - on sitä itsekin unen ja valveen rajalla tullut koettua yhtä sun toista selittämätöntä. Jos erikoiset näyt kuitenkin alkavat toistua eri tilanteissa ja muut läsnäolijat eivät niitä näe, kannattaa selvittää erilaisten muistisairauksien mahdollisuus.

Vierailija
33/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen kuin läheiseni ovat kuolleet, ovat he nähneet joko enkeleitä tai jo kuolleita sukulaisiaan.

Vierailija
34/34 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ennen kuin läheiseni ovat kuolleet, ovat he nähneet joko enkeleitä tai jo kuolleita sukulaisiaan.

Korjaan: kun he ovat olleet kuolemassa. Toivottavasti itsekin tulen näin näkemään, kun vuoroni koittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi