Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 80-vuotias läheiseni kertoi minulle nähneessään makuuhuoneessaan kaksi enkeliä, pitäisikö huolestua?

Vierailija
04.10.2018 |

Luulee että se on nyt merkki siitä että hän on kuolemassa (on ihan fyysisesti terve)

Ei usko sen olleen unta, vaikka sitä monta kertaa tolkutin. "Ei se unta ollut kun koirakin haukkui" Eikä ole siis muistisairaskaan tai muuta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo vanha, sallittakoon pienet höperehtimiset. En tekisi asiasta numeroa.

Vierailija
2/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koirat aisivat yliluonnollisen. Miksi koira olisi muuten juuri silloin haukkunut kun läheisesi näki ne enkelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koirat aisivat yliluonnollisen. Miksi koira olisi muuten juuri silloin haukkunut kun läheisesi näki ne enkelit?

Todennäköisesti siksi, että koirat hätääntyvät kun näkevät omistajansa epänormaalissa tilassa. Oliko vaikka huitonut ilmaa ja puhunut omiaan unissaan.

Vierailija
4/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaisin hänen kokemustaan, vaikka itse olisin mitä mieltä tahansa.

Vierailija
5/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhus on nähnyt todentuntuista unta, miksi siitä nyt pitäisi huolestua.

Kunhan tajuaa että mitään enkeleitä ei ole olemassa.

Vierailija
6/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tutkimuksissa selvisi, että harhojen näkeminen liittyi Lewyn kappaletautiin, kannattaa viedä tutkimuksiin, jos näyt jatkuvat.

.

Nyt on lääkitys ja harhat loppuneet.

7/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhus on itse huolestunut niin siinä tapauksessa minäkin huolestuin. Jos hän on rauhallinen ”kohtaamisesta” niin sitten ei ole syytä huoleen.

Usko enkeleihin on henkilökohtainen asia.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
8/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei pelota tai muuten vaivaa, niin ei kai se yksittäisenä oireena ole vaarallinen.

Joillekin se voi jopa tuoda lohtua tai rauhaa, muistan vanhan mummun aikanaan kertoneen että hänen (lapsina kuolleet) kaksi tytärtään kävivät häntä tervehtimässä.

Vierailija
9/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jakaa mielipiteitä taatusti. Itse olen nähnyt enkelin lapseni huoneessa. Ei enkelin näkeminen aina merkitse lähestyvää kuolemaa.

Vierailija
10/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdus voi vanhuksilla aiheuttaa sekavuutta. Jos nuo jutut jatkuvat, kannattaisi tarkistaa sekin asia.

Vierailija
11/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lääkitys ei ole kohdallaan.

Yhdelle sukulaiselle epäsopiva syöpälääke aiheutti sekavuutta, hän kertoi mm. että oli saanut puhelun vuosia sitten kuolleelta isältään.

Vierailija
12/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kunto hyvä, en huolestuisi. Siis että näkee harhoja. Uskon enkeleihin, mutta harva heitä näkee.

Toki tuon ikäinen tervekin voi kuolla äkisti.

Vierailija
13/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Ihmiset näkevät ja aistivat kaikenlaista syntyessään, kunnes omaksuvat vanhemmiltaan mihin kannattaa kiinnittää huomiota ja mihin ei. Jotkut eivät menetä näitä kykyjä elämänsä aikana, jotkut opettelevat niitä tarkoituksella vanhempana, joillekin ne palaavat lähempänä kuolemaa tai jonkun trauman seurauksena.

Vierailija
14/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkienkeleitä on neljä: Mikael, Gabriel, Rafael ja Satanael, se langennut. Kaikkihan näistä ei räppää, joten ketä on tullut nähtyä?

Vierailija
15/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini näki kuolleen isänsä huoneensa nurkassa. Hän sanoi: "isä tuli hakemaan minua " Seuraavana yönä hän kuoli rauhallisesti.

Vierailija
16/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, se on sitten kohta papilla taas kaffepullat tiedossa.

Vierailija
17/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jakaa mielipiteitä taatusti. Itse olen nähnyt enkelin lapseni huoneessa. Ei enkelin näkeminen aina merkitse lähestyvää kuolemaa.

Kerro millainen!

Vierailija
18/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi liittyä myös muistisairauteen moiset näyt. Mummu näki mm. Ridge Forresterin sohvallaan. Miehen isotäti selitti että Helmi ja Jussi kävi kahvilla, juuri lähtivät. Niin, paitsi että Jussi kuoli 1955 ja leskensä Helmi 2001.

Kannattaa pitää vanhaa nyt silmällä.

Vierailija
19/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä kokemuksia ihmisillä on. En olisi huolissaan, jos muuta huolenaihetta ei ole.

Ole läheisellesi hyvä, kun sinulla vielä on hänet!

Vierailija
20/34 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, että koirat hätääntyvät kun näkevät omistajansa epänormaalissa tilassa. Oliko vaikka huitonut ilmaa ja puhunut omiaan unissaan.

Ei koirat tuollaisiin kiinnitä huomiota. Miksi sinulla on tarve kumota vanhuksen kokemus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi