Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistutteko työnantajan järjestämiin keilailtoihin, syömään menemisiin ym?

Vierailija
04.10.2018 |

Aloitin alkukesästä uudessa työpaikassa ja jo yksi tällainen tilaisuus oli, en päässyt sinne, koska olin iltavuorossa ja onneksi olin, koska ei olisi huvittanut mennä.
Nyt järjestetään jo toista tällaista, se on lokakuun lopulla, mulla on vielä kaiken lisäksi vapaapäivä.
Käyttekö te tällaisissa?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan mitään illanviettoja. Työnantaja ei järjestä mitään.  

Vierailija
22/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilaisuudesta syömään ja teatteriin kyllä, mutta pikkujoulut esimerkiksi jätän aina väliin. Mihinkään urheiluun vivahtavaan en osallistu. Yleensäkin riippuu paljon omasta mielialasta osallistunko vai en. Työkavereita näkee joka tapauksessa viitenä päivänä viikossa aina ei jaksa katsella niitä vielä vapaa-ajallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huonokuntoisia vai kömpelöitä, vai mikä on syynä, että nimenomaan urheilujutut jätätte väliin?

Vierailija
24/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huonokuntoisia vai kömpelöitä, vai mikä on syynä, että nimenomaan urheilujutut jätätte väliin?

Olen kömpelö. En harrasta urheilua ja  olen älyttömän huono ihan kaikissa lajeissa. Minusta siinä ei ole mitään hauskaa eikä mieltä ylentävää, että muut näkevät kömpelyyteni ja huonouteni, vaikkeivät he siitä välttämättä mitään ajattelisikaan.

Vierailija
25/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas tykkään nimenomaan urheilujutuista, ryyppäjäiset jätän väliin.

Vierailija
26/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tiimilleni (15 henkeä) joka kuukauden viimeinen keskiviikko kuukausipalaverin 12-17, joka on tämmöistä yhdessä tekemistä. Lähdetään pois toimistolta. Pidetään tunnin tiimipalaveri, jonka jälkeen jotain yhteistä tekemistä (leffa, lounas, illallinen, keilausta, escape room, karting, tennis, tai mitä haluavatkaan tehdä). Kenenkään ei ole pakko tulla, saa olla tuon ajan toimistolla tekemässä töitä. Kaikki ovat aina tulleet ja ovat tykänneet.

Vierailija
27/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään 2-4 kertaa vuodessa lounaalla työnantajan piikkiin. Muuta ei ole. Pienessä yrityksessä on puolensa.

Vierailija
28/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn silloin, kun kyse on vaan meidän oman työporukan illanvietoista/juhlista taikka kauppakeskuksen henkilökunnalle järjestetyistä kemuista, mutta koko firman isoihin pikkujouluihin ym en osallistu. Enimmäkseen sen takia, että pitäisi yhtä iltaa varten lähteä 300km päähän pääkaupunkiseudulle bilepaikalle ja en vaan jaksa sellaista turhaa bussissa/junassa istumista. Oman työpaikan porukalla taas on kiva käydä, kun meitä on yhteensä vain 6 henkeä ja ei aina ehdi kaikkien kanssa olla edes kuukauden aikana samassa työvuorossa niin mukava sillon tällön vaihtaa kuulumisia.

Vierailija
29/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä järkätään kaks kertaa vuodessa kotakn tollasta. Pikkujoulut ja kesällä jotain muuta. Joskus käyn, joskus en. Useimmiten olen jättänyt väliin kyllä.

Vierailija
30/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta olin osallistumatta, mutta nykyään osallistun mahdollisuuksien mukaan, koska on niin kivat työkaverit. Juomiseksihan se lopulta menee, mitä sitä kaunistelemaan.

Vierailija
31/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen iltatoiminta on perseestä. Samoin pikkujoulut. Minä en kaipaa duunikaverien seuraa, eivätkä he minua.

Kimppahikoilu eli urheilu se vasta vastenmielistä onkin. Lenkillä on kivempi käydä yksin.

Kokemuksesta tiedän ettei nuoleskelut auta, kun YT -listoja sorvataan

Vierailija
32/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy, meillä kerran kuukaudessa joku happening, työnantaja ei varsinaisesti järjestä, mutta ihmiset haluavat viettää vapaa aikansa työkavereiden kanssa...

En ymmärrä. Miksi joku haluaa viettää vapaa aikaa työtovereiden kanssa?

Vierailija
33/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vakituisessa työsuhteessa kohta 20 vuotta ja sinä aikana olen osallistunut yhden käden sormin laskettavan määrän työajan ulkopuolisiin rientoihin.

Vierailija
34/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy, meillä kerran kuukaudessa joku happening, työnantaja ei varsinaisesti järjestä, mutta ihmiset haluavat viettää vapaa aikansa työkavereiden kanssa...

Niin mitä sä nyt et ymmärrä? Että joku voi ystävystyä työkaverin kanssa?

Ootko jotenkin vajaa vai mikä tässä on omituista?

Vierailija
35/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ylimääräinen iltatoiminta on perseestä. Samoin pikkujoulut. Minä en kaipaa duunikaverien seuraa, eivätkä he minua.

Kimppahikoilu eli urheilu se vasta vastenmielistä onkin. Lenkillä on kivempi käydä yksin.

Kokemuksesta tiedän ettei nuoleskelut auta, kun YT -listoja sorvataan

Joo, sun viestistä ilmenee hyvin miksi olet niillä yt-listoilla. Ei niihin tarvitse osallistua, mutta sun asentees yleisesti tuntuu olevan huono eikä kovinkaan hyvää yhteishenkeä rakentava.

Vierailija
36/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajana kaupunki, joka ei järjestä yhtikäs mitään. Menisin, jos oisi,mihin mennä.

Minäkin olen kaupungilla töissä, mutta silti pidämme säännöllisesti työporukalla "iltamenoja". Omalla kustannuksella tietenkin. Ollaan käyty suppailemassa, ravintolassa, lenkkitapahtumassa, piknikillä, naurujoogassa jne. Maha on kipeänä nauramisesta noiden jälkeen.

Vierailija
37/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan tiimihengeksi. Meillä ainakin on hyvin toistensa kanssa viihtyvää porukkaa ja käydään porukalla joskus jonkun mökillä tai kaupungilla syömässä ja juomassa. Olisi hirveä olla töissä paikassa, jossa ei voi sietää toisia.

Vierailija
38/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun mielelläni, joku kerta on jäänyt väliinkin. Oman yksikön kanssa illanvietot on ollut lähinnä keilausta tai bilistä, koko firman juttuina sitten pikkujoulut tai kesäjuhlat.

Meillä on myös urheiluosasto, joka järjestää lajikokeiluja, ne on parasta antia vapaaehtoisessa toiminnassa. Suht halvalla pääsee kokeilemaan urheilulajeja, joihin muuten ei välttämättä tulisi ryhdyttyä. Olen ollut esim jääkiipeilemässä ja ratsastamassa, sisäsurffaus olisi vuorossa seuraavaksi, kunhan vain ryhmä saadaan kasaan.

Vierailija
39/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivään osallistun koska se on työaikaa. Pikkujouluihin ym. en, ei kiinnosta viettää vapaalla aikaa työkavereiden kanssa.

Vierailija
40/59 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan tiimihengeksi. Meillä ainakin on hyvin toistensa kanssa viihtyvää porukkaa ja käydään porukalla joskus jonkun mökillä tai kaupungilla syömässä ja juomassa. Olisi hirveä olla töissä paikassa, jossa ei voi sietää toisia.

Onko vain kaksi vaihtoehtoa? Jos ei käy työkavereiden kanssa viihteellä se tarkoittaa, ettei voi sietää heitä?