Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on Anja Kaurasen salaisuus? Kolme komeaa miestä

Vierailija
04.10.2018 |

Harri Sirola, Saska Saarikoski ja Jukka Orma. Miten noin tavallisen näköinen nainen on saanut nuo kaikki? En tajua.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiseksi ei kyllä voi Anjaa kukaan moittia, mutta on tehnyt parhaansa omien avujensa maksimoimiseksi. Sanotaanhan niinkin, että ei ole kauniita ja rumia naisia, on ainoastaan kauniita ja laiskoja.

Vierailija
22/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tunnu ymmärtävän, ettei ulkoinen kauneus ole määräävä tekijä, kun ihastuu ja rakastuu.

Tätä juuri tarkoitan, että ei ainakaan ulkonäkö ole ollut syy.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anja on ruumiinrakenteeltaan klassinen suomalainen persjalkainen pötkylä, oli jo nuorena. Miksei siitä monikin pitäisi, se on ilmiselvää perversiomatskua.

Vierailija
24/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snellman-nimen käyttö on kyllä verrattavissa erään eronneen rouvan Gullichsen-nimen käyttöön ja enemmänkin, koska kaivoivat sen exän kanssa exän sukutaustasta. Sittemmin Saska S palautti nimensä takaisin Saarikoskeksi, mutta Anjapa ei siitä saatuaan luovukaan.

Lisäksi Suomessa on jo ennen tätä nimitemppua toinen Anja Snellman, tunnettu torimyyjä (ainakin ennen).

Mutta tunnettu torimyyjä onkin tyylikäs lady, koska Snellman. Että kyllä siinä nimessä jotain on.

Vierailija
25/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakasta imua... :)

Vierailija
26/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on noloa, että pitää ex-miehen isän äidin tyttönimeä omana sukunimenään varsinkin kun se ex-mies on nimestä luopunut.

Vierailija
27/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää kirjoista päätellen seksistä. Se selittänee jo paljon.

Paitsi ettei selitä. Nainen joka tykkää seksistä on toki miehillä haaveena ja miesporukoissa kyllä marmatetaan kuinka "akka taas pihtaa", mutta todellisuudessa sellaista naista ei kuitenkaan (ainakaan) parisuhteeseen haluta. 

Vierailija
28/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅0/5. Kaikki ihan taviksia miehiä.

Vierailija
29/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan hyvännäköinen joskus 70-luvulla varmaan.

Vierailija
30/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea säkin ihmettelet.

Ei voi muuta sanoa.

Se on muuten Anja Snellman. Ollut jo vuosikausia.

Hyvän näköinen nainen. Katsokaapa hänen nuoruuden kuviaan. Ja tärkeämpää vielä, on älykäs.

Anja oli tosiaan nuorena nätti. Pitkät paksut hiukset ja kauriinsilmät. Muistan kun hän tuli julkisuuteen Sonja O-kirjan ilmestyttyä yhtä aikaa nyt jo edesmenneen Annika Idströmin kanssa. Siinä oli kaksi näyttävää naista.

Myöhemmin Anjasta on tullut tasapaksu niin vartaloltaan kuin tuotannoltaankin. Työteliäs hän kuitenkin on.

Vierailija
31/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olin itse rakastunut Ormaan, noin 27 v sitten.

Vierailija
32/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes komeita kirjoitti:

😅0/5. Kaikki ihan taviksia miehiä.

Sirola oli kaunis mies ja Orma on sitä edelleenkin. Edes huumeet eivät ole turmelleet hänen ulkonäköään.

Vierailija
33/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat löytäneet Anjasta vertaisensa.

Myös sen ulkonäön suhteen, en näe heitä kyllä mitenkään "liian" komeina Anjalle.

Vierailija
34/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne komeat miehet oli? Nuo ole komeutta nähneetkään.

Vierailija
35/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis ja nuorempana vielä kauniimpi ja hyväkroppainen.

Mielestäni sinulla on rumat jalat, joissa on pattipolvet. Nenääsikin ihmettelen.

Vierailija
36/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän sä, ap, ettei Harri Sirola oikeasti ollut ihan Lauri Tilkasen näköinen? Noita muita et vissiin vaivautunut googlettamaankaan, muuta selitystä en keksi ihmettelyllesi.

Vierailija
37/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumataustaiset löytää toisensa.

Sirola kärsi vakavasta masennuksesta ja menehtyi siihen, Saarikosken suku on läpeensä kosteaa ja sekopäis.tä.

Orma on yli 60 ja rämpyttää kitaraa kuin teini.

Snellmanin kirjat kuvaavat ahdistusta monissa muodoissaan ja kieroutunutta sek.suaalisuutta.

Missä kohtaa pitäisi kadehtia?

Vierailija
38/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköiseksi ei kyllä voi Anjaa kukaan moittia, mutta on tehnyt parhaansa omien avujensa maksimoimiseksi. Sanotaanhan niinkin, että ei ole kauniita ja rumia naisia, on ainoastaan kauniita ja laiskoja.

Anjalla on mm. kauniit silmät ja hiukset, sekin enemmän kuin monella. Ja tosiaan se ulkonäkö on vain osa viehätysvoimasta.

Vierailija
39/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän sä, ap, ettei Harri Sirola oikeasti ollut ihan Lauri Tilkasen näköinen? Noita muita et vissiin vaivautunut googlettamaankaan, muuta selitystä en keksi ihmettelyllesi.

No kuule. Olin lukenut Sirolan Abiturientin jo ennenkuin sinä synnyit. Olin aivan lääpälläni häneen aikoinaan. Toi Tilkanen oli huono versio Sirolasta.

Ap.

Vierailija
40/128 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule. Olin lukenut Sirolan Abiturientin jo ennenkuin sinä synnyit. Olin aivan lääpälläni häneen aikoinaan. Toi Tilkanen oli huono versio Sirolasta.

Ap.

Mä olin kuule Titanicilla risteilyllä ennen kuin se upposi. :)