Näin uimahallissa naisen jolla oli olemattomat rinnat!!!
Huh, kyllä pisti sääliksi. Kyllä on ukolla kiva puristella rintakehää jossa on vaan pienet rusinat. Onneksi itsellä on tämmöinen muhkea 75D. Kyllä nainen kateellisena meikäläistä vilkuilkin... eikä ihme!
Kommentit (13)
Musta on ihanaa, että on urheilullisia ja laihoja naisia Suomessakin.
Että se suuri povi ja rasvaprosentti sitten,,,
kahden lapsen jälkeen rinnat rupsahtaneet ja antaisin mitä vain että ne olis vaikka aa-kupit.
liian isot oli jo D 75 aikaan.
en kuitenkaan pienennysleikkausta
Mutta en sure, sillä reiteni ja vatsani ovat todella muhkeat ja hyllyvät! Saan kateellisia katseita litteämahaisilta naisparoilta.
Tuota sain kuunnella koko yläasteen. Rankkaa oli. Vartalo on muuten ihan nätti ja naisellinen, mutta rintoja pitää etsiä suurennuslasilla, harmi.
t. pienirintainen
on sulla käyny tuuri kun olet tollaiset aivot saanu! =D
Minulla on kauniit d-kupit, mut mitä sitten? Minusta pienet rinnat ja kaikki rinnat yleisestikkin on kauniita! Jokainen mies tykkää erillaisista rinnoista. Hullua jos rinnat on jollekkin se pätemisen arvoinen juttu. AA, A, B, C, D, DD, E tai vaikka F-kuppi, mitä sitten??
ja usein samoilla naisilla on olematon pyrstö ja tikkulaihat jalat. Reiällä pilattu lankku, sanoisi mieheni.
75D, jolla muuten missimitat
Vierailija:
75D, jolla muuten missimitat
Itsekkin olen pienirintainen ja sille ei todellakaan voi mitään. Imetyksen aikana tosin rinnat kyllä kasvaa jonkun verran, mutta kun imetys loppuu niin ovat kuin puolityhjät ilmapallot. Onneks on keksitty topattuja rintsikoita.
Olen jo niihin sopeutunut tässä vuosien varrella.
Pystyypähän hyvin harrastaa juoksua yms...
Ihmettelen näit isorintaisia jotka haukkuvat pienirintaisia, miksi? Ongelmia?
Mutta samanlailla ihmetteen näitä pienirintaisia jotka aina alkaa väittämään kivenkovaa että jos omaa isot rinnat niin on läski? Tai ne roikkuu tai jotain muuta vastaavaa! Tiedätte itsekkin ettei se AINA ole niin..
Terveisin: 168/54 ja D70
hassu asia toisaalta että parhaimmat muotoiset lantionseudut löytyy pienitissisiltä.