Mitä tarkoittaa, kun mies sanoo olevansa koukussa minuun?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Että hän käyttää sinua kuin huumetta, on addiktoitunut ja riippuvainen.
Juuri näin. Narsistinen piirre - ja jossakin vaiheessa tuuli kääntyy. Silloin alkaa alistaminen ja hyväksikäyttö.
Olet hänelle tärkeä eikä hän voisi elää ilman sinua.
Enkä voisi minäkään, kaunotar ;)
Ei välitä susta mutta ei pääse eroonkaan ennen kuin löytää paremman. Seksiaddiktio.
Että on fyysinen veto, ei välttämättä muuta. Ehkä ripustautuva tyyppi.
En kattelis, vaikuttaa sellaiselle, joka etsii täydellisyyttä ja lähtee heti kun alkaa olla oikeaa elämää. Paitsi seksiin kenties.
Tykkää sinusta ainakin sen verran, ettei akuutisti vilkuile muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Narsistinen piirre - ja jossakin vaiheessa tuuli kääntyy. Silloin alkaa alistaminen ja hyväksikäyttö.
Tämä! Varo!
Vertailepa ap näitä.
-Pidän sinusta. Olen ihastunut sinuun. Olet ihana. Olet kiinnostava. Olet kaunis/viehättävä/seksikäs.
-Rakastan sinua. Olet tärkeä. Olet erityinen. Ymmärrät minua. Haluan sinulle hyvää.
-Olen koukussa sinuun. Sekoitat pääni. Olet täydellinen. En voi uskoa, että voit olla olemassa. Olet jumalatar.
Jumalattarena olemisessa on aika kovat paineet.
Vierailija kirjoitti:
Suhde on, mutta emme seurustele.
Sitä kiinnostaa nakkiosasto pelkästään.
Kun kuulet nuo sanat, kokoa luusi ja häivy seurasta!
Minäkin voin sanoa olevani koukussa erääseen mieheen, haluan häntä (seksuaalisesti) ihan mielettömän paljon.
Tällaisia miehiä on paljon ns ”luistelijoissa”. Amis alla, siitä inssiksi ja supliikilla johtorymiin ja parempiin asemiin. Hengaavat tärkeiden ihnisten kanssa, hakeutuvat suhteisiin opportunisteina. Koko toiminta perustuu narsismille, mikään ei riitä-periaattelle ja hyväksikäytölle. Ja kuten koulutuksessakaan, todellista pohjaa ei ole tunne-elämässäkään. Ihmisyys uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia miehiä on paljon ns ”luistelijoissa”. Amis alla, siitä inssiksi ja supliikilla johtorymiin ja parempiin asemiin. Hengaavat tärkeiden ihnisten kanssa, hakeutuvat suhteisiin opportunisteina. Koko toiminta perustuu narsismille, mikään ei riitä-periaattelle ja hyväksikäytölle. Ja kuten koulutuksessakaan, todellista pohjaa ei ole tunne-elämässäkään. Ihmisyys uupuu.
Niin
Koukkumainen penis kuin fretillä?
Melkoisen ankaraa analyysia varmaan ihan kohteliaisuudeksi tarkoitetusta heitosta. Itse en miettisi sanavalintoja noin tarkkaan, tuo on positiivisesti sanottu ja tarkoittaa, että mies haluaa viettää aikaa seurassasi.
Minua sen sijaan vaivaannuttavat kaikki ulkonäköä kehuvat kommentit. Mikään ei ole niin perusvalinta kuin ”olet niin kaunis”. Täysin mielikuvituksetonta, sisällyksetöntä ja teennäistä. Ei tarkoita MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen ankaraa analyysia varmaan ihan kohteliaisuudeksi tarkoitetusta heitosta. Itse en miettisi sanavalintoja noin tarkkaan, tuo on positiivisesti sanottu ja tarkoittaa, että mies haluaa viettää aikaa seurassasi.
Minua sen sijaan vaivaannuttavat kaikki ulkonäköä kehuvat kommentit. Mikään ei ole niin perusvalinta kuin ”olet niin kaunis”. Täysin mielikuvituksetonta, sisällyksetöntä ja teennäistä. Ei tarkoita MITÄÄN.
On sekin parempi kuin aikuiselta mieheltä huudahdus ”Hot”. Suididaaliefekti.
Millainen suhde teillä on ap?
Ystävyyssuhde vai jotain muutakin?