Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen tansseista

Vierailija
04.10.2018 |

Olen 29v miesopettaja ja eräs vanhat tänä vuonna tanssiva tyttö pyysi minua parikseen. Kyseisellä vuosiluokalla on siis enemmä tyttöjä kuin poikia, ja siksi hänestä oli varmaan loogista kysyä minua. Pahinta on, että olen salaa jo muutaman kuukauden ollut ihastunut kyseiseen tyttöön, vaikka tietenkin yritän päästä siitä pois, onhan se vastoin opettajan moraalia. Tämä työpaikka on väliaikainen, tuuraan vuorotteluvapaalla olevaa opettajaa tämän vuoden. Olen kai ihan hyvännäköinen ja mukava, ja sinkku myös. Tyttö on kuitenkin vasta 17 vaikka häntä viehättävänä pidänkin. Hän vaikutti kysyessään vähän kiinnostuneelta minusta. Lupasin harkita asiaa. Tietenkin olisi normaalia mennä vai tanssipariksi tanssia ja pitää hauskaa ja thats it mutta en usko että se jäisi siihen. Suhde olisi jopa mahdollinen, mutta ehdottoman salainen työsuhteeni loppuun asti. Pitäisikö näyttää vihreää valoa ja mahdollisesti saada unelmieni nainen vai unohtaa suosiolla koko juttu? Kiireellistä apua kaivataan, koska lupasin vastata pian.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene. Piste.

Vierailija
2/6 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla