Mitä mieltä olette Maria Nordinin mystisestä sulkemisriitistä? - vartalo puristettiin meksikolaisiin liinoihin
kuva riitistä Marian instassa
https://www.instagram.com/p/BoesJ9AnH68/?taken-by=marianordin.fi
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäikö sen toosa auki että pitää erikseen sulkea se?
:D
Muistelen kaksi lasta synnyttäneenä että voisi sanoa että jossain määrin se auki reuhottaa ihan tuoreeltaan. ..
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Tuntuu että suurin osa täällä kommentoineista ei ymmärrä yhtään mitään, eikö teille mikään merkitse mitään? Sulkemisseremonia näyttää olevan äidin hemmottelun lisäksi henkinen matka. Luulen että moni voisi paremmin jos näkisi elämässä jotain ihmeellistä.
Loistavaa päättelyä taas.
Minä näen maailmassa paljonkin ihmeellistä ja monet asiat merkitsee paljon. Mutta sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi näillä henkisiä matkoja tekevillä julkkiksilla on hirveä tarve päästä avautumaan niistä matkoista mediaan heti kun ne on tehty ja pistää mukaan pari kuvaakin. Luulisi että mediahuomion ja palstatilan kerjääminen on vähän vastavoima henkisyydelle, jossa ymmärretään kaiken maallisen turhuus ja että on olemassa jotain isompaa kuin ihminen ja yhteisön kuhinat päivän uutisista, ja asiat voivat arvokkaita vaikka niistä ei tietäisi kukaan muu kuin itse. Ihan kaikkea ei tarvitse olla koko ajan kuuluttamassa maailmalle että hei katsokaa mitä mä just tein. Sitähän Nordinit tekevät koko ajan.
Ihan hyvä pointti, mutta toisaalta, jos jostain henkisemmistä riiteistä ja rituaaleista ei puhuta, on kiinnostuneiden vaikea niistä saada tietoa ja jos on ollut omasta mielestä innostava juttu siitä mielellään puhuu ehkä tuoreeltaankin. Nordineista en mene sanomaan mitään, kun en pariskunnan edesottamuksia tunne.
Osaisipa tuo hörhö edes englantia kunnolla..."homebirt" my ass...
Heh, Kainuu on korvessa.