Mitä mieltä olette Maria Nordinin mystisestä sulkemisriitistä? - vartalo puristettiin meksikolaisiin liinoihin
kuva riitistä Marian instassa
https://www.instagram.com/p/BoesJ9AnH68/?taken-by=marianordin.fi
Kommentit (44)
Onko täällä muita joille on tehty sulkemisriitti?
Kuulostaa ihan huuhaalta, mutta siinä mielessä kannatan että synnyttäneitä äitejä pitäisi hemmotella Suomessakin. Suomessa synnyttäneille hoetaan vain että mummoskin synnytti saunassa ja meni sen jälkeen kuokkimaan peltoa. Muualla maailmassa kannetaan herkkuja ja hemmotellaan.
Kuulostaa aivan ihanalta! Voi kun suomalaisessa kulttuuristakin olisi elävänä perinteenä vastaavia tapoja.
Kuulostaa ihanalta hemmottelulta ja rentoutumiselta.
Voi jeesus. Minä. Minäminäminä. Huomioi minut, kääri minut, kylvetä minut, kukita minut, minä ja minun kehoprojektini. Minä ja minun kehoni rajat.
Pää pois sieltä kehon pimeimmästä aukosta ja huomio ulospäin, poispäin minusta ja Minun Minäprojektistani niin eiköhän siinä eheydy.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus. Minä. Minäminäminä. Huomioi minut, kääri minut, kylvetä minut, kukita minut, minä ja minun kehoprojektini. Minä ja minun kehoni rajat.
Pää pois sieltä kehon pimeimmästä aukosta ja huomio ulospäin, poispäin minusta ja Minun Minäprojektistani niin eiköhän siinä eheydy.
Sä kuulostat siltä että tarvisit päähieronnan. Se rentouttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
ihansamaa ajattelin. Ja mistä vetoa, että tuo ei kavereilleen uhraa yhtä paljon huolenpitoa kuin noi sen köörin jäsenet sille.
Suomessa kaikki "outo" on kamalaa. Muualla maailmassa tuo on ihan normi juttu, vaihdellen vähän toki missä maassa ollaan, mutta ihmisille, jotka ovat täysin vieraantuneet omasta kehostaan, luonnosta ja luonnonmukaisista hoidoista, tuollainen on toki varmaan outoa ja kamalaa.
Tiedättekö mistä tuntee meksikolaisen liinan?
- Se ei tee töitä ja yrittää hypätä rajan yli.
Tässä koko blogiteksti https://www.kaksplus.fi/blogit/kotitalouskriisi/sulkemisseremonia-merkk…
Tuo on vähän erikoinen tyyppi joten osasin odottaa jotain tuollaista uutista. Raskaudesta ja synnytyksestä kun ei enää saa uutisia ja julkisuutta niin jotain raflaavaa pitää keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vähän erikoinen tyyppi joten osasin odottaa jotain tuollaista uutista. Raskaudesta ja synnytyksestä kun ei enää saa uutisia ja julkisuutta niin jotain raflaavaa pitää keksiä.
Miten niin erikoinen?
jäikö sen toosa auki että pitää erikseen sulkea se?
Vierailija kirjoitti:
jäikö sen toosa auki että pitää erikseen sulkea se?
:D
Jos se kohtu nyt vihdoin pysyisikin kiinni. Ei enää lapsia, kiitos!
🇺🇦🇮🇱
Tuosta vauvasta voi rehellisesti sanoa että se on söpö.
Vanhemmat on mitä on.
Ei mene kauaa kun tämä psyko laittaa nettiin jotain onanointivideoita, tyyliin "yhteydessä universumin kanssa". Eikö osaa hakee lääkitystä?
Puristus ei ollut vissiin riittävän voimakasta, kun häneltä tulee noita idioottimaisia avautumisia edelleen.
juttu
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/faf8c8df-8864-4207-924f-ef7523cd…