Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä on parhaat korvatulpat miehen kuorsausta vaimentamaan?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen jo luovuttanut ja korvatulppien käytöstä huolimatta muuttanut sohvalle nukkumaan. Käytän apteeksista ostamiani 3M vaahtomuovisia tulppia. Kuorsaus kuitenkin niin kovaa, ettei nuo vaimenna sitä. Mölinä kuuluu n 15metrin päässä olevaan olohuoneeseen saakka.
Nyt ollaan kuitenkin lähdössä perheen kanssa etelään viikoksi ja pitäisi tosiaan löytää tehokkaat tulpat myös lapsille, koska nukutaan koko porukka samassa huoneessa.
Aikaisemmista reissuista kokemusta, ettei myöskään lapset saa nukuttua metelissä, vaan ovat pahimmassa tapauksessa valvoneet jopa kahden aikaan aamuyöstä itku kurkussa:(
Hotellihuone 40m2, mutta se on pelkkä yksi huone, eli samassa tilassa nukutaan kaikki.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille ukolle sellanen taitouimareiden nenäklipsi? Miehelle oma huone?

Vierailija
2/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EAR Classic. Mutta nekään ei tee ihmeitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi.

Se laitetaan otsaan

Vierailija
4/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vahakorvatulpat apteekista. Ei vaahtomuovisilla tee mitään.

Vierailija
5/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei toimi yhtään. Noita tullut myös kokeíltua. Olen nukkunut yli 20v erilaisten tulppien kanssa. Rahaa noihin varmaan mennyt jo pieni omaisuus......

Vierailija
6/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennispallo.

Ukolle kitusiin

Vierailija
7/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei toimi yhtään. Noita tullut myös kokeíltua. Olen nukkunut yli 20v erilaisten tulppien kanssa. Rahaa noihin varmaan mennyt jo pieni omaisuus......

Oisko kannattanut mies lääkäriin laittaa ja leikata ettei voi kuorsata

Vierailija
8/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne.

Vierailija
9/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpine Sleepsoft ja miehelle kuorsauskisko.

Vierailija
10/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle oma huone?

Vierailija
11/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain hotelleissa pystyy yhdistämään huoneita (välillä on ovi). Kerran otettiin tällainen lisähuone, toki se maksoi hiukan lisää, mutta järjestyi respasta kysymällä.

Vierailija
12/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma ja ratkaisu ei ole että mies koisii ja kuorsaa, muut kärsii. Vaan niinpäin että muut nukkuu, kuorsaaja kärsiköön.

Hotellihuoneessa mies nukkuu vessassa jos kuorsaa, muille taataan unirauha. Sanoin kotona nukkuu kodinhoitohuoneessa ja kuorsaa siellä. Oikeeseen sänkyyn saa tulla jos ei kuorsaa.

Minusta tärkeää että ap antaa miehensä rääkätä perhettä ja lapset itkua tuhertaen valvovat. Kärsijän tulee olla vain ja ainoastaan mies!

Ja kysymykseen vastaus: mitkäön tulpat ei auta. Ääni vaan on niin kova. Ukko eri paikkaan nukkumaan ja epämukavaan asentoon niin silloin ei kuorsa paljon.

Vierailija
13/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltorit vaimentaa paremmin.

Vierailija
14/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kannattanut mies lääkäriin laittaa ja leikata ettei voi kuorsata

Mun mies on leikattu KOLME kertaa ja kuorsaa siltikin! Aina ei van auta, kaikki kokeiltu, on purukisko, nenäteippi, erikoistyyny, korotettu pääty, leikkaukset tehty, nenätiet laajennettu.

YHÄ KUORSAA!

Vierailija
15/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama ongelma ja ratkaisu ei ole että mies koisii ja kuorsaa, muut kärsii. Vaan niinpäin että muut nukkuu, kuorsaaja kärsiköön.

Hotellihuoneessa mies nukkuu vessassa jos kuorsaa, muille taataan unirauha. Sanoin kotona nukkuu kodinhoitohuoneessa ja kuorsaa siellä. Oikeeseen sänkyyn saa tulla jos ei kuorsaa.

Minusta tärkeää että ap antaa miehensä rääkätä perhettä ja lapset itkua tuhertaen valvovat. Kärsijän tulee olla vain ja ainoastaan mies!

Ja kysymykseen vastaus: mitkäön tulpat ei auta. Ääni vaan on niin kova. Ukko eri paikkaan nukkumaan ja epämukavaan asentoon niin silloin ei kuorsa paljon.

Vau, se on siis vaan koulutuksen puutetta. :D

Vierailija
16/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne.

Tämä. Itse olen ottanut sen linjan että syynä  ei ole se että mieheni kuorsaa, jos en saa nukuttua vaan omat pään sisäiset asiat. Tovin kun hokee itselleen älä ajate, älä ajattele ja uni onkin alkanut tulla hyvin.

Vierailija
17/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpine. Käytän keikoilla ja miehen kuorsatessa.

Vierailija
18/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuttaisin aika nopeasti pois, jos perheeni asenne olisi tuo.

Vierailija
19/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne.

Tämä. Itse olen ottanut sen linjan että syynä  ei ole se että mieheni kuorsaa, jos en saa nukuttua vaan omat pään sisäiset asiat. Tovin kun hokee itselleen älä ajate, älä ajattele ja uni onkin alkanut tulla hyvin.

Jos kuorsaus ei ole mitään tasaista hurinaa, siihen myös herää useamman kerran yössä.

Vierailija
20/52 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompi kaikille, jos teillä olisi eri huoneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan