Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin tuottaa naiselleni useita origameja peräkkäin?

Vierailija
04.10.2018 |

Pystyn tuottamaan hänelle yhden origamin mutta haluaisin rakkaani saavan useita pitkiä origameja peräkkäin. Pitäisikö kokeilla jotain apuvälinettä tai sitten kimppaa missä olisi useita käsiä mukana?
Hieman hävettää kysyä tästä asiasta täältä mutta jostain pitää aloittaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä origamit on vähän liian suuressa keskiössä, halutaan enemmän ja isompia origameja hetkessä. Paras hetki on se tyhjä paperi nenän edessä kun mielessä on täydellinen origami ja siitä sitten taitos kerrallaan siirrytään kohti lopputulosta. Ei se määränpää, vaan matka sinne.

Vierailija
22/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä nuolemisessa. Minä nuolen niinkauvan kunnes sanoo lopeta, sitten onkin minun vuoro. Olen niin kiimassa tulen melkein heti, mutta nainen jatkaa nuolemista ja ottaa suuhin ja tulen 3-4 kertaa. Sitten jälkiruuaksi naimme.

Miksi täällä kuittaillaan ihmisten tekemiä asioita?. Niinkun tuossa, tiesitte varmaan että pillusta on kyse, eikä mistään paperista. Hyvä kun voitte pilailla toisen kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kuittaillaan ihmisten tekemiä asioita?. Niinkun tuossa, tiesitte varmaan että pillusta on kyse, eikä mistään paperista. Hyvä kun voitte pilailla toisen kustannuksella.

Koska me osataan nauraa välillä myös vakavien asioiden kustannuksella 😀 Tää on ollu paras ketju aikoihin!

Löysää hei vähän nutturaa. Saat parempia origamejakin. Tai osta vähemmän tiukat bokserit jos oot mies, vaikka semmoset missä on kiroileva siili joka sanoo ”mua ei naurata mikään per*ele.”

Vierailija
24/29 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enään mitä tehdä. Aiemmin teimme origameja yhdessä ja kaipaan tosi paljon sitä aikaa nyt vaan katsomme kumpikin omalla tahollaan origamivideoita ja harrastamme yksin origamien tekemistä. Ehkä ero olisi meille parasta suhteestamme on tullut kylmä harrastuksiemme takia. Muuten kaikki menee hyvin ja rakastan vaimoani erittäin paljon!

Vierailija
25/29 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paras ketju aikoihin 🤣. En minäkään osaa tehdä itselleni tai vaimolleni origameja, mutta taidan nyt opetella.

Vierailija
26/29 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelu on kaiken A ja O. Opettelet valmiiksi muutaman helpon ja nopeasti tehtävän origamin ja järjestelet paperit valmiiksi ja sitten vain hommiin.

Hajosin ...:DD

Vierailija
27/29 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa ottaa vastaan miehen tekemää origamia. :(  En pysty tekemään origameja edes itse. Tarvitaan ihan origamikone. Rakastajaani kiehtoo kyllä seurata, miten kone origamin tekee, ja hän osallistuu milloin mitenkin origamin tekoon. Kyllä nuo yhdessä puuhatut origamit ovatkin niin paljon hienompia kuin pelkällä koneella tehdyt! Jos saan valita, aina inhimillinen ote mukaan.

Olen paljon miettinyt, miten oppisin ottamaan vastaan origameja häneltä. Hän kyllä mielellään niitä minulle tekisi ja antaisi. En menetä toivoa! N50+

Vierailija
28/29 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet huolella vekit ja jos kyseessä on esim. kirkkovene tai hämähäkki, tarvitaan tosiaan runsaasti apuvälineitä. Esim. metalliviivoitin, piirakkakaulin ja pyykkipojat ovat usein korvaamattomia. Silti pitää muistaa että notkeat sormet ovat origamitaiteen A ja O! Ja vielä, pidä mielessä että joissakin tapauksissa (kotka, huuhkaja ja riekko tulevat mieleen) origami täytyy viimeistellä puhaltamalla.

Uurastusta origamien parissa!

Vierailija
29/29 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ohjeilla pitäisi perusharrastelijan päästä jo pitkälle. https://www.yhteishyva.fi/arjen-apu/origamien-taitteluohjeita/0581119