Julkisuuden henkilö, josta kaikki pitävät?
Onko olemassa sellaista "Hyvää Tyyppiä", josta kaikki tykkäävät? Jotakuta, joka ei ole sanonut tai tehnyt mitään poikkipuolista tai kiistanalaista? Joka ei ulkonäkönsä / tyylinsä vuoksi ärsytä ketään?
Mulle ei tule ketään mieleen. Tulee mieleen vain kourallinen niitä, joita kuuluu vihata.
Kommentit (250)
Ei oo sellaista ihmistä joista kaikki pitäisi.
Kaikkihan me tykätään Pimeän Vapusta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä maailman/universumin kauneinta naista, joka osallistuisi joka vuosi kauneuskisoihin.
Nää on lähinnä-arvioita.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just missä tuo viipyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä maailman/universumin kauneinta naista, joka osallistuisi joka vuosi kauneuskisoihin.
Nää on lähinnä-arvioita.
Eikä täydellistä ihmistä oo olemassakaan kuten ei täydellistä äitiäkään.
Kommentit jossa on kaksi tai useampia vaihtoehtoja on tyhmiä. Jokainen on yksilö.
Heidi Sohlberg varmasti yksi pidetyimmistä misseistä :)
Antti Tuisku (persoona, ei musiikki)
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi taaksepäin täällä olisi ollut monta silzzzu-viestiä...
Sillänpään piti pyytää anteeksi huumeiden käyttöään. Ei hän ole vastuussa yksityiselämästään kenellekään. Nyt Sillanpää jo sitten suomalaiskansalliseen tapaan on tuomittu ihmisenäkin, koska teki virheen. Muissa maissa olisi tuomittu ainoastaan huumeiden käyttö, ei ihmistä, mutta Suomi onkin erilainen. Jostain syystä suomalaisuuteen kuuluu ihmisen arvon määritys hänen tekojensa perusteella ja suomalaisten on mahdoton erottaa toisistaan itse persoonaa ja tekoja, sekä käsittää sitä, että ihminen tekee virheitä, mutta ne virheet eivät ole itse se ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ja Aallon Saarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi taaksepäin täällä olisi ollut monta silzzzu-viestiä...
Sillänpään piti pyytää anteeksi huumeiden käyttöään. Ei hän ole vastuussa yksityiselämästään kenellekään. Nyt Sillanpää jo sitten suomalaiskansalliseen tapaan on tuomittu ihmisenäkin, koska teki virheen. Muissa maissa olisi tuomittu ainoastaan huumeiden käyttö, ei ihmistä, mutta Suomi onkin erilainen. Jostain syystä suomalaisuuteen kuuluu ihmisen arvon määritys hänen tekojensa perusteella ja suomalaisten on mahdoton erottaa toisistaan itse persoonaa ja tekoja, sekä käsittää sitä, että ihminen tekee virheitä, mutta ne virheet eivät ole itse se ihminen.
No ei kyllä kuuluu suomalaisuuteen mitenkin vahvasti tämä. Itse olen huomannut jopa päinvastaista. Toisissa länsimaissa ihmisen tekoja tuomitaan paljon vahvemmin kuin täällä, kun taas täällä paljon paremmin teot ja ihminen osataan erottaa toisistaan. Muista kuin länsimaalaisista kulttuureista en tosin tiedä.
Teemu Selänne, Lauri Markkanen.
Ihan varmaan Robin voittaa taas tänkin ketjun.
Esko Valtaoja varmaan harva ainakaan vihaa :)
No eiköhän se ole tavikselle ihan yhtä erikoista alkaa jutella ventovieraille?!