Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka olisi ollut psykoosissa?

Vierailija
04.10.2018 |

Auttoiko lääkkeet tai terapia? Tai auttoiko mikään? Tiedätkö mikä johti siihen, että psykoosi tuli ”päälle”?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini oli aina muutaman vuoden välein. En tiedä mikä sen aina laukaisi kun ei mitään traagista tapahtunut. Ei auttaneet terapiat eikä lääkkeet.

Vierailija
2/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttava oli huumekokeilun jälkeen. Oli kyllä muutakin mt-ongelmaa taustalla jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut, stressi ja paineet laukaisijana. Nyt lääkitys ja oireet pysyvät hallinnassa..

Vierailija
4/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen olleeni psykoosissa runsaan juomisen lopettamisen jälkeen. Lisämausteena tapahtumissa oli AA-kerholaisen yksityishenkilön tarjoama selvänäkijäpalvelu, johon liittyi rukouksen voimalla tapahtuva "saan valita millaiseksi itseni haluan"-"terapia"...

Vierailija
5/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut useasti. Huumeet laukaisivat. En saanut apua.

Vierailija
6/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko synnytyksen jälkeen. Lähes pari viikkoa olin sairaassa ja lääkkeillä pysyy kurissa suht hyvin.

Vierailija
7/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen ollut, stressi ja paineet laukaisijana. Nyt lääkitys ja oireet pysyvät hallinnassa..

Oletko ollut kerran vai useammin? Löytyikö sopiva lääkitys heti vai jouduitko kokeilemaan useampia? Koetko että pystyt elämään ns. normaalia elämää vai onko psykoosi peikkona taustalla?

Vierailija
8/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut useasti. Huumeet laukaisivat. En saanut apua.

Oletko huomannut jotain tiettyä väliä, jolla psykoosit tulevat?

Vierailija
9/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käsittänyt edes että minulla on ollut huumeista monta neutraalia harmitonta psykoosia. Onneksi sain hoitoa ennen kuin harmeja tulee. Olen käyttänyt huumeita hoidon jälkeen ja hoidon aikana mutta tämä leikki on nyt loppunut enkä koske enää ikinä huumeisiin ja olen saanut nyt uutta väriä elämääni. Huumeet eivät ole koskaan hyviä. Olen tajunnut että elämäni oli sellaista että olen huumeiden käyttäjä orja. Tuntuu nyt hyvältä olla ilman.

Vierailija
10/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä noin monilla on huumeoden laukaisema psykoosi, kun niiden syy-seurays-yhteyttä ei mikään tieteellinen näyttö vahvista?

Vierailija
11/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ollut psykoosissa, sitten lääkitys injektiona kerran kuussa kun muuten jätin ne syömättä. Auttaa psykoosiin ja harhoihin mutta pahentaa masennusta. Paria muuta lääkettä kokeiltiin ensin, ei apua. Masennukseen tehosi vasta sähköhoito, tosin joutui tekemään useita kertoja. Uusiutumisen vaara on niin suuri että on jatkuva estolääkitys.

Vierailija
12/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni oli vuosia ja masiksessa, otti lääkkeitä ja oli ihan tuvoksissa ja turtuneena koko ajan, kävi terapiassa (kristillisessä), sanoi että se auttoi, valmistui lopulta yliopistolta papiksi

itse jouduin psykoosiin liian pitästä paastosta , eli 70 päivää vedellä ja painoin 43 kg, mutta a1 osastolla meni psykoosi heti pahemmaksi (ja henget tuli päähän voimakkaasti)

selvisin itse niin etten syönyt niitä lääkkeitä vaan syljin ne lasiin, 1,5 kk osastolla. muuten olisin joutuntu oleee siellä tokkurassa loppuelämän. 6 kk dessa psykoosi eli hengiolennot hävisi päästä

lääkkeet: täyttä paskaa

terapiat: täyttä paskaa

se on mun idea

Vierailija
13/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen olleeni psykoosissa runsaan juomisen lopettamisen jälkeen. Lisämausteena tapahtumissa oli AA-kerholaisen yksityishenkilön tarjoama selvänäkijäpalvelu, johon liittyi rukouksen voimalla tapahtuva "saan valita millaiseksi itseni haluan"-"terapia"...

Hui. Mitä tuossa selvännäkijän istunnossa tehtiin sitten?

Vierailija
14/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kuukausia tosi vähän ja masensi niin että en poistunut kotoa moneen viikkoon. Pamahti hyvä psykoosi, meni ohi kun sain päivystyksestä rauhoittavia ja nukuttua vihdoin. On kyllä elämäni pelottavin kokemus.

Vierailija
15/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunajan Spugetiede kirjoitti:

veljeni oli vuosia ja masiksessa, otti lääkkeitä ja oli ihan tuvoksissa ja turtuneena koko ajan, kävi terapiassa (kristillisessä), sanoi että se auttoi, valmistui lopulta yliopistolta papiksi

itse jouduin psykoosiin liian pitästä paastosta , eli 70 päivää vedellä ja painoin 43 kg, mutta a1 osastolla meni psykoosi heti pahemmaksi (ja henget tuli päähän voimakkaasti)

selvisin itse niin etten syönyt niitä lääkkeitä vaan syljin ne lasiin, 1,5 kk osastolla. muuten olisin joutuntu oleee siellä tokkurassa loppuelämän. 6 kk dessa psykoosi eli hengiolennot hävisi päästä

lääkkeet: täyttä paskaa

terapiat: täyttä paskaa

se on mun idea

Onhan se niin ja kyllä vedellä voi elää vaikka 1000vuotta. 43kg on kyllä liian vähän.

Vierailija
16/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko synnytyksen jälkeen. Lähes pari viikkoa olin sairaassa ja lääkkeillä pysyy kurissa suht hyvin.

Huh. Tämä saa oman baby bluesin tuntumaan aika iisiltä. Jäikö tuo ainoaksi kerraksi vai oletko ollut vielä tuon jälkeen psykoosissa?

Vierailija
17/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin kuukausia tosi vähän ja masensi niin että en poistunut kotoa moneen viikkoon. Pamahti hyvä psykoosi, meni ohi kun sain päivystyksestä rauhoittavia ja nukuttua vihdoin. On kyllä elämäni pelottavin kokemus.

Sullako ei ole uusiutunut tuon jälkeen? Onko ollut vielä unettomuutta ilman psykoosia?

Vierailija
18/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä noin monilla on huumeoden laukaisema psykoosi, kun niiden syy-seurays-yhteyttä ei mikään tieteellinen näyttö vahvista?

Ai jaa. Psykoosit ei sitten ole varmaan kuullut noista tieteellisistä tutkimuksista. Mullakin läheinen joka kärsii toistuvista psykooseista. Kannabiskokeilu laukaisi.

Vierailija
19/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Psykoosit ei sitten ole varmaan kuullut noista tieteellisistä tutkimuksista. Mullakin läheinen joka kärsii toistuvista psykooseista. Kannabiskokeilu laukaisi.

Täyttä huu*aata, läheisesi psykoosi olisi lauennut muitenkin. Jopa se yhdysvaltalainen huu*eidenvastainen järjestö, jolta tuo "kanna*is aiheuttaa psykoosia" -väite on rantautunut Suomeenkin, on vastikään myöntänyt ettei väitteellä ole perää.

Sanasensuurit koska äskinen viesti meni tarkastukseen. En muuten itse polttele mitään, eli ei ole oma lehmä ojassa. Suomen huumekäsitysten nojaamineen vanhentuneeseen amerikkalaiseen huumepropagandaan vain hajottaa.

Vierailija
20/30 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä huu*aata, läheisesi psykoosi olisi lauennut muitenkin. Jopa se yhdysvaltalainen huu*eidenvastainen järjestö, jolta tuo "kanna*is aiheuttaa psykoosia" -väite on rantautunut Suomeenkin, on vastikään myöntänyt ettei väitteellä ole perää.

Sanasensuurit koska äskinen viesti meni tarkastukseen. En muuten itse polttele mitään, eli ei ole oma lehmä ojassa. Suomen huumekäsitysten nojaamineen vanhentuneeseen amerikkalaiseen huumepropagandaan vain hajottaa.

Tämän mukaan olet väärässä:

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/kannabiksesta-voi-saada-psykoosin…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä