Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen takin, huivin, kengät ja pipon olette hankkimassa talveksi?

Vierailija
03.10.2018 |

Nyt niitä uutuuksia alkaa pikkuhiljaa tulla myymälöihin ja nettikauppoihin ja parhaista viedään yleiset koot samantien päältä. Mikä on mammojen tulevan talven trendivalinta?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kanssa laatutakkeja, voi käyttää useita vuosia. No, nyt sorruin yhteen uuteen ruudulliseen takkiin, kun oli niin kivan näköinen, että oli pakko saada, tilasin Englannista. Mun kaveri ostaa melkein kaikki, mitä en enää halua enää käyttää eli meillä on hyvä kiertotalous. Pipoa en käytä, ei täällä Turussa koskaan oo niin kylmä, et pipoa tarttis käyttää. Huiveja on kaapissa vaikka kuinka paljon, mutta aina tulee käytettyä niitä samoja, mutta tulee vaan ostettua, kun löytää jonkun kivan näköisen.

Vierailija
42/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni viikko sitten uuden talvitakin ja kaulahuivin Aleksi 13:sta. Sellainen perusmusta, hupullinen takki ja siniharmaa kaulahuivi. Vielä olisin vailla kenkiä, pipoa ja sormikkaita (lapasia on kotona riittävästi). Ja kun tässä ketjussa on parjattu uusien kuteiden ostamista, niin itse jouduin ostoksille painonpudotuksen seurauksena. Kun on lähtenyt -25 kg niin kummasti se näkyy vaatteiden istuvuudessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaako joku joka vuosi koko satsin? 

Nyt kun miettii niin mä taidan ostaa. Ap

Miksi? Onko vanhat pieniä, rikkinäisiä, tai jotenkin muuten epäsopivia? Vai ihan huvin vuoksi tuhlaat? Missä ne kaikki edellisvuosien takit on, heitätkö menemään?

Miksi ihmettelet tätä samaa asiaa moneen kertaan? Monilla ihmisillä on oma tyyli hakusessa ja jos on saanut herätyksen omaan tyyliin niin täytyy laittaa kaikki uusiksi.

Vierailija
44/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on jo noi kaikki, niin en mitään. Poltatteko te talvivaatteet aina keväällä?

Kuinka loppuun sä käytät sun vaatteet?

Yhdessä talvessako sä kulutat kaikki sun talvivaatteet? Osta laatua, niin ei tarvii joka vuosi ostaa uusia.

Mä laitan laatutakkiin monta sataa euroa ja huollan ne hyvin. Niillä on jälleenmyyntiarvoa, katsos. Kävikö edes mielessä?

Takki on helvetin huono sijoitus. Kun sen kantaa ulos kaupasta, arvo tipahtaa heti kirpputoriluokkaan. Nykyään kaikki koettavat päästä eroon vanhoista vaatteista.

Kuka hölmö nyt sijoitusmielessä takkia ostaa? Kuitenkin uudenveroisella laatutakilla on vielä rahallista arvoa kun sen myy eteenpäin.

Ja mun takit kyllä kestää. Useimmat tosin säästän ja käytän itse. En käytä joka päivä samaa takkia.

Vierailija
45/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin mun mummoni huivivaraston, joten niillä saa ihan kivasti vaihtelua mustaan villakangastakkiin.

Pari vuotta sitten ostin luhdan ihanan pitkän untuvatakin, säästelen sitä pakkasiin. Muuten kelpaa tuo monta talvea viimaa vastustanut musta villakangastakki.

Hanskoja on iso laatikollinen eteisessä, äitini on sitä mieltä että naisella pitää olla laadukkaat nahkahanskat, joten niitä on. Työpaikalta saatiin nahkarukkaset, liian lämpimät mutta hyvä olemassa.

Ulkoilutakin vetoketju hajosi viime vuonna, joten se voi ehkä olla ostoslistalla.

Meidän eteiseen ei tule kiitos yhtään ylimääräistä vaatekappaletta! Ja meillä asuu sentään vaan minä ja kaksi teiniä. Kengänronttosiakin on ihan tarpeeksi ylihypittäväksi.

Vierailija
46/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa ja negatiivista porukkaa.

Vierailija
47/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, koska edelliset ovat vielä hyvät. On musta toppatakki puolireiteen, musta polvipituinen villakangastakki ja tummanvihreä nilkkapituinen villakangastakki. Pipoja, hanskoja, lapasia ja huiveja on mustia, tummanruskeita, valkoisia ja punaisia. Takkien ja asusteiden ikä 2-15 v, useimmiten olen ostanut 0-2 juttua vuodessa, eniten hanskoja kun ne helpoiten hukkuvat ja hajoavat.

Vierailija
48/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Onko vanhat pieniä, rikkinäisiä, tai jotenkin muuten epäsopivia? Vai ihan huvin vuoksi tuhlaat? Missä ne kaikki edellisvuosien takit on, heitätkö menemään?

Miksi ihmettelet tätä samaa asiaa moneen kertaan? Monilla ihmisillä on oma tyyli hakusessa ja jos on saanut herätyksen omaan tyyliin niin täytyy laittaa kaikki uusiksi.

Joka vuosi?

Vierailija
49/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä värinen huivi ja pipo mustaan villakangastakkiin? Nyt ollut vaaleanharmaat.

Vierailija
50/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niitä samoja mitä kirpparilta olen ostanut vuosia sitten.

Vierailija
51/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdollisimman harva ostaa joka syksy uudet.

Vierailija
52/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä värinen huivi ja pipo mustaan villakangastakkiin? Nyt ollut vaaleanharmaat.

Eikö kannata ostaa sen väriset mistä tykkää?

Vierailija
53/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta en ole hommaamassa kuin uudet Icebugit. 

Vierailija
54/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi?

No jotkut tykkäävät vaihdella vaatteita mielen mukaan ja pukeutua tilaisuuteen sopivasti. Jotkut käyvät kaupassa, mökillä ja juhlassa sama laskettelu- tms takki päällä.

Vierailija
55/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Kengät pitäis hankkia, entisistä kevättalvella hajosi vetoketju ja ikävästi tulee vesi sisään. Ostan varmaan ne, jotka saa halvalla.

Vierailija
56/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisvuotiset pipot, hanskat ja huivit käy hyvin, mutta takki pitäisi ostaa. Mahdollisimman lämmin ja ainakin pyllyn peittävä pituus. En halua untuvaa, joten tämä yhtälö on aika vaikea. Suosituksia?

Vierailija
57/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakki, lämpimät Timberlandit, pipo ja kylmimmille keleille rukkaset.

Legginsit farkkujen alle.

Vierailija
58/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisvuotiset pipot, hanskat ja huivit käy hyvin, mutta takki pitäisi ostaa. Mahdollisimman lämmin ja ainakin pyllyn peittävä pituus. En halua untuvaa, joten tämä yhtälö on aika vaikea. Suosituksia?

Monesta nettiputiikista löytyy. ☺

Vierailija
59/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetus on jo olemassa, niinpä en hankkine mitään noista.

Vierailija
60/61 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatetus on jo olemassa, niinpä en hankkine mitään noista.

Olet niitä ihmisiä joiden on päästävä vastaamaan, vaikkei kysymys koskisikaan sinua :D