Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-deitit ja naisten "lapsi sairas"

Vierailija
03.10.2018 |

Olen noin 40-vuotias mies ja sopinut useat tinder-deitit eri naisten kanssa.

On erittäin yleistä, että moni nainen peruu ekat treffit lapsen sairastumisen takia ja niitä lykätään esim viikko. Sitten treffit toteutuvat ja välillä jopa johtavat jonkinlaiseen suhteeseen.

Tämä lapsen sairastuminen on niin yleistä, että olen alkanut miettiä, onko se tarkoituksellista. Eli sillä testattaisiin miestä. Itsellenikin on lapsia ja tiedän, että lapset sairastavat silloin tällöin. Mutta omalla kohdalla sanoisin, että ekoista treffeistä reilusi yli puolet lykkääntyy tämän vuoksi ja on jopa vaikea uskoa, että lapset aina lähes kaikilla ovat sairaana juuri ekojen treffien aikaan. Myöhemmin eivät sairasta ja tapaamiset järjestyy.

Eli naiset kertokaa. Onko se koe vai olenko varalla ja ensin halutaan tavata joku toinen?

PS: Tinder on mahtava!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten kannattaa alkaa tapailla sellaisia naisia, joilla jo vähän vanhemmat lapset. Silloin ei voida enää käyttää tuota.

T. Nainen 34, lapsi 12, eikä ole enää ongelma jos lapsi vähän kipeä

Vierailija
2/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, koska itse sovin treffit vain lapsivapaalle. Mutta muilla syillä saatan kyllä lykätä tapaamista, jotta näen kuinka tosissaan mies haluaa tavata juuri minut. Tämä siitä syystä, että haluan mahdollisimman pitkälle välttää kaltaisiasi sarjadeittailijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin yleistä, että moni nainen peruu ekat treffit lapsen sairastumisen takia ja niitä lykätään esim viikko. Sitten treffit toteutuvat ja välillä jopa johtavat jonkinlaiseen suhteeseen.

Tämä lapsen sairastuminen on niin yleistä, että olen alkanut miettiä, onko se tarkoituksellista. Eli sillä testattaisiin miestä. Itsellenikin on lapsia ja tiedän, että lapset sairastavat silloin tällöin. Mutta omalla kohdalla sanoisin, että ekoista treffeistä reilusi yli puolet lykkääntyy tämän vuoksi ja on jopa vaikea uskoa, että lapset aina lähes kaikilla ovat sairaana juuri ekojen treffien aikaan. Myöhemmin eivät sairasta ja tapaamiset järjestyy.

Eli naiset kertokaa. Onko se koe vai olenko varalla ja ensin halutaan tavata joku toinen?

Kaveri törmänny samaan ongelmaan ja päätti lopettaa. Se tilas sellasen seksinuken, joka makso 2200euroa. Ei ole katunut ostostaan.

Vierailija
4/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varalla, ja kyllä se on myös testausta miten reagoit esim: muutoksiin ja lapsiin sekä siihen että saatat olla hänen elämässään aina sijalla 4-10 tärkeysjärjestyksessä.

Vierailija
5/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffailet naisia, joilla on pieniä lapsia varsinki päiväkodissa olevia, niin se lapsi voi olla sairaana oikeestikin.

Vierailija
6/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri törmänny samaan ongelmaan ja päätti lopettaa. Se tilas sellasen seksinuken, joka makso 2200euroa. Ei ole katunut ostostaan.

En todellakaan aio lopettaa. Tinder on kuin tehty minua ja muita keski-ikäisiä varten. AP

Vierailija
7/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena heitän, että voi olla jokin muukin syy siirtää tällejä ja sairas lapsi on se kätevin ja maailman vanhin tekosyy. Jos nainen on sinusta kiinnostunut, niin itse ainakin peruisin treffit jos olisi kauhea finni otsassa, menkat ja menkkavitutus tai joku muu akuutti mielialaa laskeva seikka jonka vuoksi ei tee mieli mennä treffeille - vaikka joskus myöhemmin toisena ajankohtana saattaisi kiinnostaakin.

Vierailija
8/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on paras tekosyy kaikkeen. Kysypä seuraavalla kerralla lapselta onko jo parantunut...

Vierailija
9/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos treffailet naisia, joilla on pieniä lapsia varsinki päiväkodissa olevia, niin se lapsi voi olla sairaana oikeestikin.

En treffaile ihan pienten lasten äitejä. Lapset ovat olleet kouluikäisiä, ala-asteella pääasiassa. AP

Vierailija
10/10 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuli selitystä. En vain ymmärrä miksi testata, että esm haluaako tuo juuri minut. Ei varmasti halua juuri sinua, muutaman kuvan ja lauseen perusteella. Tiedän äitejä jotka peruu tuolla verukkeella myös lastensa harrastuksia, joten syy voi olla maan ja taivaan väliltä, joskus myös sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi