Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen terve virkeä, lapseton 62-vuotias leski ja miesvainaan suku jakaa jo perintöä

Vierailija
03.10.2018 |

Sanoin, että saatte kyllä odottaa 30 vuotta, ennen kuin kesämökkiäni jaetaan. Tosiasiassa aion myydä sen, kun jään eläkkeelle ja käyttää aikaa matkusteluun. Mökki on minun, mutta pitävät sitä itselleen kuuluvana perintönä. Se oli minulla jo ennen miestä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, että saatte kyllä odottaa 30 vuotta, ennen kuin kesämökkiäni jaetaan. Tosiasiassa aion myydä sen, kun jään eläkkeelle ja käyttää aikaa matkusteluun. Mökki on minun, mutta pitävät sitä itselleen kuuluvana perintönä. Se oli minulla jo ennen miestä.

Öljypohatan perinnöstä oikeutta käyneet vaimo Anna Nicole Smith ja pohatan poika kuolivat molemmat ennenaikaisesti.

Vierailija
2/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun nauraa. Nauti elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin testamentin että jäisi sukulaiset ilman perintöä.

Vierailija
4/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat pitää kaiken nimissäsi olevan omaisuuden ilman, että kenelläkään on asiaan nokan koputtamista. Eli jos mökki on nimissäsi, niin ei ongelmaa.

Jos miesvainajan omaisuus oli suurempi kuin sinun, niin saat vielä tasonkoa. ( jos ei avioehtoa jne.).

Vierailija
5/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you!! :-)

Vierailija
6/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolet sinäkin.

Vierailija
7/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat pitää kaiken nimissäsi olevan omaisuuden ilman, että kenelläkään on asiaan nokan koputtamista. Eli jos mökki on nimissäsi, niin ei ongelmaa.

Jos miesvainajan omaisuus oli suurempi kuin sinun, niin saat vielä tasonkoa. ( jos ei avioehtoa jne.).

Ja korjataan vielä se, että kun rintaperillisiä ei ole, niin perit puolisosi varat.

Vierailija
8/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sukulaiset sanoivat suunnitelmistasi?

Vierailija
9/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolet sinäkin.

Niin sinäkin. Ahneita sukulaisia varten voi testamentata omaisuuden mille taholle haluaa.

Vierailija
10/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että heille riittäisi perinnöksi, että pääsivät sinusta jo eroon ;)

Vierailija
11/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolet sinäkin.

Tolla asenteella Ap kuolee hymy huulilla.

Vierailija
12/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolet sinäkin.

Niin sinäkin. Ahneita sukulaisia varten voi testamentata omaisuuden mille taholle haluaa.

Niin kuolenkin ja kaikki jää ainoalle lapselleni. Paljon jääkin. Selvää ja simppeliä ilman uusperhekuvioita.

Vierailija
13/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin testamentin että jäisi sukulaiset ilman perintöä.

Ei tarvitse tehdä edes sitä, lain silmissä nuo perinnönkärkkyjät ovat ventovieraita. Mökki menee vaikka valtiolle jos ei omaisia tai testamenttia ole.

Vierailija
14/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelulle menee aika paljon. Se on lähellä sydäntäni ja luotan paikalliseen pieneen järjestöön. En anna rahaa, vaan ruokaa yms. ja olen ajatellut perustaa säätiön, josta jaetaan mm. stipendejä. Ap. Mieheltä ei oikeastaan jäänyt mitään, paitsi pieni perintö jonka saivat jo, kehotin miestä tekemään testamentin, ettei tule sanomista.

Vierailija
15/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä keskinäinen testamentti. Muuten kummankin puolen suvut jakavat keskenään  viimeksi kuolleen omaisuuden.

Näin voi välttää sen toisen aiemmin kuolleen sukulaisten saalistuksen.

Vierailija
16/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä keskinäinen testamentti. Muuten kummankin puolen suvut jakavat keskenään  viimeksi kuolleen omaisuuden.

Näin voi välttää sen toisen aiemmin kuolleen sukulaisten saalistuksen.

Siis, jos kyseessä lapseton pari.

Vierailija
17/17 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kaikki, matkustele, nauti, asu viimeiset vuotesi hotellissa ja jätä perinnöksi pikku velka. Näin sinua surraan aidosti.

Itse olen toteuttamassa tätä suunnitelmaa.